אחת ולתמיד: כך תיכנסו לזוגיות בשנת הלימודים החדשה. צילום: Shutterstock

אחת ולתמיד: כך תיכנסו לזוגיות בשנת הלימודים החדשה

רובכם חזרתם השבוע ללימודים - ולצידכם עומדים מישהו או מישהי אותם אתם מחבבים מאוד. אחת ולתמיד, מה עושים בשביל סוף סוף לצאת איתם? הטיפים לפניכם

כפי שהקלישאות הידועות אומרות, לכל דבר טוב יש סוף וכל סוף הוא התחלה חדשה. במקרה הזה, הסוף הוא לא אחר מהחופש הגדול וההתחלה החדשה הינה שנת לימודים חדשה - אבל רגע לפני שאתם, העצב והנטפליקס הולכים לבלות זמן איכות ביחד, תנו לנו להזכיר לכם ששנת לימודים חדשה מביאה עימה גם הזדמנות להתחלות טובות ונעימות, שאחת מהן הינה הזדמנות להתחיל סוף כל סוף עם הקראש שלכם.

עוד בערוץ היחדים של פרוגי:

אל תתביישו לבקש עצות

במידה והעובדה שעדיין לא התחלתם עם הקראש קשורה לחוסר הניסיון שלכם, אל תחששו לבקש עצה מחברים או קרובי משפחה, שכבר הספיקו לצבור ניסיון בתחום. יחד עם זאת, חשוב שתזכרו כי אינכם צריכים להשתמש בעצות שגורמות לכם להרגיש לא בנוח, אפילו אם הן מגיעות מאנשים בעלי ניסיון רב.

אל תגרמו להם להרגיש לא בנוח

הדבר שהכי חשוב לזכור וליישם בזמן שאתם מתחילים עם הקראש, הוא לשים לב לשפת הגוף שלו או שלה ולתגובות שעלולות להעיד על אי-נוחות. כמו כן, במידה ומושא אהבתכם לא מעוניין או מעוניינת לשוחח על נושאים מסוימים או לשוחח בכלל, כבדו כל אחת מהבקשות הללו בדיוק כפי שאתם הייתם רוצים שיכבדו את הבקשות שלכם.

© צילום: Shutterstock

הקפידו על 'טב"ה'

ככל הנראה, רובכם טרם התחלתם עם הקראש עקב מחסור בביטחון עצמי, ערך עצמי ירוד ועוד. על מנת לשנות זאת, השתדלו להקפיד על 'טב"ה' - טיפוח, בגדים נאים והיגיינה. ה"שילוש הקדוש" הזה יגרום לכם להרגיש במיטבכם; וכך תוכלו לשדר לסביבה שלכם (שבמקרה הזה, כוללת את הקראש האהוב שלכם) שתי תכונות מאוד מוערכות וחשובות: ביטחון עצמי וחיוביות.  

הכינו את עצמכם למצב שבו תקבלו סירוב

מצד אחד, כאמור, אין להמעיט בערך העצמי שלכם ובסיכוי שלכם להצליח, אך מצד שני, אינכם צריכים להיות יהירים ובטוחים שתצלחו את המשימה הקשה הזו. מומלץ שתכינו את עצמכם רגשית למצב שבו תאלצו להתמודד עם דחייה, על מנת שברגע האמת תדעו להגיב בצורה הולמת ובוגרת. 

אל תדברו רק על עצמכם

אמנם לחלקכם זה נשמע מובן מאליו (וטוב שכך), אך תהיו בטוחים שיש לא מעט בני נוער שעדיין לא הפנימו את כלל הברזל בפלרטוטים - הפסיקו לדבר רק על עצמכם!יש מעט מאוד אנשים בעולם שאוהבים בני אדם שתמיד מתרכזים בעצמם. במילים אחרות, חשוב מאוד להביע התעניינות רבה בקראש ובחייו או חייה, בכדי שירגישו רצויים וירצו להתחבר אליכם.

© צילום: Fotolia

בסופו של דבר, הכי חשוב שתהיו עצמכם ותדעו כמה אתם שווים. כמו כן, זכרו שזה ממש לא הקראש האחרון שלכם ולכן, במידה ואכן תאלצו להתמודד עם דחייה או סירוב - אל תקחו את זה ללב והמשיכו הלאה. 

תגובות