מכתבים מהלב: "אני בטוחה שהיא מסתכלת עליכם מלמעלה וגאה בכם". shutterstock

מכתבים מהלב: "אני בטוחה שהיא מסתכלת עליכם מלמעלה וגאה בכם"

"אני רואה את הגעגועים הקשים והעצב שעולה ממך וזה מעציב אותי גם. קשה לי לראות את החברה הכי טובה שלי ככה במצב הזה. אני מבטיחה לך שנעבור את זה ביחד! הגעגוע לצערי לעולם לא יחלוף אבל הזמן יעשה את שלו" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב תמיכה מצמרר לחברה הכי טובה שלה, שנאלצת להתמודד עם האובדן של בת דודתה והגעגועים העזים אליה

לחברה הכי טובה שלי,
רציתי לכתוב לך את המכתב הזה כי אני יודעת איזו תקופה קשה את עוברת וקשה לי לדבר איתך על זה פנים מול פנים. לפני זמן מה קרה הדבר הנורא מכל, הדבר ממנו הכי פחדנו וחששנו שיקרה והוא הפטירה של בת דודתך. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זה פשוט לא נתפס. אי אפשר לעכל את העובדה שילדה כל כך צעירה ויפה נלקחה מאיתנו בידי המחלה הארורה הזאת. אני יודעת כמה קשה לך כי הייתן כל כך קרובות, מבלות תמיד ביחד ממש כמו אחיות. היא הייתה מדהימה ולנצח תישאר בליבנו.

רציתי להגיד לך שאני יודעת ומבינה כמה זה קשה. אני רואה את הגעגועים הקשים והעצב שעולה ממך וזה מעציב אותי גם. קשה לי לראות את החברה הכי טובה שלי ככה במצב הזה. אני מבטיחה לך שנעבור את זה ביחד! הגעגוע לצערי לעולם לא יחלוף אבל הזמן יעשה את שלו.

© AdobeStock

אני בטוחה שהיא מסתכלת עלייך ועל כל המשפחה המדהימה והתומכת שלכם מלמעלה ומאושרת וגאה בכם. האחדות שלכם, האהבה שנשפכת אחד מהשני היא משהו שלא רואים כל יום. משפחה היא ערך עליון ורק בזכות זה שאתם כל כך מחוברים ומאוחדים תצליחו להתגבר על האסון הזה. 

אם הייתי יכולה לכתוב גם לבת דודתך הייתי מספרת לה איך כולם באו לחלוק לה כבוד, לתמוך במשפחה שלה ולהתאבל על האובדן הנורא הזה. הייתי מספרת לה איך כולנו שבורים ולא מאמינים שזה קרה. היא נלקחה מהר מדי אבל איך אומרים - אלוהים לוקח רק את הטובים. 

© AdobeStock

אני בטוחה ויודעת שהיא חסרה לכולם. אז חברה שלי, תהיי חזקה! אני תמיד פה בשבילך ואנחנו נעבור את זה יחד! משתתפת בצערך, יהי זכרה ברוך.

תגובות