הדרך הנכונה: דברים שזוגות בריאים ושמחים עושים. צילום: Shutterstock

הדרך הנכונה: דברים שזוגות בריאים ושמחים עושים

אתם ובן או בת הזוג שלכם עושים לפחות שלושה דברים מתוך הרשימה הבאה? מזל טוב, יש לכם זוגיות במסלול הטוב ביותר

מערכת יחסים יכולה להיות חוויה מעצימה, מספקת ומאתגרת - עם זאת, נדרש עבורה הרבה יותר ממשיכה עמוקה והדדית. אנחנו כאן כדי לוודא שאתם ובני הזוג שלכם תישארו דבוקים וחזקים, כך שלפניכם מספר טיפים שיגרמו לזוגיות שלכם להיות מוצלחת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נהנים מלפחות תחביב אחד יחד

חשוב שתמצאו עיסוק שיעניין את שניכם ותוכלו לעשות אותו ביחד. זה יכול להיות כל דבר, החל מסוגים שונים של ספורט ועד לצפייה בז'אנרים מסויימים של סרטים - כל שעליכם לעשות הוא לבחור פעילות אחת ולדבוק בה. חשוב ששניכם תראו בדבר כחלק מהשגרה שלכם ותהנו מזמן האיכות שלכם יחד.

מכבדים את ה"ספייס" אחד של השני

עליכם לדעת לחלוק אינטימיות משותפת - ועם זאת גם לא לחצות גבולות. לכבד את המרחב האישי והחיים הפרטיים של בן או בת הזוג שלכם הוא בסיס לזוגיות מאושרת. להרגיש כלואים או מחוייבים מדי למערכת יחסים, יכול להיות שלילי ולא נעים לאף אחד מכם.

ריב אקס זוג געגוע
© צילום: Fotolia

לא מסיימים את היום כעוסים

אם יש בעיה, פתרו אותה מיד. אל תאבקו בה ותצפו מדברים להסתדר מעצמם, הגישה הזו תוביל אך ורק להתרסה הדדית. זוגות בוגרים מדברים על הדברים שמפריעים להם ולא מדחיקים אותם, הבריאות הנפשית שלכם תודה לכם.

אומרים "אני אוהב/ת אותך" בתדירות גבוהה

אולי זה נשמע קצת מובן מאליו, אבל זה חיוני על מנת להביע עד כמה הפרטנר שלכם משמעותי לכם על בסיס קבוע. לומר כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם בדרך מיוחדת, יכול לקרב בין שניכם אפילו יותר. חשוב שתביעו את עצמכם במלוא הרגש ולא תגרמו למילים הללו להישמע ריקות ממשמעות - אמרו זאת והתכוונו לכך.

תומכים בחלומות אחד של השני

לתמוך בתקוות ובחלומות של הפרטנר שלכם יגרום להם להרגיש נאהבים ואהובים. זוגות מאושרים מקשיבים לשאיפות אחד של השני ומעודדים אחד את השני לאורך כל הדרך. הם גם צריכים להיות כאן כשדברים משתבשים עבור אחד מבני הזוג והזמנים קשים.

© fotolia

מטפחים אמון ונמנעים מקנאה

מערכת יחסים ללא אמון סופה להתפרק, בסופו של דבר. אם אתם קנאיים יתר על המידה, עליכם לעבוד על התכונה הזו לפני שהיא תהרוס את הקשר הרומנטי שלכם. אם בן או בת הזוג שלכם נותנים לכם יותר מדי סיבות לדאגה, זה הזמן להתמודד עם הדברים ולשים את עצמכם קודם בסדר העדיפויות.

נהנים ממחוות קטנות

מחוות גדולות יכולות להיות מרגשות ורומנטיות, אבל זה חשוב גם להעריך את הדברים הקטנים: החל מלהביא לפרטנר כוס מים או לעסות את גבם אחרי יום ארוך ומתיש. אם המחווה נעשית באופן כן ואכפתי, השתדלו להעריך אותה ולהיות אסירי תודה עבור בן או בת זוג אוהבים שבאמת דואגים לטוב שלכם.

תגובות