אל תפספסו: סרטי גיבורי-העל שאתם חייבים לראות. צילום: באדיבות גלובוס מקס

אל תפספסו: סרטי גיבורי-העל שאתם חייבים לראות

גם בתקופות לא כל כך נורמליות כמו זו שאנו נמצאים בה, וגם בתקופות הכי שגרתיות - כולנו צריכים קצת התרגשות והשראה פעם בכמה זמן. אז הכנו לכם את סרטי גיבורי-העל שאסור לכם לפספס

מ-"משפחת סופר-על" ועד "הנוקמים", בשנים האחרונות יש יותר ויותר סרטי גיבורי-על, אז אספנו לפניכם כמה מתוכם שאנחנו חושבים שתאהבו במיוחד. בואו נתחיל!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


וונדר וומן

סרט אקשן כיפי, שבו מככבת מי אם לא הכוכבת הישראלית גל גדות. הסרט אשר יצא לפני מספר שנים מדבר על עלילת המקור של דיאנה פרינס, הלוא היא הגיבורה וונדר וומ,ן וזכה להצלחה מסחררת. מה גם, מלבד היותו סרט אקשן מעניין ומצוין הוא גם בין סרטי גיבורי-העל הבודדים בהם מככבת אישה בתפקיד הראשי. הכי גירל פאוור!


הנוקמים

בניגוד לרוב סרטי גיבורי על האחרים, בהם הסרט עוסק רק בגיבור אחד, בסרט "הנוקמים" העלילה סובבת סביב כמה גיבורים שמספרם רק הולך וגדל מסרט לסרט (בסרט הראשון הם שישה ובאחרון 23!). כמו גם גודל האתגר, רמת הקושי שלו ורמת ההשפעה שלו על העולם, בקיצור - אם אתם מחפשים סרט גיבורי על גדול מהחיים, תראו את סרטי "הנוקמים".

שהאזאם

סרט אקשן מצחיק ומותח. בניגוד לסרטים הראשונים של היקום הקולנועי של "DC", שלקחו את הסרטים למקום יותר רציני, זהו סרט חביב, קליל ומצחיק, ובנוסף ובניגוד לגיבורי על אחרים שבדרך כלל מבוגרים (כולם למעט ספיידרמן), שהאזאם הוא בסך הכל ילד בן 14! מה שממש עוזר להזדהות איתו.
 


סרטי ספיידרמן

הוא בין גיבורי העל היותר מפורסמים ומוערכים שקיימים, ועל כן נוצרו עליו לא מעט סרטים. מה שמיחד את ספיידי וכנראה אחת הסיבות שכולם אוהבים אותו כל כך, זו העובדה שהוא נער צעיר רגיל כמו כולנו, שמעולם לא חשב או רצה להיות גיבור על ובכל זאת זה "נפל" עליו -והוא נאלץ להתמודד עם זה. אין ספק שספיידרמן הידיד השכונתי הוא גיבור-על שכולם חייבים להכיר!


שומרי הגלקסיה

צמד סרטים, בין הסרטים המוצלחים והמצחיקים ביותר של "מארוול". הסרט מדבר על חבורה די אקראית של פושעים (אבל לא לאורך זמן), שאף אחד מהם לא גר בכדור הארץ (רוב חייהם) ויש להם הרבה יותר מזל משכל. אבל שלא תטעו - מדובר בשני סרטים מן הבולטים בז'אנר סרטי גיבורי-העל בזכות ההומר הקורע שלהם. כך שאם אתם מחפשים אחר סרט גיבורי על שהוא גם אתנחתא קומית נמרצת, "שומרי הגלקסיה" כאן כדי לעזור.
 


אקווה מן

גיבור העל שלדעתנו הוא בין המגניבים שיש, אביו בן אנוש ואימו בת העיר אטלנטיס, מה שהופך את אקווה מן לגיבור על מיוחד במינו. הוא מרגיש קירבה לאחיו בני האנוש ועל כן עוזר להם לא מעט. בסרט "אקווה מן" (ששייך ליקום הקולנועי של "DC") אנו נחשפים לחייו הסוערים (הבנתם? סוערים?) של הגיבור ומתלווים אליו להרפתקה כיפית, משעשעת ומותחת שבהחלט לא תרצו לפספס.


ליגת הצדק

בדומה לסרט "הנוקמים", גם הם חבורה של גיבורי-על, הפעם ביקום של "DC". בסרט היחיד הזה הגיבורים האהובים ביקום (ביניהם וונדר-וומן ואקווה מן שקדמו ברשימה) מתאחדים כדי להביס נבל רשע המנסה להשמיד את העולם (כמו בכל סרט גיבורי-על) אך הם עושים זאת בשיתוף פעולה והפגנת כוחות מרשימה של גיבור- העל החזקים ביותר המתאחדים למשימה אחת גורלית. 


איירון מן

איירון מן נחשב לפחות או יותר הגיבור הראשי של היקום הקולנועי של "מארוול", הרבה בגלל שהסרט הראשון שלו הוא הסרט הפותח של היקום הקולנועי ולולא הצלחתו אין לדעת איך היקום הזה היה נראה. סרט זה הוא סרט סוג של סרט חובה, ומומלץ מאוד לצופי "מארוול" (מומלץ גם למי שלא הכי מתמצא ביקום) ולדעת רבים הוא נחשב אחד מהסרטים הגדולים של היקום. לסרט הראשון יצאו שני סרטי המשך, ואין ספק שהוא בהחלט סרט גיבורי-על מיוחד מאוד.


משפחת סופר-על

החלטנו לסכם את הרשימה עם משהו מרענן ושונה - בניגוד לשאר הסרטים שכתבנו, זהו דווקא סרט מצוייר על גיבורי-על, מה שהכי לא מונע ממנו להיות סרט גיבורי- על מצוין. הוא מרגש, הומוריסטי, מותח ובעל סרט המשך טוב לא פחות, כך שאם אתם מחפשים סרט נחמד לכל המשפחה - "משפחת סופר-על" הוא הסרט בשבילכם.
 

 
 
 

 

תגובות