מכתבים מהלב: "בזכותכן למדתי איך באמת אמורה להיראות חברות אמיתית". sutterstock

מכתבים מהלב: "בזכותכן למדתי איך באמת אמורה להיראות חברות אמיתית"

"לכל דבר יש סיבה וכנראה שאם אותו מקרה לא היה קורה - לעולם לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי היום" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב תודה על ה"שיעור לחיים" שעברה

חברות... לפעמים הן יכולות להיות מדהימות ולפעמים נוראיות ואחרי שחוויתי על בשרי את הצד הפחות טוב - סוף סוף אני יכולה להגיד שאני במקום אחר וכל מה שיש לי לומר לאותן ה"חברות" לשעבר זה פשוט תודה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תודה שבזכותכן למדתי איך באמת אמורה להיראות חברות אמיתית, בשונה למה שהיה כשהייתי איתכן. תודה שהעברתן אותי "שיעור לחיים" שאמנם באותם הרגעים לא היה נעים אבל כיום אני יכולה להגיד בביטחון שזה מאחורי ואני שמחה וגאה בעצמי שהצלחתי למנף את אותה הסיטואציה למשהו טוב ומועיל.

© adobestock

כפי שאמרתי, כיום אני נמצאת במקום אחר. אני מנוסה יותר, חכמה יותר, זהירה יותר אבל יחד עם זאת, גם יותר אופטימית ומבינה שלכל דבר יש סיבה וכנראה שאם אותו מקרה לא היה קורה - לעולם לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי היום.

אז נכון, אמנם אני לא בקשר עם הרבה אנשים שבעבר היינו מאוד קרובים ובהתחלה זה היה מעט מוזר, אבל בסופו של דבר, כנראה שאותם האנשים האלו לא היו צריכים להיות חלק מחיי ובמקומם הגיעו אנשים חדשים שעד כה הוכיחו אחרת.

© AdobeStock

לסיום, אני חושבת שלפעמים אם יש ספק - אין ספק ואם במקרה אתקל בעתיד בסיטואציה דומה, לפחות הפעם אני אהיה יותר מנוסה ואדע כיצד לפעול.

תגובות