זמן גיוס: כך תוכלו לחסוך כסף לקראת הגיוס לצה"ל. צילום: אבישג שאר-ישוב

זמן גיוס: כך תוכלו לחסוך כסף לקראת הגיוס לצה"ל

יוקר המחיה משפיע גם על הגיוס לצה"ל. המתגייסים הצעירים לא יודעים בדיוק מה לקנות ולרוב הם קונים יותר מדי. אז איזה ציוד צריך בדיוק ואיך ניתן להשיג אותו במחיר שווה לכל כיס? מיזם חדש בשם "פקליסט" הוקם בדיוק בשביל למלא את הצורך הזה

פק"ליסט, פק"ל לכל כיס, הוא מיזם חברתי חדש שמטרתו להוריד את יוקר הגיוס ולשבור את השוק בתחום הגיוס לצה"ל. המיזם מציע למתגייסים ערכות הכוללות את כל הציוד הבסיסי הנדרש, כמו כן ניתן גם להרכיב ערכה אישית כדי להשלים ציוד חסר. כל זאת, כמובן - במחירים ללא תחרות.

עוד במדור על מדים של פרוגי:

המיזם, הוקם על ידי חמישה יזמים חברתיים בעלי רקע וניסיון על עולם המתגייסים. מיראל סטליאן, אחד מהיזמים, היה אחראי על תחום הציוד בצה"ל בעברו הצבאי חבר למרום צדיק - שהיה לוחם ומפקד בלוט"ר, כדי להרכיב את הרשימה האידאלית, של מוצרים איכותיים במחירים שווים.

© צילום מסך פייסבוק

איך חשבתם על הרעיון הזה?

"בתור מפקד בצבא ראיתי את הטירונים החדשים מגיעים עם המון ציוד לא נחוץ שנקנה במחירים מופקעים וזה הטריף אותי!" מספר מרום. "התחלתי תוכנית של יזמות חברתית עסקית בשם אסקו, שם הכרתי את מיראל והיזמים הנוספים והבנתי - אנחנו יכולים לעשות שינוי ולשבור את השוק. אנחנו למעשה נותנים למתגייסים החדשים, ציוד איכותי במחירי סיטונאות ומוזילים להם את הגיוס באופן משמעותי".

© דובר צה"ל

איך אתם רואים את העתיד של המיזם?

הדס וייל לביא המנהלת את המיזם: "בעתיד, אנחנו מקווים להעסיק אוכלוסיות עם מגבלה באריזה ומשלוח, וגם לסייע לנוער בסיכון המתגייס לצה"ל בהיקף של 5% מרווחי המיזם. חשוב לנו שיהיה למיזם הזה אימפקט חברתי". היא מוסיפה: "אנחנו מקווים להתפרנס ממנו, אבל אנחנו כל הזמן מסתכלים על התמונה הגדולה ומקווים שזה ישרת גם את המתגייסים ומשפחותיהם שיחסכו כסף, וגם אוכלוסיות שמתקשות למצוא עבודה. אנחנו מקווים שנוכל לתת להם פרנסה ולחלוק אאיתה את הרווח". בימים אלו המיזם עולה שלב וחובר לארגון ההורים הארצי במטרה להוריד את עלויות הצטיידות הגיוס לצה"ל.

אז קדימה- רוצים לחסוך כסף כבר מעכשיו? בואו לבקר באתר המיזם.

 

תגובות