לא יאומן: הסרטים המבוססים על סיפור אמיתי. צילום: באדיבות yes

לא יאומן: הסרטים המבוססים על סיפור אמיתי

מסתבר שבהרבה מקרים דווקא סיפורים אמיתיים הם אלה שנראים הכי מטורפים ולא קונבנציונליים, אבל עם זאת הכי מעניינים ומיוחדים - אלו הסרטים שלא תאמינו שמבוססים על סיפור אמיתי.

לא יאומן כי יסופר - אספנו לכם את הסרטים הכי מרתקים שמבוססים על סיפור אמיתי, ואין יותר מרגש מזה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מאחורי המספרים

הסרט הראשון ברשימה שלנו "מאחורי המספרים", מספר את סיפורן המדהים של שלוש נשים אמריקאיות חזקות. העלילה מספרת על שלוש נשים אפרו-אמריקאיות שעובדות בסוכנות החלל נאס"א, ולמרות הקשיים הרבים שסובבים אותן - הן מצליחות לבלוט בזכות הגאונות שלהן, ולהפוך לחלק מההיסטוריה.

המרדף לאושר

סרט מעורר השראה בכיכובם של וויל סמית' ובנו ג'יידן, שמספר את סיפורו של כריסטופר גארדנר, והמרדף אחרי החלומות והאושר שלו. כריסטופר נכנס להתמחות קשה במטרה להפוך לברוקר, אבל אשתו לא מרוצה מהעניין ועוזבת אותו - הוא ובנו ממשיכים לרדוף אחרי חיים טובים יותר, ועוברים הרבה קשיים במהלך הדרך.

הנער שרתם את הרוח

סרט מקסים מבית רשת הסטרימינג האהובה "נטפליקס", מציג את סיפור חייו של  ויליאם קמקוומבה שחי בכפר קטן במלאווי. תושבי הכפר סובלים מבצורת נוראית שמביאה מוות וחורבן על הכפר שלהם, עד שויליאם מצליח בעזרת אמצעים דלים להקים טחנת רוח שמפעילה משאבת מים ומצילה את הכפר שלו. 

הזדמנות שנייה

סיפור אמיתי מרגש במיוחד, בכיכובה של סנדרה בולוק (שזכתה בתפקידה באוסקר). הסרט מספר על שחקן הפוטבול המצליח מייקל אוהר, שנדד בין משפחות אומנה ומציאות עגומה עד שלבסוף מצא בית חם ואוהב שהחליט לאמץ אותו. הסרט מראה לנו את כוחה של נתינה ואהבה - וללא ספק מצליח לרגש אותנו (טישו מומלץ).

להעיר את המלכה

סיפור מרגש על החברות של מלכת אנגליה, ויקטוריה, עם בחור הודי-מוסלמי בשם עבדול. עבדול מגיע לאנגליה לשרת את נמלכה, ומוצא חן בעיני המלכה, מאז הוא נשאר באנגליה ובארמון - עד שויקטוריה מקדמת אותו להיות המורה שלה. אמנם עבדול לא מתקבל בעין יפה על צוות הארמון ומשפחת המלוכה, אבל החברות שלו ושל המלכה מוכיחה כי היא מסוגלת לחצות יבשות.

סארו - הדרך הביתה

סיפורו של סארו, ילד הודי שאיבד את משפחתו ואומץ על ידי משפחה מאוסטרליה. לאחר עברו כילד בהודו, גדל סארו 25 שנים באוסטרליה, עד שיום אחד מחליט לצאת למסע אחר משפחתו הביולוגית ולגלות מה צפן להם העתיד. הסרט מעורר השראה וסחוף במיוחד.

הנס של סוזנה

סיפור רפואי ומרגש. במהלך חייה, סוזנה מתחילה לחלות במחלה משונה ולא ברורה שמשבשת את מהלך חייה. היא הולכת להרבה רופאים, אבל אף אחד לא מצליח לגלות במה היא חולה, ומה אפשר לעשות כדי לתקן זאת. בשלב מסוים אפילו רוצים לאשפז אותה במחלקה פסיכיאטרית, אך לאחר זמן מה מגלים שמדובר במשהו שונה לגמרי.. 

 

 

תגובות