מכתבים מהלב: "אני בתול שפתיים". צילום: fotolia

מכתבים מהלב: "אני בתול שפתיים"

"לא אשקר, אני מחכה בקוצר רוח לנשיקה הראשונה שלי ואולי העובדה שזה עדיין לא קרה כן פוגעת לי קצת בביטחון העצמי, אבל אני יודע באיזשהו מקום שמתישהו זה יקרה אז אני כמעט שלם עם זה שעוד לא התנשקתי" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבנו במכתב חשוף על מיניות בגיל העשרה

קוראים לי אורי, אני עוד מעט בן 18 ואני בתול שפתיים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כשהייתי בן 13 סבתא רבתא שלי אווה הייתה בשנים האחרונות לחייה ובסופה של כל פגישה משפחתית איתה, כל הנינים היו צריכים לתת לה לנשק אותם על הלחי. כאחד הנינים, ניסיתי להגיש לה את לחי ימין, היא כוונה ללחי שמאל, ואופס! התנשקנו מפה לפה. זו הייתה הנשיקה הראשונה והאחרונה שהייתה לי. אווה, אם את קוראת את זה מלמעלה ומתהפכת בקבר אז דעי לך שאני מתנצל עד עמקי נשמתי, קיוויתי שמתים לא יודעים לקרוא.

© Fotolia "אני בתול שפתיים"

לפני כשבוע חבר שלי שאל אותי איך נותנים לי לכתוב בפרוגי על יחסים אם אין לי ניסיון מיני. "אני מנחש שהם לא מחפשים את האנשים עם הכי הרבה ניסיון מיני", השבתי לו, "אני כותב על חוסר הניסיון שלי, וזה נראה לי הרבה יותר מעניין. עדיף לכתוב על כישלונות, ככה הקוראים שלי רואים שגם אני נכשל ומפשל עם בנות והם יכולים להרגיש הזדהות ולהישאר רגועים".

אם בחורה הייתה כותבת את זה כולם היו חושבים: 'איזו חמודה, נכון? בתולת שפתיים... היא כל כך תמימה... יודעת מה שטוב לה ופועלת לפי מה שהיא מאמינה בו, שמורה'. אבל כשמדובר בגבר זה שונה: חנון, אפס, לוזר,לא גבר. 

© צילום: Fotolia "גם אני נכשל ומפשל עם בנות"

קרוב משפחה אמר לי שאם אני כותב על זה - אז רק עם שם בדוי, כי זה לא קול מספיק ולבחורה עתידית שתכיר אותי זה יפריע כי היא תרצה "גבר-גבר" ואני חסר ניסיון, אבל הרגשתי שאני חייב לספר על מי אני באמת, כי אני כל הזמן שומע ילדים בגיל שלי שמספרים על חיי המין הסוערים שלהם ואני תופס את האמירות שלהם כערמה של שקרים. אני לא גבר-גבר, אני חנון, מעולם לא הייתי גבר-גבר, אז אם זה משהו שיפריע לבחורה היא לא תצטרך לעשות גוגל כדי לשים לב שאני כזה. האמת שיותר מלחיץ אותי הרגע בו המורה שלי תקרא את זה אבל עם זה אני יכול להתמודד.

לא אשקר, אני מחכה בקוצר רוח לנשיקה הראשונה שלי ואולי העובדה שזה עדיין לא קרה כן פוגעת לי קצת בביטחון העצמי, אבל אני יודע באיזשהו מקום שמתישהו זה יקרה, אז אני כמעט שלם עם זה שעוד לא התנשקתי.

 

תגובות