מכתבים מהלב: "אני מקווה שיבוא יום בו אמצא את האחד". Fotolia

מכתבים מהלב: "אני מקווה שיבוא יום בו אמצא את האחד"

"המחשבה הזו לפעמים יכולה להיות מלחיצה או מפחידה, אבל כרגע - אין כל כך מה לעשות... " • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב מלא תובנות על מציאת האחד/האחת בעתיד

כולנו רוצים להיות מאוהבים בטירוף... כולנו רוצים למצוא את החצי השני שלנו - מישהו שתמיד יהיה שם בשבילנו, יאהב אותנו ושיהיה לנו יחד הכי מדהים שיש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לפעמים מוצאים את זה בקלות, לפעמים צריך להתאמץ יותר... אבל בסופו של דבר, האמונה היא שכולנו נמצא את האחד או האחת שלנו ביום מן הימים.

© צילום: Fotolia

לפעמים עולה בי מחשבה שלעולם לא אמצא את החצי השני שלי ולכן, אני רוצה להזכיר לעצמי שלא משנה מה קורה - אני צריכה תמיד להישאר נאמנה לעצמי ולעקרונות שלי וכמובן להקשיב ללב שלי וללכת אחריו כי רק הוא יודע מה הכי טוב בשבילי...

בנוסף, אני מקווה שיבוא יום בו אמצא את האחד, אבל לבנתיים אני מאמינה שהכל לטובה כי כל דבר בחיים - יכול להפוך לשיעור חשוב שניתן ללמוד ממנו המון וגם אם אנחנו נתקלים בדרך בקשיים, בעיות, חששות או לבטים - בסוף, הכל יסתדר.

© adobestock (אילוסטרציה)

אז נכון, המחשבה הזו לפעמים יכולה להיות מלחיצה או מפחידה, אבל כרגע - אין כל כך מה לעשות... עדיף לחיות את הרגע, להנות ממנו עד כמה שאפשר ולהשאיר מחשבות מיותרות, מאחור.

תגובות