כולם ביחד: הסרטים המשפחתיים האהובים עלינו. Disney באדיבות yes | Warner Bros. Entertainment Inc

כולם ביחד: הסרטים המשפחתיים האהובים עלינו

מ-"אלאדין" , דרך "משפחת סופר על" ועד ל-"מלחמת הכוכבים" - אלו הסרטים שהכי כיף לצפות בהם בסלון יחד עם המשפחה שלנו!

כולנו אוהבים לראות מידי פעם סרטים עם המשפחה שלנו! לקראת יום המשפחה, הכנו לכם רשימה של הסרטים האהובים עלינו ביותר כדי שתוכלו לצפות כולם יחד. היכונו לבילוי משפחתי מהסרטים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עידן הקרח

אין ספק שהסרט לפתוח איתו את רשימת הסרטים לכל המשפחה הוא "עידן הקרח". סדרת הסרטים המצוירת מביאה לנו קומדיה במיטבה, אווירה משפחתית וכיפית וחוויית צפייה לא שלא מהעולם הזה (או מהעידן הזה). הסרט הראשון יצא בשנת 2002 ולו יצאו עוד ארבעה סרטי המשך, האחרון שביניהם בשנת 2016. אם אתם רוצים סרט אהוב ומוכר לראות עם ההורים והאחים ביום המשפחתי הזה - או באופן כללי, אחרי הכל בתקופה הזו יש הרבה יותר זמן בבית עם המשפחה - זה הסרט בשבילכם. 

אלאדין 

הסרט "אלאדין" מוכר לכולנו מהילדות ומלווה אותנו כבר הרבה שנים מאז בפרצי נוסטלגיה או סתם בחשק לצפות בו שוב - אבל בשנת 2019 (עוד קשה להאמין שאנחנו כבר בשנת 2021) שוחרר לו חידוש בנוסח לייב-אקשן שגרף הצלחה רבה. גם החידוש וגם הסרט המקורי מתאימים לצפייה עם כל המשפחה, כך שזה כבר תלוי בכם. שני הסרטים צבעוניים, מוזיקליים ומיוחדים מאוד.

 

ספיידרמן

מי יותר מתאים לבילוי משפחתי מהידיד השכונתי ספיידרמן? בין אם תראו את הסרט בכיכובו של טום הולנד, של אנדרו גארפילד או טובי מגוויר, מצפה לכם חוויה מהנה ומשפחתית. אמנם, אופי הגרסאות כן שונה בין גרסה לגרסה, ואפשר לומר שזו של טום הולנד דווקא תואמת יותר לאופי של סרטי 'מארוול' לכל משפחה (אבל בכנות, זה כבר עניין של טעם). הכינו את הפופקורן ואת הקורים, וצאו להרפתקה משפחתית במיוחד!

 

חיות הפלא והיכן למצוא אותן + הארי פוטר

כאן כבר מדובר בכניסה לעולם ומלואו, ליתר דיוק עולם של קוסמים שהכניסה אליו היא (בין היתר) ברציף תשע ושלושה רבעים. לאחר ספרי "הארי פוטר" שזכו להצלחה עולמית מסחררת, שוחררו סרטים בהתבססות עליהם שגם זכו לתשואות וקהל מעריצים רחב. לאחר מכן שוחרר גם ספר וגם סרט שנקרא "חיות הפלא והיכן למצוא אותם" (ראשון בטרילוגיה), שממשיך את העולם ומספק חוויה משפחתית וכיפית גם כן. אם אתם בעד בינג' מטורף, סרט אחד אהוב מהסדרה או סרט שהוא קצת שונה אבל דומה כמו "חיות הפלא", זה הזמן בדיוק בשביל זה!

 

וונדר וומן 

בעבר יום המשפחה נקרא "יום האם", ורק לאחר מכן הפך להיות "יום המשפחה". אז מצאנו סרט שמתאים לשני הימים האלה - זאת אומרת מלא בכוח נשי וגם בעלילה סוחפת שתתאים לכולם. הסרט הזה הוא "וונדר וומן" וללא ספק עונה לדרישות התפקיד. הסרט של "DC" זכה לשבחים רבים מאוד ברחבי העולם ובארץ, בכיכובה של הכוכבת הישראלית גל גדות, והכי בא לנו לראות אותו שוב עם כל המשפחה.

 

מלך האריות

כמו "אלאדין", "מלך האריות" הוא גם קלאסיקת 'דיסני' אהובה, שזכתה לגרסת לייב-אקשן לאחרונה. הסיפור של הסרט עוסק בחשיבות המשפחה ומצליח לרגש עד דמעות. לא משנה אם תבחרו בגרסה המצוירת או בזו החדשה, הכי כיף לראות את הסרט ביחד עם המשפחה בסלון. אז תכינו את הפופקורן, את השתייה וגייסו את השאגה הכי טובה שלכם - כי זו הולכת להיות חוויה מלאה בהרפתקאות.

 

מלחמת הכוכבים

לקלאסיקה הזו יש מקום של כבוד ברשימה שלנו, כי סרטי "מלחמת הכוכבים" הם ה-סרטים לראות עם כל הפמיליה. יש בהם מסעות בחלל, חרבות אור, אקשן והרפתקאות מגלקסיה רחוקה רחוקה, מה עוד אפשר לבקש?

© צילום: באדיבות yes

משפחת סופר על

הסרט האחרון ברשימה הוא "משפחת סופר על", ואם אתם לא בטוחים למה הוא נכנס לרשימה הזאת, תסתכלו שוב על הכותרת שלו. אם אתם אוהבים משהו קליל ונחמד, שבהחלט מדבר על חיי משפחה ובמה זה כרוך (גם אם מדובר במשפחה של גיבורי על), זה הסרט בשבילכם! תכל'ס? אחרי הצפייה אתם תדמיינו איזה כוח על היה לכל אחד מכם.

 
תגובות