חדשות הקולנוע: הספין-אוף של ווילי וונקה מקבל תאריך שחרור. צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: הספין-אוף של ווילי וונקה מקבל תאריך שחרור

סרט הספין-אוף על הדמות האייקונית ווילי וונקה מקבל תאריך שחרור, חדשות משמחות למעריצי אריאנה גרנדה ועדכונים חדשים לגבי "ת'ור: אהבה ורעם" - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סופו האמיתי של ויז'ן?

הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" *אזהרת ספוילרים* הפך לסערת רגשות שאף אחד מאיתנו לא ציפה לה, מכל הבחינות. להגיד שלום לגיבורים האהובים עלינו וההסתגלות לעולם חדש לא הייתה קלה לכל מעריצי היקום הקולנועי של 'מארוול'. אך מסתמן שכנראה שהיינו אמורים לראות עוד סצנה נוספת שהייתה עלולה ללחוץ לנו על הנקודות הרגישות. אחרי גורלו של ויז'ן בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף", לא ראינו את דמותו של ויז'ן ב-"הנוקמים: מלחמת האינסוף", אבל כן בהופעתו ב-'דיסני+'. לאחרונה פול בטאני, השחקן שמגלם את האנדרואיד ואהוב ליבה של וונדה מקסימוב, ויז'ן, סיפר בראיון ל-"IMBd" כי נשיא אולפני 'מארוול' (קווין פייגי) ביקש ממנו לצלם סצנת אחרי קרדיטים שירדה בעריכה, סצנות כאלו כבר הפכו למסורת בכל סרט של 'מארוול'. באטני מתאר כי בסצנה וונדה פתחה סוג של שק גופות בו נמצא ויז'ן, כנראה המשך ישיר מ-"הנוקמים: מלחמת האינסוף" או שמא חיבור לסדרה "וונדה ויז'ן" שמשודרת בימים אלה ב-'דיסני+'. 

וונדה מקסימוף, מימין
וונדה מקסימוף, מימין © צילום: באדיבות yes

ספייס ג'אם 2

לברון ג'יימס האיש והאגדה נכנס לנעליים של מייקל ג'ורדן בסרט ההמשך של "ספייס ג'אם" משנות ה-90. ג'יימס שיתף השבוע בחשבון האינסטגרם שלו מבט ראשוני ומאוד קצר על הסרט החדש המשלב בתוכו את עולם הכדורסל ואת חבורת הלוני טונס. עלילת הסרט עדיין אינה ידועה אך סביר להניח שג'יימס יהנה מכמה הרפתקאות על המסך עם באגס באני ודאפי דאק שתמיד מוצאים דרך להסתבך בצורה המצחיקה ביותר. הסרט הראשון הנחשב להצלחה ואייקוני עד היום מחכה יחד איתנו לראות האם הסרט הזה יעמוד בציפיות, נשארו עוד כמה חודשים לגלות.

מאט דיימון חוזר למארוול, כנראה

השחקן מאט דיימון הודיע השבוע כי הוא עובר עם משפחתו לתקופה של מספר חודשים לאוסטרליה, הוא אמר בראיון "צוותי ההפקות באוסטרליה ידועים בכל העולם בשל היותם מקצועיים, כיף לעבוד איתם". השמועה אומרת שדיימון עבר לאוסטרליה בכדי להשתתף בצילומים לסרט "ת'ור: אהבה ורעם". דיימון השתתף בעבר בהופעת אורח בסרט "ת'ור: ראגנארוק" בתור שחקן שמשחק את לוקי במחזה. השמועה אומרת שדיימון הצטרף לאחרונה לרשימת השחקנים כדמות לא ידועה עדיין (אולי בעוד הופעה כלוקי) וכעת הוא בדרך להצטרף לשאר השחקנים שכבר שם. נטלי פורטמן וכריס המסוורת' כאמור נמצאים באוסטרליה מספר חודשים עובדים קשה על הפקת הסרט. גם כריסטיאן בייל מצטרף לסרט, מה שאולי יאחד את שני כוכבי "פורדי נגד פרארי". 

