רווקים וטוב להם: הסלבס בציטוטים מעודדים על רווקות. צילום מסך מאינסטגרם

רווקים וטוב להם: הסלבס בציטוטים מעודדים על רווקות

רווקים ולא יודעים כיצד להתמודד עם תחושת הבדידות? חוששים שלעולם לא תמצאו אהבה וזוגיות ראויה? אם כן, אוסף הציטוטים הבא הוא בדיוק בשבילכם

רווקות היא דבר לא פשוט בכלל: רווקים ורווקות רבים נמצאים במירוץ מתמיד אחר בן או בת הזוג המושלמים, מענים את עצמם עם המחשבה שהם לא טובים מספיק עבור בני המין השני ועוד. אז על מנת לסייע לרווקים ולרווקות שביניכם להתמודד עם התחושות הקשות הללו - אספנו ציטוטי מפורסמים בנושא רווקות, אשר יעודדו וישמחו אתכם. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"אני מרגישה שאני חיה בתוך אגדה מודרנית, אבל אני לא צריכה לפגוש את ה'אביר על הסוס הלבן' בשביל שלאגדה יהיה סוף טוב; אני יכולה ליצור סוף טוב בעצמי". - קייטי פרי

בשנת 2012, קייטי פרי נאלצה להתמודד עם גירושין מבעלה לשעבר, ראסל בראנד. היא התראיינה על כך למגזין הבריטי "Daily Record" ובמהלך הראיון - היא שיתפה בהתמודדות שלה עם האירוע המצער וציינה שהיא כבר לא מרגישה צורך בבן זוג שישפר את איכות חייה. המסקנה החשובה הזאת, רלוונטית לעוד המון רווקים ורווקות, שמשלים את עצמם בכך שאיכות חייהם תלויה אך ורק בבני ובנות הזוג שלהם.

"אני נוהגת להמליץ לכל החברים שלי להיות רווקים למשך זמן מה. הרי שבזמן שאתם מאוהבים או יוצאים עם מישהו - הם משפיעים על כל ההחלטות הגורליות שאתם נדרשים לבצע. לעומת זאת, כשאתם לא בזוגיות למשך המון זמן, אתם יכולים להבין בדיוק מי אתם מבלי שישפיעו עליכם". - טיילור סוויפט

המומחית לזוגיות ואהבה, הלא היא - טיילור סוויפט, הפעם החליטה להקדיש עצה שימושית דווקא לרווקים ולרווקות שביניכם: על פי דבריה, רווקות היא דבר מאוד חיובי, שמסייע לכם לגבש את הזהות האמיתית שלכם ולהבין מי אתם באמת. במילים אחרות, עליכם לנצל בחוכמה את זמן הרווקות שלכם ולהעריך אותו.

"ככל שאני משקיעה בעצמי יותר זמן, כך אני מעלה את הסיכוי שאני אמצא את בן הזוג הנכון עבורי; ואפתח איתו קשר עמוק ומשמעותי, שישרוד עד סוף חיינו". - ג'ניפר לופז 

לפני כארבע שנים, הזמרת הלטינית המצליחה - ג'ניפר לופז, התראיינה למגזין "closer" הבריטי ושיתפה במסקנות שאליהן היא הגיעה במהלך תקופת הרווקות שלה (אל דאגה, כיום היא כבר מאורסת באושר). מתוכן, המסקנה החשובה ביותר שעל כל אחד ואחת מכם לזכור, הינה שהרווקות היא אינה בזבוז של זמן, אלא הזדמנות להכיר את עצמכם טוב יותר ולהגיע בשלים יותר למערכות יחסים עתידיות.

"חלק מהנשים בוחרות לרדוף אחרי גברים וחלק בוחרות לרדוף אחרי החלומות שלהן. אם אתן מתלבטות באיזה דרך לבחור - תזכרו שהקריירה שלכן לא תקום בוקר אחד ותגיד לכן שהיא לא אוהבת אתכן יותר". 
- ליידי גאגא

אומנם הציטוט מנוסח בלשון נקבה, אך הוא בהחלט מתאים גם לבני המין הגברי שביניכם: על פי מלכת הפופ, ליידי גאגא, במקום להשקיע את תקופת הרווקות שלכם ברדיפה אחר בני או בנות המין השני - עליכם להשקיע דווקא בעתיד ובקריירה שלכם, כי אלה הם הדברים שבטוח ישארו איתכם עד סוף חייכם. 

"להיות רווק משמע להיות חזק מספיק כדי לחכות לטוב שמגיע לך". - נייל הורן

החבר לשעבר בלהקת "וואן דיירקשן" - נייל הורן, החליט לשתף במשפט מעודד במיוחד על רווקות, שמעניק לכם נקודת מבט חדשה על הנושא: הרי שמידת הסבלנות והחוזק הנפשי שרווקות מצריכה, בסופו של דבר - תשתלם כשתמצאו את האדם הנכון עבורכם, שימלא אחר כל הרצונות המדויקים שגיבשתם לעצמכם בתקופת הרווקות. 

 

תגובות