חברים רעילים: כך תיפרדו מאנשים שכבר לא רצויים בחייכם. Fotolia

חברים רעילים: כך תיפרדו מאנשים שכבר לא רצויים בחייכם

לפעמים חברויות יכולות להיות מתישות… מתי הרגשתם שחברים שלכם לא מבינים ומכירים אתכם לעומק, או שהם מביאים לכם לחייכם יותר נזק מתועלת? הפעם סידרנו לכם כמה טיפים כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר לצאת ממערכות יחסים לא בריאות

חברויות הן דבר דינמי, לפעמים אנחנו רוצים אותן מאוד אבל לפעמים הן דווקא עושות לנו רע או שפשוט נמאס לנו מהם. בעבר לימדנו אתכם כיצד לזהות את אותן מערכות היחסים שפוגעות בכם, והיום מצאנו עבורכם כמה דרכים להתרחק מאנשים בצורה הנכונה והנעימה ביותר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

התרחקות 

לפעמים התרחקות מבן אדם היא הדרך היחידה, זה לא חייב להיות בבת אחת. תתחילו בקטן, תפסיקו לשתף את החבר\ה בפרטים על חייכם האישיים, תתחילו לדבר ולהיפגש איתם רק כשאתם חייבים, והזמן יעשה את שלו.

© adobestock (אילוסטרציה)

תמנעו משיחות "יחסינו לאן" 

לרוב השיחות האלה פשוט לא יעילות וזה רק יגרום למצב אפילו פחות נעים ביניכם, לרוב אדם לא יוכל לשנות את התנהגותו ברגע וזה יכול להקשות עליו ועליכם אם תישארו חברים.

 

תעברו הלאה

תמיד טוב לעבור הלאה, אל תתעסקו בעבר ותנו לעצמכם קצת זמן בלי החברים האלה. אתם תראו שבסופו של דבר יהיה לכם הכי טוב בלעדיהם. תמקדו את הראש בדברים אחרים, בין אם זה לאן תלכו מחר ובין אם זה מה תכינו לארוחת ערב. 

© adobestock (אילוסטרציה)

תתחברו לאנשים חדשים 

חברים חדשים זה תמיד טוב, תנסו למצוא מכנה משותף ונושאי שיחה מעניינים. תשתדלו שלא לחכות שיפנו אליכם, אלא תביעו את דעתכם בדיונים ותפתחו שיחות. תבלו איתם, זה רק יקרב אתכם יותר.

 

תמשיכו הלאה  

להמשיך הלאה זה משהו שכולנו מתקשים בו, אך למרות זאת זה משהו שאנחנו חייבים לעשות. תנסו להגיע למצב שאתם מתייחסים אל מערכת היחסים הזו כעל משהו כנמצא בעבר ותגידו תודה על הזמן שהעברתם ועל כל הלקחים שלמדתם בדרך.



תגובות