חדשות הקולנוע: ג'ואי קינג על הסט והסרט החדש של כוכב "אלאדין". צילום: gettyimges.IL\Frazer Harrison

חדשות הקולנוע: ג'ואי קינג על הסט והסרט החדש של כוכב "אלאדין"

'דיסני' מעדכנים ו'נטפליקס' לא מפסיקים לעבוד על להיטים חדשים, ג'ואי קינג מעלה תמונה מהסט ומה קורה עם הסדרה החדשה של "הארי פוטר"? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הצילומים התחילו

אחרי שעדכנו על השחקן כריס המסוורת' שנופש באוסטרליה עם המשפחה קצת לפני תחילת צילומי הסרט "ת'ור: אהבה ורעם", הגיע הידיעה שהצילומים כבר מתחילים! המסוורת' חלק באינסטגרם עדכון על הצילומים (ואנחנו מודים לו על כך) וגם תמונות מקבלת הפנים שלו ושל הבמאי טאיקה וואיטיטי. בפוסט, ששותף השבוע, השחקן תמך בפוסט בקמפיין "שנו את התאריך" (#ChangeTheDate), מוזמנים לקרוא את תיאור הפוסט לראות מה כתב על כך. 

עדכון חדש על "הגיבן מנוטרדאם"

השחקן ג'וש גד (היפה והחיה) הולך לביים את סרט הלייב-אקשן של "הגיבן מנוטרדאם", ועכשיו קיבלנו עדכון פצפון על מה עלה בגורלו. ליהוקים לסרט עדיין לא הוכרזו, ובעצם לא הרבה פרטים ידועים מלבד זה שדייוויד הנרי וואנג כותב את התסריט ואלן מנקן וסטפן שוורץ אחראים על המוזיקה. אחרי ציוץ בטוויטר שמבקש פרטים על הפרויקט, ג'וש גד בעצמו הגיב וכתב שזה מתקרב יותר ויותר. אנחנו לא יכולים לחכות, מה איתכם?

"הארי פוטר" יזכה לסדרה?

עולם הקוסמים ומעריצי "הארי פוטר" רועש ומתרגש בגלל הדיווחים על סדרה מעולמו של הפריינצ'ייז המפורסם. לפי הדיווחים ישנה סדרה כזאת בפיתוח אצל "HBO Max" בשלבים מאוד מוקדמים - אבל אל תתלהבו לגמרי עדיין, כי רשת הסטרימינג ו'האחים וורנר' עדיין מכחישים את פיתוח הסדרה הזו, למרות הדיווחים הרבים. אם אכן תתפתח כזו סדרה, עדיין לא ידוע באיזה חלק מהעולם הזה היא תתמקד, ושום ליהוקים או יוצרים לא הוכרזו. לא נשכח גם שהיו הרבה מחלוקות וסערות עם הסופרת ג'יי קיי רולינג, שכתבה את הספרים, בעקבות סדרה של ציוצים טרנספובים. אין ספק שההייפ וההתלהבות סביב סדרת הספרים והסרטים אף פעם לא נעלמו לגמרי, אבל לאחרונה זו חזרה לעניינים אפילו יותר. אז מה אתם חושבים, תהיה סדרה או לא?

© צילום: Warner Bros. Entertainment באדיבות yes

ג'ואי קינג על הסט

השחקנית ג'ואי קינג עתידה להופיע על המסכים בסרט החדש "Bullet train" לצד כוכבים כמו בראד פיט, אהרון טיילר-ג'ונסון, לוגאן לרמן, ובריאן טיירי הנרי. השבוע שחררה הכוכבת תמונה מהסט לחשבון האינסטגרם שלה ואין מתרגשים מאיתנו. 

כוכבי דיסני בסרט של נטפליקס

מנה מסעוד, כוכב גרסת הלייב-אקשן של "אלאדין" ולורה מורנו, גיבורת הילדות שלנו מ"אוסטין ואלי", ישחקו ביחד בסרט רומנטיקה-מלכותית של 'נטפליקס'. על מה הוא יהיה בדיוק? לפי הדיווח של מגזין "דדליין" הסיפור עוקב אחרי איזבלה והנסיך תומס. איזבלה מנהלת סלון יופי משלה ולא מפחדת לדבר את דעתה, בזמן שהנסיך תומס עומד להתחתן מחובה ולא מאהבה. כשאיזי וחברה הסטייליסט מקבלים הזדמנות של פעם בחיים לעצב את השיער לחתונה המלכותית, היא והנסיך לומדים שלקחת שליטה על הגורל שלהם דורש הקשבה ללבבות שלהם. הסרט ייקרא "The Royal Treatment" (הטיפול המלכותי).

 

הסדרה של מפלצות בע"מ

זוכרים את סרט הלהיט של 'דיסני' "מפלצות בע"מ"? כי הוא מקבל סדרת המשך ב'דיסני+'. השבוע נחשפו פרטים חדשים על הסדרה מפי מדבב דמותו של מייק ווזובזקי בילי קריסטל: "התוכנית, מבחינת זמנים, מתחילה שישה חודשים אחרי ש'מפלצות בע"מ' הסתיימה. אנחנו בקומת הצחוק. יצרנו את כל הדמויות החדשות, הצעירות והנהדרות עם כמה שחקני-קול נהדרים וג'ון (גודמן) ואני חוזרים לתפקידים שלנו". 

 
תגובות