חוויתם פרידה? כך תדעו אם התגברתם עלייה. צילום: Fotolia

חוויתם פרידה? כך תדעו אם התגברתם עלייה

יצאתם שבורים מזוגיות? מנסים לשכוח מהפרידה וחוששים להמשיך הלאה? אספנו עבורכם מספר סימנים שיעזרו לכם לדעת אם הצלחתם להתגבר על הפרידה

במהלך חיינו אנחנו מוצאים את עצמנו בלא מעט קשרים רומנטיים, שלרוב נגמרים בפרידה. כל פרידה היא קשה ולא תמיד יש לנו את האפשרות לסיים אותה בדרך טובה, בריאה או בצורה הדדית. חוויתם פרידה ורוצים לדעת אם התגברתם עלייה? בכתבה הבאה אספנו עבורכם מספר סימנים שיעידו שהמשכתם הלאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתם לא מדברים עליהם כמו פעם


זוכרים את הימים שהייתם מדברים רק על הקראש שלכם? מזכירים אותם בכל מקום, בכל אפשרות, גם מבלי לשים לב? בין אם שיתפתם את החברים הכי טובים שלכם ובין אם כל אדם אחר, כמות הפעמים שדיברתם על הקראש ביום מעידה כמה הם היו חשובים עבורכם, וכמה הם העסיקו אתכם. לכן, שימו לב מהבחינה הזו, האם אתם מדברים עליהם כמו פעם? האם אתם כבר לא מזכירים אותם בשיחות? האם אתם מדברים עליהם, אבל לא כמו פעם? אם עשיתם שינוי - המשכתם הלאה. אבל אם אתם לא מצליחים להפסיק לדבר עליהם, המלצה שלנו- בכל פעם שתרצו לומר את שמם של האקסים, תעצרו את עצמכם ותעבירו נושא. ברור שחשוב לפרוק מה שיש לכם על הלב, אבל אם אתם שמים לב שאתם מגזימים בדיבורים על האקס/ית, נסו להפחית בכך.

© צילום: adobestock

הם באים לכם בחלומות?


החלומות שלנו נובעים מתוך התת מודע שלנו. חולמים על האקסים שלכם? ייתכן שהם מעסיקים את המחשבות שלכם יותר משאתם אפילו יודעים. במידה וזה קורה לכם, והחלומות שלכם באופן סדרתי הם על האקסים שלכם, ייתכן שיש לכם משהו לא פתור איתם, ויש סיכוי שעדיין לא התגברתם עליהם. המלצה שלנו- שבו עם עצמכם ונסו לנתח את החלומות שלכם. חשבו מאין הם נובעים, מה קרה בימים האחרונים שדווקא הם מופיעים בחלומות שלכם ועוד. החשיבה הזו תעזור לכם לסדר את המחשבות שלכם ואפילו להתקדם ולהמשיך הלאה מהפרידה.

© צילום: Fotolia

אתם עדיין בקשר?


אתם לא חייבים לנתק את הקשר עם האקסים כדי להתגבר עליהם, אבל אם אתם כן בקשר, חשוב לבחון את מהות הקשר ואת התדירות בהם אתם מדברים / נפגשים. אם אתם עדיין חשים התלהבות מסויימת כשהם שולחים לכם הודעות או כאשר אתם מחכים לראותם, ייתכן ועדיין לא ממש התגברתם עליהם. חשבו לעצמכם מהי הדרך הבריאה ביותר לשמור על קשר, או לחלופין, אם אתם חשים שהקשר איתם מונע מכם להמשיך הלאה- האם כדאי לכם להימנע מלדבר או להיפגש אתם למשך תקופה.

© צילום: shutterstock

הם לא מעסיקים את המחשבות שלכם 


סביר להניח שחוויתם הרבה דברים עם בני הזוג וכמובן שיש לכם מהם זיכרונות רבים. אבל גם אם הקשר שלכם היה ארוך ומשמעותי וחוויתם הרבה יחד, זה לא אומר שאתם צריכים לחשוב עליהם 24/7. שימו לב האם אתם חושבים על הקשר שהיה לכם עם האקסים כזיכרונות, או בתור געגוע למה שהיה. חשוב לציין שזה לגיטימי שתתגעגעו לזוגיות שלכם, אבל גם זה צריך להיות במינון. המלצה שלנו- קחו זמן לעצמכם ותדברו על מה שאתם מרגישים עם האנשים שקרובים אליכם, זה יעזור לכם להגיע לתובנות חדשות ולהתקדם הלאה.

בהצלחה!

תגובות