חדשות הקולנוע: התפקיד החדש של כוכבת "דמדומים". צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: התפקיד החדש של כוכבת "דמדומים"

התפקיד המלכותי החדש של קריסטן סטיוארט, הדחיות החדשות בעקבות מגפת הקורונה והסרט החדש על תחרות הארוויזיון - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הארוויזיון מגיע לקולנוע

כולנו מכירים את תחרות הארוויזיון המפורסמת שמתרחשת מידי שנה בין מדינות אירופה וישראל (ואיך אפשר שלא עם הניצחון המוחץ של נטע ברזילי לפני שנתיים). עכשיו גם תזכו לראות את התחרות האהובה על מסך הקולנוע, בכיכובם של רייצ'ל מקאדמס (ילדות רעות) וויל פרל (זולנדר), בבימויו של דיוויד דובקין (חופשה בהפרעה). הסרט יתמקד בצמד זמרים איסלנדים שנשלחים לייצג את מדינתם באירוויזיון למרות היחס המזלזל שחווים. צפו בטריילר למה שנראה כמו הלהיט הקומי הבא:

 

דניאל רדקליף עצבני

דניאל רדקליף הוא אולי אחד מהשחקנים המצליחים ביותר שכבר פתחו קריירה שלמה בהיותם בני נוער, ואין ספק שתפקידו בסרטי "הארי פוטר" עדיין זכור לכולם. לאחרונה, הוא נראה פתוח מתמיד לחזור ל-"הארי פוטר" או לפחות לסרט מתוך עולם הקוסמות - וגם לפני כמה חודשים היו דיווחים כי חברת 'האחים וורנר' מתכננת סרט חדש של "הארי פוטר" שיתבסס באופן רופף על המחזה "הארי פוטר והילד המקולל". אבל כל זה בתנאי אחד, שהסופרת ג'יי קיי רולינג, שלא מזמן התבטאה באמירות טרנספוביות, לא תהווה חלק מהעניין. לפי מקורות של מגזין "We got this covered" רדקליף אמר לאולפנים שהוא יחזור רק עם הסופרת אינה מעורבת, מה שככל הנראה עלול להקשות על משא ומתן לגבי פרוייקטים עתידיים. נראה שרק נשאר לחכות ולגלות מה יקרה.

© צילום: TM WARNERBROS

הנסיכה סטיוארט

קריסטן סטיוארט, כוכבת סדרת הסרטים "דמדומים" והסרט "המלאכיות של צ'ארלי", לוהקה לשחק את הנסיכה דיאנה בסרט ביוגרפיה חדש (מגזין "Deadline" מדווחים). זה לא הולך להיות סרט ביוגרפיה טיפוסי, אלא יתמקד בשלושה ימי מפתח בחייה של הנסיכה בשנות התשעים המוקדמות. הסרט נכתב על ידי סטיבן נייט ויבויים על ידי במאי "ג'קי" פבלו לריין. אז מה אתם אומרים, מתאימה לתפקיד?

© צילום: באדיבות yes

הדחיות הנוספות

לאחר הדחיות הרבות שנעשו בעקבות מגפת הקורונה, נראה כי גל הדחיות עוד לא נגמר. 'האחים וורנר' דוחים את "Tenet" של כריסטופר נולאן בשבועיים, גם "וונדר וומן: 1984" זז (פעם נוספת) לתאריך ה-2 באוקטובר וגם הסרט הרביעי של "מטריקס" נדחה מחודש מאי לשנת 2021, ל-1 באפריל, 2022 (מדובר בתאריכים של ארצות הברית). בנוסף, גם "גונזילה נגד קונג" נדחה ככל הנראה למקומו הקודם של "מטריקס 4", לחודש מאי הבא. גם העיבוד החדש לסרט "המכשפות" נדחה למתישהו ב-2021, וגרסת הלייב-אקשן של "טום וג'רי" נדחתה לחודש מרץ של שנה הבאה.

© צילום: בהפצת Entertainment Tulip

נטפליקס נרתמת

בעקבות המחאות "black lives matter" שהחלו בארצות הברית בעקבות ההרג של ג'ורג פלויד על-ידי שוטר בעיר מיניאפוליס, רשת הסטרימינג 'נטפליקס' החליטה לתרום חמישה מיליון דולרים ליוצרים וארגונים אפרו-אמריקאים בשביל לקדם מגוון רב יותר של סרטים. 'נטפליקס' מצטרפת לשלל חברות שתורמות למאבק לשוויון, הכי תומכים!

© צילום: gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

קפטן אמריקה מסביר הכל

האם אי פעם תהיתם, למה היקום הקולנועי של מארוול (ה-MCU) מצליח כל- כך? לכריס אוונס, הלא הוא קפטן אמריקה, יש תשובה לכך. לפי דבריו, לקווין פייג' (נשיא אולפני מארוול) יש חלק ניכר בתופעה הזו. על-פי אוונס, קווין פייג' הוא הסיבה לאיכות הטובה של הסרטים מהסרט הראשון (איירון מן ב-2008) ועד האחרון, רבים ניסו לשחזר את אותו יקום אך פייג' גבר על כולם. בנוסף, אוונס נשאל האם זה באמת הסוף לסטיב רוג'רס? אוונס ענה שכן, והוסיף כי תצטרך להיות סיבה מספיק טובה להחזיר אותו בחזרה. 

© צילום: באדיבות פורום פילם

עולם היורה מתקרב

מגפת הקורונה עצרה סרטים רבים מפיתוחם, אך למרות זאת, הסרט "עולם היורה: השלטון" מתחיל להצטלם ביולי הקרוב. "עולם היורה: השלטון" הוא בין הסרטים הגדולים הראשונים שמתחילים לצלם, ונודע כי אולפני הסרט ישקיעו כ-5 מיליון דולרים על אמצעי בטיחות למניעת הדבקות. שחקני הסרט כריס פראט (אוון גריידי) וברייס דאלאס הווארד (קלייר דירינג) יגיעו בקרוב ללונדון כדי לרצות 14 ימי בידוד לפני תחילת הצילומים. הסרט צפוי להגיע לאקרנים ב-11 ביוני 2021, אולם מסתמן כי יהיו עיכובים.

© צילום: באדיבות Tulip Entertainment

 כריס אוונס

ביום שבת האחרון (ה-13 ביוני) חגג השחקן האהוב כריס אוונס את יום הולדתו ה-39. השחקן מוכר לנו בעיקר מתפקידו בתור קפטן אמריקה ביקום הקולנועי של 'מארוול', גם מתפקידו האחרון בסרט "רצח כתוב היטב" ומעוד הרבה סרטים אחרים. יום הולדת שמח!

כריס אוונס בתור קפטן אמריקה
כריס אוונס בתור קפטן אמריקה © צילום: באדיבות yes
תגובות