אוקוורד: סלבס על הנשיקות הראשונות המביכות שלהם. gettyimges.ILJon Kopaloff, gettyimges.ILRich Fury, -gettyimges.ILNicholas Hunt

אוקוורד: סלבס על הנשיקות הראשונות המביכות שלהם

חשבתם שהנשיקה הראשונה שלכם הייתה מביכה? חכו שתשמעו על אלו של הסלבס הבאים. מבילי אייליש ועד מילי בובי בראון- כל הנשיקות הראשונות המביכות של הכוכבים הבינלאומיים, מוכנים?

כמה מכם זוכרים את הנשיקה הראשונה שלהם? במידה וכן, היא ודאי לא נמצאת בדירוג הנשיקות הטובות ביותר בחייכם, ובצדק. אבל היי! החדשות הטובות הם שאתם לא לבד. מסתבר שגם הכוכבים הגדולים אנושיים, וגם להם היו נשיקות ראשונות מביכות, ולמרבה הפתעה, הרבה מהם נפתחו לגבי הנושא. אז בין אם חוויתם כבר את הנשיקה הראשונה שלכם ובין אם לא, אנחנו בטוחים שהסיפורים הבאים ישעשעו אתכם. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ריהאנה

הזמרת המפורסמת שחוגגת היום (ה-20 בפברואר) יום הולדת 32 (מזל טוב!), סיפרה פעם בראיון למגזין רולינג סטון כי: "הנשיקה הראשונה שלי הייתה בתיכון וזה היה הדבר הכי גרוע אי פעם. הנשיקה הייתה רטובה ומלאה ברוק. זה עשה לי טראומה להרבה זמן". נשמע לנו כמו חוויה שקשה לשכוח!

© צילום: gettyimges.ILKevin Winter

בילי אייליש

מופתעים למצוא את בילי ברשימה הזו? גם אנחנו. מסתבר שהכוכבת הצעירה דיברה על הנשיקה הראשונה שלה באחת מן ההופעות שלה. בילי מספרת שהיא וילד בשם הנרי וויטפורד הלכו לקולנוע ביום האהבה לפני כשלוש שנים, וראו את "הסרט הגרוע ביותר אי פעם". לאחר הסרט, בילי והנרי עלו לגג החניון לצפות בכוכבים (כמה רומנטי!). תוך כדי שהם מסתכלים על הכוכבים, כך היא מספרת, הנרי החליט לבצע מהלך ולנשק אותה. בהתחלה הכל היה בסדר, עד שאחרי הנשיקה הוא אמר 'וואו, זה ממש לא קסום כמו שחשבתי שזה הולך להיות'. בהחלט מביך!

 

ג'יג'י חדיד 

ג'יג'י חדיד הדוגמנית המצליחה סיפרה למגזין W על הנשיקה הראשונה שלה: "הנשיקה הראשונה שלי הייתה בבית של חברה טובה שלי. צפינו כמה חברים בסרט -אני חייבת לציין שהיה מדובר סרט אימה- והייתי עם הבחור שאהבתי. הייתי בערך בת 14 או 15 ולשנינו היה גשר בשיניים". היא ממשיכה ומספרת כי "יצאנו מהחדר ביחד ואז התנשקנו בפעם ראשונה, זה היה נורא ומביך כי המתכת בשיניים שלנו התנגשה". אופס?

© צילום: Gettyimages.IL/JP Yim

לאנה קונדור

לאנה קונדור וודאי מוכרת לכם מהסרט המצליח- "לכל הנערים שאהבתי", ומסרט ההמשך שעלה לפני שבוע לנטפליקס וסחף אחריו את הלבבות של כולנו. לאנה סיפרה למגזין סוונטין על הנשיקה הראשונה שלה, שהייתה בלשון המעטה, חוויה שהיא די הייתה מסכימה לשכוח- "זה היה בכיתה ו' וזאת הייתה חובה. אני הייתי גבוהה והייתי צריכה לנשק ילד שהיה נמוך ממני. זו הייתה הפעם הראשונה שנישקתי מישהו. זאת הייתה חוויה מוזרה, לא הייתי רוצה לעבור את זה שוב". 

© צילום מסך מהסרט

טיילור סוויפט

הזמרת המשפיעה טיילור סוויפט, העידה על עצמה באחד מהראיונות כי הייתה האחרונה מבין החברות שלה שהתנשקה עם בחור. על הנשיקה היא מספרת כי: "זו לא הייתה נשיקה רעה. אני חושב שזה היה חמוד. בסופו של דבר יצאנו רק שנה". 

© צילום: Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

זאין מאליק

גם זאין מאליק נאלץ להתמודד עם הפרשי גובה בנשיקה הראשונה שלו, הזמר סיפר למגזין סוונטין כי: "הייתי בן 13 והייתי נמוך, היא לעומת זאת, הייתה ממש גבוהה. הייתי צריך להניח לבנה על הרצפה ולעמוד עלייה כדי להגיע לפנים שלה".

© צילום: GettyImages

מילי בובי בראון

ודאי תופתעו לגלות כי הנשיקה הראשונה של כוכבת הסדרה "דברים מוזרים", מילי בובי בראון, הייתה על המסך. מילי התנשקה עם הכוכב פין וולפהרד, ולאחר הנשיקה, סיפרה באחת מתוכניות האירוח בהן השתתפה כי "נשיקות זה מבאס". עוד היא מספרת כי: "בסופו של יום זה רק משחק וזה משהו שאתה צריך לעשות. הייתי עושה הכל למען הסדרה. גזרתי את השיער שלי, נישקתי את פין. זה בהחלט היה מוזר. זו הייתה הנשיקה הראשונה שלי, אז לא הייתי רגילה לזה. פין הגיב די טוב לעומתי. הרגשתי ממש רע אחר כך". 

© צילום: gettyimages

סלינה גומז

סלינה גומז סיפרה באחד הראיונות שלה על הנשיקה הראשונה שלה שלגמרי הביכה אותה- "נשענתי לנשק אותו ועיניי היו עצומות קצת מוקדם מדי, ככה שבסופו של דבר נישקתי רק חצי מהשפה שלו. זאת הייתה הנשיקה הכי מסורבלת בעולם. אבל הייתי אז רק בת 12 אז זה בסדר".

 

ניק ג'ונאס

תאמינו או לא, הנשיקה הראשונה של ניק ג'ונאס הייתה דווקא מיילי סיירוס. הנשיקה הייתה מחוץ לפיצרייה בהווליוד, הזמר סיפר כי הנשיקה קרתה אחרי שאכל פיצה עם הרבה בצל, ככה שהוא מסיק שהריח שהיה לו מהפה היה פחות נעים.

© צילום מסך מאינסטגרם

גם לכם הייתה נשיקה ראשונה מביכה? ספרו לנו בתגובות!

 

 
 
תגובות