"פורד נגד פרארי" כריסטיאן בייל ומאט דיימון
"פורד נגד פרארי" כריסטיאן בייל ומאט דיימון © צילום מסך מטריילר

הצילומים הסתיימו

חדשות טובות לאריאנטורס! רגע אחרי ששחררה את הרמיקס החדש ללהיט "34+35", נודע לנו כי אריאנה גרנדה אישרה את סיום הצילומים לסרט הקומדיה הבא של 'נטפליקס' "אל תסתכל למעלה" וחשפה את שמה של הדממות אותה תגלם - ריילי בינה. "אל תסתכל למעלה" הוא אחד הסרטים של 'נטפליקס' שאנחנו הכי מצפים להם בשנת 2021, וזאת בעיקר בשל הכוכבים הרבים שלוהקו, בניהם ליאונרדו דיקפריו, ג'ניפר לורנס, מת'יו פרי, כריס אוונס, טימות'י שאלאמה ומריל סטריפ שישחקו לצידה של גרנדה. עלילת הסרט תעסוק בשני מדענים (אותם יגלמו לורנס ודיקפריו) שיוצאים אל התקשורת במטרה להזהיר את בני האדם מפני אסטרואיד שעתיד להגיע לכדור הארץ בעוד חצי שנה.

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה © צילום מסך מיוטיוב

"טיילר רייק: חילוץ 2" קרוב מתמיד

לפני כשבוע פירסמנו כי 'נטפליקס' ישחררו אל המסכים הביתיים בכל שבוע סרט חדש בשנה הקרובה, כעת, נראה כי הם לא עוצרים לרגע וכבר עובדים על הסרט השני של "טיילר רייק: חילוץ" בכיכובו של כריס המסוורת'. לאחר שהסרט הראשון בסדרה הפך להצלחה מסחררת מרגע עלייתו לשירות הסטרימינג. בראיון למגזין " Collider" אישר במאי הסרט סם הרגרייב כי אם הדבר מתאפשר, הצילומים יחלו כבר ככל הנראה (בתקווה) בסתיו 2021.

נטפליקס
נטפליקס © צילום: gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

ידיעה מתוקה

על פי הדיווחים מעבר לים של מגזין "Variety", סרט הספין אוף החדש של 'האחים וורנר' להצלחה הקלנועית "צ'ארלי בממלכת השוקולד" - "וונקה" נמצא בפיתוח כבר שנים והשבוע סוף סוף קיבל תאריך יציאה רשמי ומתוכנן להגיע למסכים ב-17 במרץ 2023. "וונקה" יעסוק בחייו של ווילי וונקה, יצרן הממתקים, לפני שניהל את מפעל השוקולד המפורסם שסביבו עוסקת עלילת הסרט המקורי.   

"צ'ארלי בממלכת השוקולד" - ווילי וונקה
"צ'ארלי בממלכת השוקולד" - ווילי וונקה © צילום: באדיבות yes

חליפה חדשה?

הצילומים של הסרט השלישי - עדיין ללא כותרת - של "ספיידרמן" שומרים על עצמם מאוד חשאיים ועד כה לא היו הרבה בכלל הדלפות של פרטים מסט הצילומים. אבל עכשיו, ספיידי בעצמו (טום הולנד) נצפה על הסרט עם חליפת איש העכביש, שאולי לא נראת לכם שונה, אבל כן יש בה כמה פרטים שהשתנו. בסרט הקודם של ספיידרמן לחליפה היה חלק בצבע שחור במותניים (בחלק האדום), בתמונות האלה נראה שהחלק הזה הוסר. התמונות שותפו על ידי מגזין "Just Jared" והראו לנו גם את טום הולנד לובש מסכה בין טייקים. 

הצילומים לת'ור מתחילים 

הסרט הבא של ת'ור, "ת'ור: אהבה ורעם" הוא אחד הסרטים המצופים שעתידים לצאת ביקום הקולנועי של 'מארוול'. לא רק שכריס המסוורת' חוזר לדמותו האסגרדית, גם עוד הרבה כוכבים ודמויות של היקום מצטרפות לסרט הזה - נטלי פורטמן חוזרת כג'יין פוסטר, רוב חבורת שומרי הגלקסיה כמו דייב בטיסטה, כריס פראט וקרן גילן*, גם טסה טומפסון חוזרת לדמותה הוואלקרית וכריסטיאן בייל בדמותו של גור "קצב האלים". אפילו מאט דיימון עשוי לחזור לסרט הזה של ת'ור, וטאיקה וואטיטי יביים. השבוע, השחקן כריס המסוורת' חלק פוסט באינסטגרם של חופשה עם משפחתו, ובצירוף אליו כתב שהצילומים ל-"ת'ור: אהבה ורעם" יתחילו בשבוע הבא.



תגובות