ריאליטי בטיקטוק: הכירו את הזוכה הראשונה של 'ויראליטי'. צילום פרטי

ריאליטי בטיקטוק: הכירו את הזוכה הראשונה של 'ויראליטי'

תחרות הראליטי הראשונה באפליקציית הטיקטוק הגיעה לסיומה ואמש (א') הוכרז על הזוכה הראשונה - נועה כהן בת ה-12 • "ממשיכה אל עבר החלום הגדול"

 גמר "ויראליטי", תחרות הריאליטי הראשונה בטיקטוק התקיים אמש (ד') וכבר הוכרז על הזוכה הראשונה המאושרת - נועה כהן בת ה-12. כהן גברה, דרך הצבעות הקהל בלבד, על טאלנטים וטיקטוקרים וקטפה את המקום הראשון!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

זכית בתכנית הריאליטי הראשונה בטיקטוק! איך זה מרגיש?

"קודם כל זה חלום שהתגשם ואין מאושרת ממני! עדיין לא מעכלת שזכיתי. תמיד שאפתי להצליח, קיבלתי המון תמיכה ופרגון מהחברים והמשפחה. תמיד האמנתי בעצמי וידעתי מה אני שווה ושיש סיכוי שאצליח ב'ויראליטי', אבל לא הייתי בטוחה ב-100 אחוז כי התמודדו מולי מתחרים גדולים ומאוד מוכשרים. התחרות הייתה קשה מאוד. אבל בסופו של זכיתי למרות הכל!".

ראינו את הלייב שלך ואת ההתרגשות של כל המשפחה ואת הבכי שלך מאושר, ריגשת המון אנשים. אילו תגובות קיבלת לאחר מכן?

"התגובות שקיבלתי לאחר הזכייה שלי היו מדהימות! פירגנו לי כל כך הרבה אנשים שאפילו לא הכרתי, כולם כתבו שהם בכו והתרגשו יחד איתי. אפילו סבא שלי חייג אליי כשהוא בוכה מאושר! הוא אמר לי שהוא צפה בלייב וראה אותי זוכה ומתרגשת. זה הכי ריגש אותי עד דמעות".

 

מה את מתכננת לעשות מעכשיו אחרי הזכייה?

"אני מתכננת להמשיך בכל הכוח לעשות את מה שאני אוהבת, כמו ולרקוד ולהתפרסם בתחום המשחק והדוגמנות. אני מקווה שבזכות התחרות הזאת תהיה לי האפשרות להתפרסם אל עבר החלום הגדול הכי גדול שלי שהוא להיות מפורסמת! השאיפה הכי גדולה שלי היא להופיע בסדרות טלוויזיה, להפוך לכוכבת רשת מוכרת בטיקטוק ובאינסטגרם, להופיע על במות גדולות ומשם רק לעלות".

מה היה האתגר הכי קשה בתחרות?

"הגמר ללא ספק היה האתגר הקשה ביותר. התמודדתי מול פיינליסטים שגם הם עברו דרך ארוכה וכולם היו חזקים הן מבחינת ריקוד ונוכחות והן מבחינת כמות עוקבים. ההמתנה לתוצאות הייתה מבחינתי קשה מאוד! הייתי מתוחה ולחוצה".

מה למדת מהחוויה של התחרות?

"למדתי מהחוויה של התחרות שאם רוצים משהו - הכל אפשרי! צריך תמיד להאמין בעצמך ובשאיפות שלך ועם התמדה ונחישות אפשר להגשים חלומות ולצמוח".

מה את חושבת שגרם דווקא לך לנצח מבין 10,000 משתתפים?

"אני חושבת שמה שגרם לי לזכות בראש ובראשונה הוא הביצוע של הריקוד שבאמת נתתי את כל כולי. מעבר לזה הרבה אומרים לי שהם אוהבים את הצניעות שלי ואת האהבה שאני מעניקה בחזרה לקהל. תמיד דוגלת באהבת חינם ומזכירה לא לדבר לשון הרע ושכולם שווים וכולנו אותו הדבר. אני חושבת שהמון התחברו אליי בגלל הדברים האלה".

 

מה את רוצה לאחל למקום השני, ליאם חרובי?

"לליאם חרובי המדהימה שזכתה במקום השני והמכובד אני רוצה לאחל בהצלחה בהמשך הדרך. שלא תפסיק לעשות מה שהיא אוהבת! היה לי הכבוד להתמודד מולה ואני מאחלת לה בהצלחה ענקית".

במהלך התחרות הרגשת שיש לך יותר חשיפה ועלייה בכמות העוקבים?

"וואו טוב, אז ללא ספק התחרות הזאת הביאה איתה המון חשיפה גם בלייבים וגם בתגובות.
עלו לי משמעותית מספר העוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם, נחשפתי לאנשים שאני לא מכירה ששלחו לי מלא הודעות של אהבה ופירגון זה היה מרגש מאוד. אין לי ספק שויראליטי נתנה לי במה מטורפת. זה כיף ונתן לי המון ביטחון".

© צילום מאינסטגרם

 

הבנו שיש לך גם בשורה מפתיעה בנוגע ל'ויראליטי'

"נכון. 'ויראליטי' מתחילים את המיונים לעונה השנייה ביום ראשון הקרוב! אני, ליאם ואמור שהגיעו למקום השני והשלישי הולכות לפתוח שלושה אתגרים. אני קוראת לכולם להשתתף וליהנות מהחוויה המדהימה שויראליטי מעניקה לנו. מי יודע? אולי מי שקורא את הכתבה הזאת עכשיו יהיה הזוכה הבא של 'ויראליטי'".

תגובות