מכתבים מהלב: "את תהיי בסדר". צילום: gettyimages

מכתבים מהלב: "את תהיי בסדר"

"אני כותבת את המכתב הזה כדי להרגיע אותך. בעוד כמה שנים את תגלי שכל מה שהרגשת וכל הדאגות שלך באותה תקופה, היו פשוט בריחה מהמציאות" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב נוגע ללב עבור עצמה

היי לך,

אני יודעת שאת עוברת תקופה לא פשוטה, ואת מודאגת. המשפחה שלך חווה משבר קשה וכל מה שאת מצליחה לחשוב עליו זה בנים. כל פעם את מפתחת קראש על בן אחר, כזה שאת יודעת שיעזוב אותך או בכלל לא ירצה אותך, ובו זמנית את מרגישה אשמה. אשמה על כך שבזמן שבני משפחתך נאבקים ומתמודדים עם החוויה הכה טראומתית שקרתה, את חושבת רק על עצמך ועל בחורים שאת מכירה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אני כותבת את המכתב הזה כדי להרגיע אותך. בעוד כמה שנים את תגלי שכל מה שהרגשת וכל הדאגות שלך באותה תקופה, היו פשוט בריחה מהמציאות שהיית צריכה לחוות בביתך. במקום להתעסק בחוויה הקשה שעברת ביחד עם משפחתך, את מפנה את תשומת לבך לדברים אחרים - כי את לא באמת מסוגלת להתמודד עם כל מה שקרה. 

© adobestock

אז תסלחי לעצמך, ויותר מהכל - תפסיקי לנסות לברוח מהמציאות. את מוקפת בהמון אנשים שאוהבים אותך ורוצים רק בטובתך, אז תתייעצי איתם, תדברי, תשתפי, אל תסתגרי בתוך עצמך. אחרי שתסיימי ללמוד תביני כמה הפסדת מההסתגרות הזאת, כמה יכולת להשקיע יותר בלימודים, להכיר יותר אנשים ולחוות יותר חוויות.

אני לא אשקר לך, את תישארי סגורה וקרה לכל הסובבים אותך, לעוד כמה שנים ארוכות. אבל בסופו של דבר, הוא מגיע. הבחור האמיתי, האוהב, שבאמת אכפת לו ממך ורוצה שתהיי מאושרת - והוא גורם לך להיפתח. לא רק כלפי האנשים שסביבך, אלא גם כלפי עצמך. את תתחילי להרגיש דברים, לגלות מחדש אנשים וכל זה יבהיל אותך בהתחלה - אבל את תהיי בסדר. לא רק שתהיי בסדר, את תהיי מאושרת יותר מתמיד.

© adobestock (אילוסטרציה)

אז יקרה שלי, אם יכולתי לחזור בזמן ולהיות שוב את - הייתי מחבקת אותך ואומרת לך שהכל יהיה בסדר. כל החלומות והשאיפות שלך יתגשמו, גם אם לא בדיוק כפי שדמיינת את זה. תזכרי שאת חזקה ומדהימה כמו שאת ואל תתני לאף אחד להגיד לך אחרת.



תגובות