לא מוצאים זוגיות? זו עלולה להיות הסיבה. צילום: Fotolia

לא מוצאים זוגיות? זו עלולה להיות הסיבה

בעוד שחלקכם ודאי נוטים להתלונן על כך שלכולם יש בני זוג חוץ מכם, אתם עלולים שלא לשים לב שאתם אלו שבעצם דוחים את כל מי שמחזר אחריכם בלא מודע

כולכם ודאי מכירים אדם אחד לפחות בעל מודעות עצמית קלושה - והסיוט הכי גדול של כולנו, הוא להיות או להיראות אחד מהאנשים הללו, פשוט בגלל שמדובר בהתנהגות מביכה. עם זאת, יכול להיות שאתם בדיוק כאלה: מסתובבים עם פרצוף תשעה באב ורוטנים על כך שאין מי שיאהב אתכם, בזמן שאתם מרחיקים את כל מי שמעז להתחיל איתכם - ואפילו לא מודעים לכך. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין אם זה המצב.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אמרו לכם שאתם מתנשאים, או "עושים טובה" לבני המין אליו אתם נמשכים כשאתם מדברים איתם

אין שום בעיה לומר "לא" לאדם שלא מצא חן בעיניכם או לחתוך שיחה משעממת עם מישהו שהוא לא הטיפוס שלכם. למרות זאת, דרך מעולה להרחיק אנשים היא להתנהג אליהם ביהירות או להנמיך אותם - כך שאפילו אם אתם מעוניינים במישהו או מישהי, במידה והם יראו אתכם מתנהגים בצורה הזו, הם ודאי לא ירצו כל קשר איתכם.

אתם עוברים מאפס למאה במהירות שיא

כשמישהו שאתם מחבבים דוחה אתכם, האם אתם מרגישים צורך "להתהפך" עליהם בצורה דרמטית וללמד אותם שיעור שהם אף פעם לא ישכחו? למרות שזה לגמרי מובן למה אתם רוצים לנקוט בצעד הזה, אבל השמועה עלולה להתפשט במהרה ולהדביק עליכם תווית בעולם הדייטינג, שתמנע מ"מחזרים" להתקרב אליכם.

"את לא מבינה מה הוא עשה לי!!!" © fotolia

חברים נאלצו להעיר לכם בצד על ההתנהגות או הדיבור שלכם

יכול להיות שהמשפט שהוצאתם הרגע ליד קבוצה של חברים או תנועה מסויימת שעשיתם, פגעה באחד המשתתפים - עד כדי כך שאחד החברים נאלצו למשוך אתכם רגע החוצה ולהטיף לכם מוסר. נשמע מוכר? ובכן, אם אתם מתנהגים כאילו כל העיניים צריכות להיות עליכם, זה עשוי להיות לא טוב בכלל ולהקשות על הצד השני לגשת אליכם.

אתם מאשימים את הצד השני בצרת האהבה שלכם

האם אי פעם אמרתם שאתם רווקים רק בגלל שבני המין אליו אתם נמשכים רוצים אנשים הרבה יותר נחותים, או שהם אף פעם לא מעריכים "פרטנר מבית טוב"? צר לנו לבשר לכם, אבל זה לגמרי נשמע כמו התבטאות של דודה מאוד, אבל מאוד מבוגרת ולא עליזה במיוחד. הלוק הזה לא יעזור לכם למצוא אהבה אמיתית... 

© צילום: Fotolia

אתם דבוקים לטלפון במפגשים חברתיים

עזבו את המשחקים, הפסיקו לסמס וסגרו את הטלפון, זה לא יגרום למי שמעוניין בכם לפנות אליכם! אם אתם רוצים להיראות מעוניינים, נסו להסתכל ולבחון בני זוג פוטנציאליים במקום לבחון את האינסטגרם בפעם המאה להיום.

אתם ממש, אבל ממש דרמטיים

אם אתם משתמשים בלשון הרע כלפי מושאי אהבה פוטנציאליים אחרים, מרכלים ומציינים כמה שאתם "לא כמו כולם", אתם תבהילו את ה"מחזרים" האפשריים שלכם ותבריחו אותם. הרי מי רוצה דרמה בחייו? אחרי הכל, זוגיות אמורה להיות מקום רך ובטוח להתנחם בו.

אוי לא, מה קרה?!
אוי לא, מה קרה?! © fotolia

הגישה שלכם עלולה לדחות מכם אנשים ולהרחיק אותם. היו כנים עם עצמכם: האם הייתם יוצאים איתכם? אם לא, כנראה שזה הזמן לעבוד קצת על עצמכם.

תגובות