"בקרוב אצלכם": מה לעשות כשלוחצים עליכם להיות בזוגיות?. Fotolia

"בקרוב אצלכם": מה לעשות כשלוחצים עליכם להיות בזוגיות?

רווקים כבר תקופה ולוחצים עליכם להיכנס למערכת יחסים? המשפחה והחברים לא מפסיקים לשגע אתכם לגבי זוגיות? כל הטיפים להתמודדות בכתבה הבאה

מערכת יחסים יכולה להיות דבר נפלא, אבל כך גם חיי הרווקות. לוחצים עליכם להיכנס לזוגיות? בין אם אתם רווקים מבחירה, עוד לא מצאתם את האחד / האחת, או שאתם פשוט לא מרגישים צורך להיכנס למערכת יחסים, לאף אחד אין זכות ללחוץ עליכם! לא יודעים איך להתמודד? הכתבה הבאה תעזור לכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תחילה, בררו עם עצמכם

עוד לפני שאתם מתחילים להסביר ולתרץ לאחרים למה אתם לא צריכים או רוצים להיכנס למערכת יחסים, חשוב שקודם תבינו עם עצמכם למה אתם לא נמצאים באחת כזו. האם זוהי בחירה אישית? או שמא עוד לא מצאתם את אהוב/ת ליבכם? ברגע שתבררו את הסיבה הזו יהיה לכם הרבה יותר קל להרגיע את הסובבים אתכם לגבי בני זוג עתידיים.

זכרו- אתם לא חייבים להם הסברים

זהו טיפ שחשוב לזכור, בעיקר לאלו שלא מרגישים בנוח לדבר על חיי האהבה שלהם- אתם לא חייבים הסברים לאף אחד! מי שלא טוב לו עם היותכם רווקים, זוהי הבעיה שלו בלבד. אתם לא צריכים לתת דין וחשבון על למה אתם רווקים או מתי תכנסו לזוגיות בקרוב, זה עניין שלכם ורק שלכם.

בררו עם עצמכם תחילה
בררו עם עצמכם תחילה © צילום: Fotolia

אל תיכנעו ללחץ

נכון, לפעמים הלחץ הזה שמופנה כלפיכם עשוי להעיק, ואתם עשויים לנסות לרצות את החברים או המשפחה ולהיכנס לזוגיות על אף שלא רציתם בה. קודם כל, חשוב להבין, מערכת יחסים שתיכנסו אליה מראש ללא רצון, או עם בני זוג שאתם כלל לא אוהבים - סופה להיגמר, ולא תמיד בצורה יפה. לכן, אל תתנו ללחץ להשפיע עליכם, זה עשוי להיות קשה, אבל אתם תתגברו על זה. תכנסו לזוגיות מתי שנוח לכם ומתי שאתם רוצים, אם בכלל. רק כך תזכו להיות מאושרים.

דברו איתם על יתרונות הרווקות

החברים והמשפחה לא מבינים מה היתרונות בלהיות רווק על פני זוגיות? הסבירו להם! ספרו להם שזה לא רע כמו שזה נראה להם, שזה דווקא מועיל לכם ולעצמאות שלכם. אל תפחדו לומר דעות מנוגדות לשלהם, אתם לא חייבים להסכים איתם בסופו של דבר. במידה ולא הצלחתם לשכנע אותם, אתם יכולים לומר להם שאתם מאושרים עם הבחירה שלכם, ושלא הייתם פועלים אחרת - לזה הם לא יוכלו להתנגד.

© צילום: Fotolia היו חזקים, אל תכנעו ללחץ

תנו להם לשדך לכם

לרוב, כשאנשים לוחצים עליכם להיכנס לזוגיות, זה בא יחד עם שידוך או מספר פלאפון של מישהו או מישהי פוטנציאליים עבורכם. אז במידה ואתם לא רווקים מבחירה, למה שלא תנסו? זוהי יכולה להיות חוויה טובה עבורכם. אתם לא מתחייבים לכלום, כך שגם אם לא ייצא כלום מהקשר בניכם בסופו של דבר, עדיין זכיתם להכיר אדם חדש. אין פה מה להפסיד.

בהצלחה!

תגיות
תגובות