חברים רעילים: איך לזהות אותם?. Fotolia

חברים רעילים: איך לזהות אותם?

לעתים, בגלל שאנחנו נהנים לבלות עם אדם מסוים - אנו מפספסים את העובדה שהקשר איתו עלול לפגוע בנו. קראו את הכתבה הבאה וגלו כיצד תוכלו לזהות את אותן החברויות הרעילות

חברות היא חלק בלתי נפרד מחיינו, היא יכולה להיות חברות שרק תעזור לכם ותביא תועלת, אך יש גם מקרים שבהם היא רק, או בעיקר, תעשה נזק. אז בואו נעשה קצת סדר, הנה חמישה סימני אזהרה לכך שהחברים שלכם "רעילים".

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. הם קנאים ורכושניים

חבר טוב ישמח כשלחברו יש חברים רבים, אך חבר רעיל ירצה "לפנות את התחרות". זה קורה מחשש שתעזבו אותם ותהיו עם חברים אחרים במקומם. לכן, אם אתם רואים שחבר אחד מרחיק אתכם מהאחרים - כנראה שהוא רעיל.

© adobestock
  1. הם ישתמשו בכם כדי לצאת טוב יותר

בין אם זה כדי להשיג בחור\ה ובין אם זה כדי להעלות את מקומם בהיררכיה החברתית - חבר טוב לא ישתמש בך כדי לצאת יותר טוב. אותם החברים הרעילים ינצלו אתכם אבל כשהם יקבלו את המטרה שלהם הם יעלמו עד שיזדקקו לכם שוב.

 

הם תמיד שליליים

הם אף פעם לא מרוצים ממה שיש להם ותמיד ירצו משהו אחר, הם לרוב פסימיים ותמיד יהיה להם דעות שליליות, בין אם זה על הבגדים שאתם לובשים ובין אם על התספורת שעכשיו עשיתם והתלהבתם ממנה.

© adobestock (אילוסטרציה)

הם מרכלים אתכם על אנשים אחרים 

אנשים רעילים גורמים לעצמם להראות ולהרגיש טוב יותר על ידי ריסוק אנשים סביבם. זה יכו להתבטא בריכול על תלבושת של חבר לכיתה או על מקרה שקרה, הם תמיד צריכים "יעד" להתמקד בו. אפשר להמר שאם הם מדברים איתך על מישהו הם גם מדברים עליך עם מישהו אחר, אז תהיו זהירים במה שאתם מספרים להם.

 

  1. הם החברים המורדים

כשאתם מסתובבים עם החבר הזה הכל נראה מרגש והרפתקני, אך זה יכול להיות מסוכן נורא. החבר הזה יוכל להכניס אתכם לצרות שהוא לא ייקח עליהן אחריות וסביר להניח שבחברות איתו תצטרכו להתמודד עם לחץ חברתי. עדיף להימנע מסוג כזה של חברות.



תגובות