עם כל הרעש מסביב: בן וטיי השיקו סרט בכיכובם. צילום: ניר פקין

עם כל הרעש מסביב: בן וטיי השיקו סרט בכיכובם

לראשונה בישראל, סרט יוטיוב של צמד הכוכבים האהובים - בן זיני וטיילור מלכוב שעוסק בחיי התהילה לצד הביקורות הנוקשות. מי הגיעו לפרגן?

כפי שחשפנו לכם כאן לראשונה, בן זיני וטיילור מלכוב עמלו בחודש האחרון על סרט בכיכובם בשם "פשוט לשיר". הסרט אומנם לא מספר בדיוק את סיפור היכרותם, אך הוא מבוסס על כמה סיפורים שהתרחשו במציאות כמו ההגעה של זיני, האנונימי בזמנו, אל יום הולדתה של הכוכבת ללא הזמנה וכמו החיבור של השניים אל קריירה מוזיקלית למרות כל מה שאחרים אמרו או ביקרו מסביב והוא אף מכיל את להיטיהם האהובים. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אמש (ד') הושק הסרט באירוע חגיגי בסינמה סיטי גלילות אליו הגיעו משפחתם וחבריהם המפורסמים של הכוכבים. ביניהם היה ניתן למצוא את: דין גרבר ("כדברא") שמשחק בסרט, כך גם את השחקן נאור זילברמן שהוא גם המורה למשחק של השניים, קווין רובין, שירלי לוי, גל זהבי, עמנואל לוי, משפחת אליהו, לירז עוזרי (פירחית), שחר ליבנה, דורון ביטון, אדל בספלוב, בר זומר, אנג'ל ברנס והרכב הרשת "פול האוס".

חמודים!
חמודים! © צילום: ניר פקין
מתי סרט שלכם? זהבי ועמנואל
מתי סרט שלכם? זהבי ועמנואל © צילום: ניר פקין
מקנאים בהם מותק?
מקנאים בהם מותק? © צילום: ניר פקין

כידוע למרות הביקורות כלפי השניים הם הפכו לאהודים ואהובים במיוחד. בחנוכה האחרון הם העלו מופע עם שם זהה לסרט, רק בינואר האחרון גולשי פרוגי בחרו בהם כ"הרכב המוזיקה של השנה" בנבחרי השנה ובתחילת החודש אף נבחרו בסקר שלנו כמי שהנוער היה רוצה לראות לראשונה במופע הפסטיגל.

 

"פשוט לשיר - הסרט" יעלה לערוץ היוטיוב של הצמד ביום ראשון הקרוב, ה-1 במרץ ובמקביל גם בערוץ הילדים.

תיכף יהפכו למתחרים
תיכף יהפכו למתחרים © צילום: ניר פקין
כוכבי הסרט
כוכבי הסרט © צילום: ניר פקין
זכרונות מהבנים והבנות
זכרונות מהבנים והבנות © צילום: ניר פקין

 

תגובות