המדריך המלא: כך תמצאו אהבת אמת ברשתות החברתיות. adobe stock

המדריך המלא: כך תמצאו אהבת אמת ברשתות החברתיות

רווקים ומחפשים אהבה? ניסיתם לפתח זוגיות דרך הרשת, אך ללא הצלחה? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם את מיטב הטיפים שיסייעו לכם לנצל כראוי את הרשתות החברתיות ולמצוא בהן את בן או בת זוגכם העתידיים - וכל זה בדרך בריאה, בטוחה ומהנה עבור שני הצדדים

השיטה של להכיר מישהו במציאות (בבית הספר, בחוג או בכל מסגרת שהיא) - לא עובדת עבור כולם. בני ובנות נוער רבים לא מצליחים למצוא במסגרות הללו את האדם שאיתו הם רוצים לפתח זוגיות, והופכים לאובדי עצות. הפתרון עבור רבים מהם הוא לנסות להכיר דרך אחת מהרשתות החברתיות הרבות. הפתרון הזה יכול להוביל להצלחה רבה, אבל צריך לקחת בחשבון כמה משני זהירות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תישארו במעגל האנשים המוכרים לכם


אתם בטח שואלים את עצמכם - אבל לא מצאתי מישהו שמתאים לי במעגל המוכר לי, אז איך זה יעזור לי? התשובה היא כזו: הכוונה היא לא להיטמע עוד יותר בתוך קבוצת החברים הקרובה והמוכרת שלכם, אלא לדבר עם חברים של חברים או אנשים שאתם מכירים באופן לא מעמיק: אולי לחברה הכי טובה שלכם יש חברה שמוצאת חן בעיניכם, או שהייתם פעם בתנועת נוער ונתקלתם במישהו נחמד. בהחלט לא מומלץ לדבר ברשתות עם אנשים זרים לחלוטין, אלא שיש לפתח שיחה עם אנשים שיש להם איזשהו קשר אליכם.

© adobestock

אל תעשו שום דבר שגורם לכם להרגיש לא בנוח


אתם משוחחים עם אדם חדש שהרגע הכרתם, השיחה זורמת וקולחת, אבל פתאום - הוא או היא אומרים או עושים משהו שגורם לכם להרגיש לא בנוח. חשוב שתזכרו שהכדור הוא לגמרי במגרש שלכם והשליטה היא בידיים שלכם: אתם יכולים להחליט להגיד לפרטנרים שלכם לשיחה שמה שהם אמרו לא מתאים וחצה את הגבול שלכם, או אפילו לעצור את השיחה לגמרי. הכל לגיטימי והכל מותר, אין סיבה שתרגישו ״לא נעים״ להעיר להם על האמירות שלהם, ובגלל שזו לא שיחה פנים-מול-פנים - זה אפילו קל יותר ובטוח יותר. 

תשמרו על ״טביעת רגל אינטרנטית״ נקייה


הכוונה ב״טביעת רגל אינטרנטית״ הינה: כל הרשומות של כל הפעולות שאתם עושים באינטרנט - פוסטים, תגובות, לייקים, הודעות ותמונות שאתם שולחים אחד לשני או לשנייה - יכולים להישאר באינטרנט לנצח, ואנשים שהם לא בהכרח הנמען המקורי של הדברים יכולים לצפות בתכנים שאתם שולחים זה לזה. לכן, תסמכו רק על עצמכם ותגנו על הפרטיות שלכם. תחשבו פעמיים לפני שליחת הודעה או תמונה ״שנויה במחלוקת״ לשותפכם לשיחה, ותשקלו את הסיכונים העומדים בפניכם.

© צילום: Fotolia

תתייעצו עם חברים ומשפחה


לא בטוחים איך לענות להודעה מסוימת או להתמודד עם סיטואציה מסובכת? אם כן, אל תתביישו להתייעץ עם חבריכם או קרובי משפחה בנוגע לעניין. כך תוכלו לקבל פרספקטיבה רחבה יותר על הנושא ולהחליט החלטה מושכלת ככל האפשר לגבי איך כדאי להתמודד עם המצב - גם כדי לשמור על הבטיחות שלכם, וגם כדי לא לפגוע בצד השני.

תגובות