מבאס: האיחוד שלעולם לא נראה בין "רייברדיל" ל"סברינה". צילום: באדיבות Netflix וgettyimges.ILFrazer Harrison

מבאס: האיחוד שלעולם לא נראה בין "רייברדיל" ל"סברינה"

מסתבר ששתי סדרות המתח המצליחות לנוער: "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ו-"ריברדייל" היו אמורות להתאחד בקרוס-אובס משוגע, אבל זה היה לפני הביטול של אחת מהן. כל הפרטים

מעריצים רבים מאוכזבים מהביטול שהוכרז לאחרונה לסדרה "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ("CAOS" באנגלית), ועכשיו אנחנו מגלים כי פספסנו יותר ממה שחשבנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה בעלת שתי העונות (שפוצלו לארבעה חלקים) בוטלה לאחרונה ב-"נטפליקס", וזה אומר שלא נזכה לראות את עונותיה הנוספות שתוכננו (מלבד זו שתשוחרר מאוחר יותר השנה). אבל, רק עכשיו באמת גילינו מה אנחנו מפספסים, ואיך הסדרה "ריברדייל" קשורה?

© צילום: באדיבות Netflix

יוצר שתי הסדרות ("ריברדייל" ו-"סברינה") רוברטו אגירה-סאקאסה חשף בחשבון הטוויטר שלו שהעונה השלישית של "סברינה" הייתה אמורה לכלול קרוס-אובר (סוג של איחוד) עם "ריברדייל" שנקרא "Witch Wars" ("מלחמת המכשפות\מכשפים").  לתמונה המלאה

© צילום מסך מטוויטר

התוכנית רמזה על קרוס-אובר עתידי במהלך החלק האחרון ששודר, כאשר אמברוז וסברינה הגיעו לשכנתם ריברדייל בניסיון למצוא פריט חשוב מאוד בעולם המכשפים. גם בעונה הראשונה התוכנית נדדה לריברדייל בחלק קטן, כשדמותה של בן הופיע למסור פיצה לגברת השטן (בהחלט לא חסרות הרפתקאות בסדרה הזו).

למרות שמעריצים לא יזכו לראות את התוכניות מתאחדות על המסך, עדיין יש באפשרותם לקרוא את הקומיקסים שעתידים לצאת וכוללים את אירועי האיחוד (שלדעתנו, נשמע יותר ממגניב). לפי הפוסט של רוברטו, נראה שארצ'י, ג'אגהד, בטי, ורוניקה ושריל ילכו ראש בראש מול סברינה, הארווי, רוז, ניק ות'יאו. אמל'ה!

הקאסט של "ריברדייל"
הקאסט של "ריברדייל" © צילום: Vivien Killilea/Getty Images. IL
תגובות