חדשות הקולנוע: האם אמיליה קלארק תצטרף ל'מארוול'?. צילום: gettyimages.ILMatt Winkelmeyer

חדשות הקולנוע: האם אמיליה קלארק תצטרף ל'מארוול'?

שתי כוכבות מפורסמות נמצאות בדיבורים להצטרף לסדרה חדשה של 'מארוול', אלפרד מולינה חושף פרטים חדשים על "ספיידרמן: אין דרך הביתה" והסרט "ספיידרמן: ממד העכביש" מקבל במאים חדשים. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

פיצה זוכה

הבמאי והיוצר הישראלי אושרי כהן זכה בקטגוריית "Award of Distinction Humanitarian" בתחרות "Accolade Global Film", תחרות סרטים בינלאומית עם הסרט "פיצה חדשה". הזכייה הזו נוספת לעוד שמונה פרסים בינלאומיים שזכה בהם הסרט מבית Haven Originals מקבוצת M51. הסרט הקצר הוא חלק מסדרת סרטים קצרים הנקראת "Project Out" על האדם הקטן שעומד מול הממשלה והטכנולוגיה. 

מ-"משחקי הכס" ל'מארוול'

השחקנית אמיליה קלארק, כוכבת הסדרה "משחקי הכס" נמצאת בדיבורים להצטרף לתוכנית המתקרבת של 'דיסני+' "פלישה סודית" שממשיכה את היקום הקולנועי של 'מארוול' (כמו "הפלקון וחייל החורף"). מוקדם יותר השבוע, דווח ברחבי העולם כי גם זוכת האוסקר אוליביה קולמן בדיבורים להצטרף לסדרה המדוברת. שתיהן יצטרפו לסמואל ל. ג'קסון ובן מנדלסון, שכבר מוכרים לנו מהיקום הקולנועי.

הבונד החדש?

כידוע, דניאל קרייג לא יחזור לתפקידו כג'יימס בונד אחרי הסרט "לא זמן למות", והעולם כרגע מחפש מישהו חדש לתפקיד. עכשיו, השחקן לוק אוונס ("דרקולה: ההתחלה", "היפה והחיה") הגיב לאפשרות של לגלם את דמות הסוכן 007 בראיון: "זה תהליך מאוד חשאי וזה תפקיד נפלא. הייתי קופץ על ההזדמנות, כמו שחקנים רבים בעמדה שלי, אז אנחנו נראה. זה יהיה רגע ליהוק מרגש להפקת בונד ואני מאחל למי שיקבל את זה בהצלחה." אז מה אתם אומרים, האם לוק אוונס מתאים להיות ג'יימס בונד הבא?

הליהוק החדש לסרט "Spaceman"

השחקנית קארי מאליגן תככב לצד אדם סנדלר בסרט של 'נטפליקס' שנקרא "Spaceman". מגזין "Deadline" דיווחו כי הסרט מספר על "אסטרונאוט (סנדלר) נשלח לקצה הגלקסיה כדי לאסוף אבק עתיק ומסתורי. עד מהרה הוא מוצא את חייו הארציים מתפרקים לחתיכות, והוא פונה לקול היחיד שיכול לעזור לו לנסות לחבר אותם בחזרה ביחד. זה פשוט במקרה שייך ליצור מתחילת הזמן האורב בצללים של ספינתו." מאליגן תשחק בסרט את אשתו של דמותו של סנדלר. 

סופרג'יסטיות
סופרג'יסטיות © צילום: באדיבות yes

אלפרד מולינה חושף פרטים על "ספיידרמן 3"

בראיון, השחקן אלפרד מולינה אישר שהוא חוזר לגלם את דמותו של דוקטור אוקטיפוס בסרט "ספיידרמן 3". לאחר מכן הוא גם נתן כמה פרטים על איך הדמות שלו תחזור לסרט, לאחר שמתה ב-"ספיידרמן 2". בסרט דוקטור אוקטיפוס קפץ לאגם אחרי שפיטר פארקר שכנע אותו לא להרוס את העיר. אחרי שאלפרד נשאל איך דמותו חוזרת לסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" אחרי מותו בסרט הקודם, הוא השיב כי הבמאי ג'ון וואטס אמר לו "אף אחד לא באמת מת ביקום הזה". לפי הדיווח ג'ון אמר לו שהדמות שלו תמשיך "מהרגע הזה" בנהר. מכיוון שעברו 17 שנה מאז תפקידו של מולינה כדוק אוק, הם ישתמשו בטכנולוגיית "CGI" כדי לגרום לו להיראות צעיר יותר. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לסרט, ואתם?

"ספיידרמן"
"ספיידרמן" © צילום: באדיבות פורום פילם

יחידת המתאבדים מוכנה לפעולה

הסרט "יחידת המתאבדים" בבימויו של ג'יימס גאן מוכן ומחכה לתאריך השחרור שלו. הסרט מחזיר למסך חלק מן הדמויות האהובות של 'די.סי' כמו הארלי קווין בכיכובה של מרגו רובי. הסרט הזה יהווה מעין אתחול (Reboot) לסרט הקודם, ולא יתייחס לשום דבר שקרה בסרט הקודם חוץ מהדמויות שחוזרות. ג'יימס גאן הודיע השבוע כי הסרט לא הזדקק לצילומים חוזרים והשלמות לכן תהליך העריכה הסתיים מוקדם מן הצפוי. הסרט מוכן ליציאה לאקרנים ולשירות הסטרימינג של 'HBO Max' הרבה לפני תאריך השחרור שנקבע לו ב-6 באוגוסט 2021. 

