בצל הקורונה: כך תחגגו את חג הפסח עם בני הזוג. fotolia

בצל הקורונה: כך תחגגו את חג הפסח עם בני הזוג

את פסח 2020 כולנו חוגגים בבתים, עם המשפחה הקרובה שלנו. אבל זה לא אומר שבני הזוג לא יכולים להשתתף בחגיגות! בכתבה הבאה אספנו עבורכם את כל הדרכים בהם תוכלו לחגוג (מרחוק) את הפסח הזה עם בני הזוג שלכם

את הפסח הזה כולנו חוגגים במתכונת שונה ומצומצמת, יחד עם המשפחה הקרובה. אבל למרות המצב, יש בכל זאת מספר דרכים בהם תוכלו לשתף, גם מרחוק, את בני הזוג בחגיגות הפסח. איך לעשות זאת? כל הפרטים בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"סדר פסח" בזום

נכון, את סדר פסח כבר חגגתם אתמול בערב. אבל למה לא לחגוג פעמיים? חופשת פסח היא חופשה ארוכה, בעיקר כעת בהתחשב במצב, לכן, תוכלו לנצל אותה בחגיגת "סדר פסח" נוסף. כיצד תוכלו לעשות זאת? תחילה, קבעו עם בני הזוג שיחה בזום, או בכל פלטפורמה אחרת העולה על דעתכם. לאחר מכן, ארגנו לכם מראש מספר תוכניות שיעבירו לכם את הזמן בסדר-דייט הזה. תוכלו למשל לשחק משחק שאלות זוגי, או לחילופין לדבר על התקופה, העתיד, לקבוע תוכניות לאחרי תקופת הקורונה וכדומה. בצורה הזו, כמעט ולא תרגישו את המרחק.

© צילום: Fotolia

סיור אינטרנטי ברחבי העולם 

תמיד חלמתם לטייל עם בני הזוג באירופה, ארצות הברית, אוסטרליה או כל מקום אחר בעולם? עכשיו זה אפשרי, גם בלי לצאת מהבית! באמצעות האפליקציה החינמית של Google Arts & Culture תוכלו לצפות בנוף המרהיב ממגדל אייפל ב-360 מעלות, לבקר יחדיו במיטב מוזיאונים ברחבי העולם וגם במקומות שיעוררו בכם לא מעט השראה. אז למה אתם מחכים? צאו לדייט שתמיד חלמתם עליו! 

© צילום: Fotolia

דייט בקולנוע

במידה ואווירת החג גרמה לכם להתגעגע לבן או בת הזוג ולדייטים השגרתיים שלכם - דייט בקולנוע "מאולתר" הוא בדיוק בשבילכם: אומנם אין באפשרותכם לצאת לדייט בבית קולנוע אמיתי, אך אתם בהחלט יכולים לצפות יחדיו בסרט מעניין מבלי לצאת מהבית: בחרו סרט ששניכם או שתיכן מעוניינים לצפות בו, התחברו לאחת מהתוכנות שמאפשרות צפייה משותפת בסרט שבחרתם (זום, Netflix Party ועוד), הכינו לעצמכם פופקורן ומשקה ממותק - וצאו לדייט מהנה ויצירתי! 

© צילום: adobe stock

מתנות קטנות

אין חג בלי מתנות, גם אם מדובר בחג בתקופה כזו. נכון, אולי כעת אתם רחוקים מעט מבני הזוג, ורוב החנויות סגורות - אבל זה לא מונע מכם להכין להם מתנה. אז לפני שאתם מתחילים להתלונן שאתם לא יצירתיים ושאין לכם רעיונות למתנה, הנה מספר רעיונות למתנות פשוטות שאתם יכולים להכין בבית, את חלקם אתם אפילו יכולים לשלוח דרך הרשתות החברתיות. אז יאללה, רוצו להכין מתנה לאהובים עליכם.

© צילום: Fotolia

פיתוח כישרונות חדשים

חג הפסח מסמל התחלה חדשה ושינוי משמעותי בשגרת החיים ולכן, בהחלט ניתן לחגוג אותו על ידי העשרת הידע שלכם או פיתוח כישרון חדש, ללא יציאה מהבית. כיצד ניתן לעשות זאת, אתם שואלים? ובכן, הרשת מלאה בקורסים מקוונים (חלקם אפילו חינמיים), ערוצי יוטיוב שעשויים לסייע לכם לפתח כישרון חדש (למשל - בישול ואפייה, תרגילי כושר וDIY) ועוד. אז כל מה שנותר לכם לעשות הוא לחשוב על תחום שמעניין אתכם ואת בן או בת זוגכם ולצאת להתחלה חדשה משותפת. בהצלחה!

ערוץ יחסים מאחל לכם חג פסח שמח!

תגובות