מכתבים מהלב: "אני יודעת שאת מפחדת שלא תזכי לאהוב שוב". adobestock

מכתבים מהלב: "אני יודעת שאת מפחדת שלא תזכי לאהוב שוב"

"עוד יהיה דייר חדש בליבך, עוד תהיה אהבה חדשה בחייך. את תזכי לחוות שוב את סערת הרגשות של ניצני אהבה, ההתעוררות בבוקר בידיעה שיש מישהו אי שם שחושב עלייך, הציפייה להתלכדות מבטים אוהבים. את עוד תזכי לכל זה שוב, אני מבטיחה לך" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב מרגש ומחזק לעצמה

אני יודעת שאת מפחדת מחוסר הוודאות שפוקד אותך, תאמיני לי שאני יודעת. אני מרגישה את הלב שלך פועם כל כך חזק, כאילו מנסה להוכיח שהוא קיים ומוכן לפעום בסנכרון עם לב אחר בגוף אחר. הוא משווע לצליל פעימות ליבו של האחר, להוכחה שהוא לא רק משאבת דם אלא גם משאבת רגשות ואנושיות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אני יודעת שאת מפחדת שלא תזכי לאהוב שוב. זה הפחד הלא רציונלי הזה, שאם הייתה אהבה כל כך גדולה והיא לא צלחה, סימן ששום אהבה אחרת לא תרצה לבוא להשתכן בתוכך שוב. את מרגישה שאת גרמת לה לפחד ממך, לחשוב שאת לא בית מספיק טוב לפלא הזה.

© צילום: Shutterstock

אני רק רוצה לומר לך, שאת טועה. כמו שלפעמים אנשים עוברים דירה כי הם רוצים להתחדש ולא כי הדירה הנוכחית שלהם לא הייתה דירה טובה, כך גם האהבה שהייתה לך. היית לה לבית נהדר, יקירה, פשוט זה לא התאים יותר והיא הייתה צריכה לנוע הלאה, אל עבר הרפתקאות חדשות. זה לא אומר שלא יבוא מישהו חדש לגור בלב שלך וליהנות מהיופי שיש לך להציע. זה לא אומר שאת לא מספיק טובה, זה לא אומר שהקירות הריקים של חלל ליבך יזעקו לציורים ואמנות שתכסה אותם לנצח, והרצפה העירומה תקרא לרהיטים של הדייר הבא לכסות ולחמם אותה מרוחות הפרצים לעולם ועד.

את לא תהיי נטושה לנצח, את לא תצטרכי להיאחז ברוחות הרפאים של אהבתך הקודמת למשך שארית חייך. אני יודעת שאת מתגעגעת לתחושת החמימות הזו של עיניים במביטות בך ברוך עד שאת נמסה, לזרועות חסונות שרק הן יכולות לבנות אותך מחדש וללב פועם אחד שמזכיר לך כל יום מחדש עד כמה את מיוחדת.

© צילום: Sutterstock

עוד יהיה דייר חדש בליבך, עוד תהיה אהבה חדשה בחייך. את תזכי לחוות שוב את סערת הרגשות של ניצני אהבה, ההתעוררות בבוקר בידיעה שיש מישהו אי שם שחושב עלייך, הציפייה להתלכדות מבטים אוהבים. את עוד תזכי לכל זה שוב, אני מבטיחה לך. יש מישהו אי שם שרק מחכה להיתקל בליבך, ואני מקווה שלא תהיי מפוחדת מספיק כדי לתת לו לאהוב אותך בחזרה.

תגובות