הבמאים החדשים

"ספיידרמן: ממד העכביש" זכה להצלחה גדולה בקופות וכן לאהדה מקהל המעריצים, אין פלא שהודעה על סרט המשך לא איחרה להגיע. את סרט ההמשך יביימו שלושה במאים חדשים: חואקין דו סאנטוס, קמפ פאוורס וג'סטין קיי. תומפסון, שבעבר עבדו על פרויקטים כמו "נשמה" של 'פיקסאר', "אווטאר: כשף האוויר האחרון", "האגדה של קורה" וכן גם על הסרט הקודם של ממד העכביש (תומפסון היה מעצב הפקה בסרט הקודם). נראה ששלושתם מצוידים היטב למשימה ויעזרו לסרט להגיע אלינו כבר באוקטובר של שנת 2022.

ספיידרמן: ממד העכביש
ספיידרמן: ממד העכביש © צילום מסך

הפנתר השחור נשאר

מדינת ג'ורג'יה שבארצות הברית העבירה בשבועות האחרונים חוקים חדשים המגבילים הצעה של אזרחיה. בעקבות מעשה זה סרטים שצולמו במדינה החליטו להפסיק ולעבור למקום אחר כמעשה מחאה. השבוע ראיין קוגלר, במאי סרטי "הפנתר השחור", הודיע כי צילומי סרט ההמשך של הפנתר השחור יישארו בג'ורג'יה עקב סיבה חשובה אחת. "לאחר שדיברתי עם אקטיביסטים שפועלים למען זכויות הצבעה במדינה, הבנתי שהרבה מהאנשים שהסרט שלי מעסיק, כולל העסקים והספקים איתם אנחנו עובדים, הם אלו שנושאים את הנטל של החוק החדש." סיפר קוגלר השבוע. כמו כן הוא הבהיר שהוא עושה הכל בכדי לתמוך באותם אנשים הנפגעים מההחלטה החדשה.

הפנתר השחור
הפנתר השחור © צילום: באדיבות גלובוס מקס

הסרט החדש של וין דיזל 

השחקן וין דיזל ישחק בסרט לייב אקשן חדש, אשר מבוסס על המשחק "'Rock 'Em Sock 'Em'. מגזין 'Variety' מדווח שחברת ההפקות של דיזל 'One Race Films' תיקח חלק בהפקה יחד עם חברת 'יוניברסל' ועם חברת הצעצועים 'Mattel' שמייצרת את המשחק. "לקחת את המשחק Rock' 'Em Sock' Em'' הקלאסי, עם חברת 'Mattel' כשותפה שלי, ועם סוג ההצלחה בונת העולם ויוצרת הפרנצ'ייזים של 'יוניברסל', זה באמת מרגש..." שיתף דיזל בהצהרה. מעריצים רבים מתרגשים מהחדשות על הסרט החדש של דיזל, אך הם מציינים שיש לו דמיון רב לסרט " Real Steel" שיצא ב-2011.

שחקן "משחקי הכס" מצטרף ל-"אקוומן 2"

כוכב נוסף מהסדרה "משחקי הכס" מצטרף לקאסט של הסרט "אקוומן 2" מבית 'DC'. כוכב הסרט ג'ייסון מומואה שמגלם את אקוומן, שיחק גם הוא בעבר ב-"משחקי הכס". מי שמצטרף לסרט הוא לא אחר מאשר פילו אסבאק שגילם את הנבל יורון גרייג'וי ב-"משחקי הכס". אסבאק נמצא במגעים להצטרף לסרט על-פי דיווח של מגזין 'Deadline'. הסרט "אקוומן 2" צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-16 לדצמבר 2022, ישנן ציפיות רבות מהסרט מאחר שהסרט הראשון הכניס לקופות העולמיות מעל 1.14 מיליארד דולר. 

הדרך אל הים

פטריק וויליסון מתכונן לצילומי "אקוומן 2" מבית 'DC' בתור הנסיך אורם (אדון האוקיינוס) שמתחילים בקיץ הקרוב. הנסיך אורם הוא אחיו למחצה של אקוומן שמגלם ג'ייסון מומואה, בעקבות אירועי הסרט הקודם (זהירות ספוילרים!), לאחר קרב ענק בין אקוומן לאחיו, בחר אקוומן לחוס על חייו וכלא אותו. כתוצאה מכך, ווילסון יזכה לחזור לתפקידו. "אקוומן 2" צפוי לעלות לאקרנים בדצמבר 2022. פרטי העלילה עדיין מעורפלים, אך ידוע כי רשימת השחקנים החלה להתגבש. בנוסף לווילסון ומומואה, אמבר הרד תשחק שוב את מירה, יאיא עבדול-מטיין השני יחזור בתפקיד מנטה השחורה, ומי שמצטרף אליהם הוא שחקן "משחקי הכס" פילו אסבאק. הסרט "אקוומן 2" הוא בין סרטי גיבורי העל היחידים שכמעט ולא נפגעו ממגפת הקורונה. ווילסון חלק פוסט באינסטגרם בו שיתף כי הוא מתאמן לתפקיד:



תגובות