מכתבים מהלב: "את עוד תצליחי להתגבר עליו". adobestock אילוסטרציה

מכתבים מהלב: "את עוד תצליחי להתגבר עליו"

"זה לא נעים, להיפרד מאנשים שחשובים לנו ושאנחנו אוהבים אותם, אבל לפעמים אנחנו פשוט מוכרחים..." • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב מרגש לחברתה הטובה

זה עצוב לנתק קשר מאנשים שקרובים אליך, אבל לפעמים חייבים לעשות את זה כשאין ברירה...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לכולנו זה קרה – ניתקנו קשר מחברה קרובה שהחברות איתה הייתה מאוד רעילה והשפיעה עלינו לרעה... או מחבר שלא פרגן לנו אף פעם אלא רק גרם לנו להרגיש רע עם עצמנו. לפעמים הפרידה הזאת גם מתבצעת מבני או בנות זוג – ובמקרה כזה, היא עצובה כפליים.
© AdobeStock
זה לא נעים, להיפרד מאנשים שחשובים לנו ושאנחנו אוהבים אותם, אבל לפעמים אנחנו פשוט מוכרחים... אז חברה שלי, אני יודעת שזה קשה. אני יודעת שרק נפרדתם ושאת מרגישה שכל העולם קורס על ראשך ועל ליבך, אבל אני מאמינה בך ויודעת שאת תצליחי לעבור את זה. אני פה לידך, תמיד.
אני גאה בך שהצלחת לקחת את עצמך בידיים ולהבין שהזוגיות שהיית נמצאת בה היא לא זוגיות טובה כי הוא מתנהג אליך לא כפי שמגיע לך ותאמיני לי, מגיע לך שיתייחסו אליך כמו למלכה. את מיוחדת במינך, את אדם מופלא ומגיע לך את הטוב ביותר, גם אם את לא חושבת כך.
© צילום: fotolia
אני מבטיחה לך שיום אחד יגיע מישהו והוא יתנהג אליך כמו שמגיע לך, הוא יעניק לך את הטוב ביותר, והוא בעצמו - יהיה הטוב ביותר ולמרות שאת כרגע לא מאמינה לזה, אני מבטיחה לך שיהיה בסדר.
לפעמים אנשים מגיעים לחיים שלנו כדי ללמד אותנו לקח מסוים... לכן, קחי את הזוגיות הזו שהיית בה ותלמדי ממנה, תלמדי מה מתאים לך או לא מתאים לך להבא. תלמדי מה את מחפשת בזוגיות ובבן זוג. תלמדי את עצמך. תשמחי שהוא העביר אותך את השיעור הכל כך חשוב הזה, גם אם הוא פגע בך בדרך. הרי אם לא תתנסי במערכות יחסים לא כל כך טובות – איך תדעי לזהות אחת טובה כשהיא תגיע אליך? תסתכלי על זה ככה: בחיוביות, באופטימיות, בחיוך!
© adobestock (אילוסטרציה)
תרשי לעצמך להתפרק, לבכות, להתגעגע, לאכול חצי קילו גלידה ואז גם את החצי השני. זה בסדר, וזה לגמרי טבעי. אבל לאחר מכן, תרימי את עצמך. לכי למקומות שעושים לך טוב עם אנשים שעושים לך טוב. חייכי, גם אם זה בכוח... צאי מהבית, גם אם את ממש לא רוצה. עשי את כל מה שנדרש כדי להרגיש יותר טוב עם עצמך ועם הסיטואציה המורכבת שאת נמצאת בה.
אני אוהבת אותך ומבטיחה לך שלמרות שזה לא מרגיש לך ככה כרגע – את עוד תצליחי להתגבר עליו.
תגובות