כוכב "הייפ האוס" בראיון לפרוגי: "מרחם על אלו שכותבים תגובות רעות". צילום מאינסטגרם @jack.wright21

כוכב "הייפ האוס" בראיון לפרוגי: "מרחם על אלו שכותבים תגובות רעות"

ג'יימס רייט הוא אחד מהכוכבים האהובים בבית הטיקטוק שמשגע את העולם, "הייפ האוס" ואנחנו השגנו ראיון בלעדי איתו! הטיקטוקר סיפר לפרוגי על השנה ששינתה את חייו, הצהרות לכוונות עתידיות (רמז: זה לא קשור לתחום הבידור) וגם: על התגובות הרעות באפליקציה

בית היוצרים "Hype House" הוא הבית המשפיע ביותר בעולם יוצרי התוכן בימים אלה. חברי הבית הם בין היתר: צ'ארלי דמיליו, אדיסון ריי, אבאני, האחים לופז, ליל הארי (צ׳ייס), התאומים רייט - גיימס וג׳ק ועוד. ג'יימס בן ה-17 סיפר על כל ההיסטריה מהצד שלו, וגם על הצד הפחות נעים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"התחלתי ליצור סרטונים בטיק טוק רק בקיץ שעבר", מספר לנו, "אני יודע שזה קצת קלישאתי להגיד, אבל התחלתי את זה 'כבדיחה' והתמכרתי בטירוף".

אז איך הגעת להיות חלק מה-"Hype House"?

"תומאס שלח לי ולג'ק, אחי התאום, הודעה באינסטגרם אחרי שהוא ראה את אחד הסרטונים שהעלנו שלנו רוקדים. באותו הזמן, היו לנו בערך 100 אלף עוקבים, אז היינו קצת בהלם כשקיבלנו ממנו את ההודעה".

ובאמת טיקטוק הפכה להיות אפליקציה מאוד ויראלית בזמן מאוד קצר, איך הגבת להצלחה המהירה הזו?

"בהתחלה אני חושב שגם אני וגם ג'ק, היינו מאוד בהלם ולא הצלחנו להאמין שזה מה שקורה. אבל ככל שהזמן עבר, התחלנו להתרגל לשינוי הזה. התחלתי לנצל את הפוטנציאל של האפליקציה שלה מאז ועד היום".

מהו הסרטון הכי טוב שעשית לדעתך?

"אני חושב שהטיקטוק המועדף עליי מבין כל מה שעשיתי, זה הסרטון בו הכנתי דגני בוקר פנקייקים. זה היה כל כך כיף לעזוב לרגע את הסרטוני ריקוד הרגילים שלי ולשלב את כישורי הבישול והקומיים שלי בסרטון אחד".

בשנה האחרונה טיקטוק עלתה לכותרות הרבה בגלל שהאפליקציה הפכה לזירה החדשה של טוקבקים מרושעים, משהו שגם אתה חווית מן הסתם.

"אני תמיד לוקח כל תגובה בפשטות. האנשים שרושמים את תגובות הנאצה האלו, הם כנראה פגועים בעצמם ואני מרחם עליהם. זאת הסיבה שאני תמיד מנסה לקדם חיוביות, מכיוון שזה באמת יכול להציל חיים של אנשים".

© צילום מאינסטגרם

רוב סרטוני הטיקטוק שלך הם ריקודים או קומדיות, אם היית יכול לבחור רק ז'אנר אחד במה היית בוחר?

"אני מקווה שאנשים לא יכעסו עליי, אבל קומדיה. אני חושב שאני נהנה יותר להכין את הסרטונים האלה וסרטוני ריקוד יכולים להיות לפעמים משעממים. אני גם מרגיש שסרטונים מצחיקים עושים רושם ארוך יותר אצל הצופים, כי הם יכולים לראות יותר את האישיות שלי".

© מתוך אינסטגרם

מה מעניין אותך לעשות בעתיד?

"אני מתכנן ללכת לקולג' ולהגשים את החלום בתחום הרפואה. אבל עם זאת אציין, אני שומר על כל האפשרויות שלי פתוחות ואם תבוא אפשרות אני אתמודד עם זה. אני חושב שאחי, ג'ק דווקא כן יעשה בעתיד משהו שקשור לתעשיית הבידור".

© צילום מאינסטגרם

זה מתבקש - תן לנו טיפים למי שרוצה להצליח בטיקטוק!

"הדברים קטנים הם אלו שהופכים את הטיקטוק. היבטים כמו תאורה, מיקום, לבוש וכו'. הם מה שהופכים את הוידאו למהנה".

תגובות