"בלקספייס" נמכרה לנטפליקס העולמית. מתוך בלקספייס, באדיבות רשת 13

"בלקספייס" נמכרה לנטפליקס העולמית

רשת 13 הכריזו כי לאור הצלחתה, אחת הסדרות המדוברות של השנה, "בלקספייס", נמכרה לשידור בענקית הסטרימינג

דרמת הפשע המטלטלת על בני הנוער, "בלקספייס", העסיקה רבים בשנה האחרונה וגרמה ללא מעט צופים לנבור בתיאוריות קונספירציה לגבי זהות התלמידים הטובחים. כעת, לאחר שצברה הצלחה בישראל ואף הוכרז על עונה שנייה, ב"רשת 13" מודיעים כי היא נמכרה לשידור בנטפליקס העולמית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

"בלקספייס" תשודר בגרסתה המקורית ברשת הסטרימינג, כמו שקרה עם סדרות ישראליות אחרות שנמכרו לשירות (וביניהן: "פאודה" ו"שטיסל"), כך שזו תהיה הזדמנות גם עבור כוכבי הסדרה.

ביקורת
"סדרה חשובה, מורכבת ועמוקה"
נועה אוהבי
מה קורה כשמשלבים קומיקאי ותיק, במאי של אחת מתוכניות הטלוויזיה המצחיקות בישראל ואת כוכבי הנוער המצליחים בישראל? כנראה שסדרת מתח שתמגנט אתכם למסך! • ביקורת

הסדרה, בכיכובם של גורי אלפי, ליאנה עיון, גילי איצקוביץ, יהונתן וילוז'ני, נועם כרמלי, איל שקרצי ונוספים, מגוללת את סיפור חקירת אירוע ירי בבית ספר תיכון. גורי אלפי בתפקיד חוקר המשטרה, חוזר לתיכון בו למד, כדי לגלות מי הם היורים המסתוריים שזעזעו את שלוות העיר כולה.

© מתוך בלקספייס, באדיבות רשת 13

הסדרה עסקה בטבח שלא קרה עד כה בישראל, אך קורה לא מעט מעבר לים. הדרמה הביאה איתה את הנושא מקרוב ומעבירה איתה מסרים חשובים."הסדרה אמנם מתעסקת בנוער, היא על נערים ועל אירוע שקורה בתיכון, אבל היא לא סדרת נוער. היא לגמרי יכולה להתאים לבני הנוער הבוגרים ובאותה מידה להורים שלהם", סיפר לנו השחקן איל שקרצי בראיון לכבוד עליית הסדרה. 

ליאנה עיון בבלאקספייס. באדיבות רשת 13
 

"אני חושבת שיש פה איזשהו רצון להראות עד כמה העולם הזה של בני הנוער עמוק כמו תהום, וכמה קל לאבד את עצמך בתוכו. יש הבנה שהנוער יכול להכיל דברים שהם ברמה אחרת לגמרי", ציינה בפנינו ליאנה עיון, ואילו יהונתן וילוז'ני הוסיף בראיון שנערך עימו כי: "לא מלמדים את הנוער של היום להכיל טראומות, מלמדים רק את תכנית הלימודים, אבל לא מכינים את התלמידים לחיים עצמם".

© מתוך בלקספייס, באדיבות רשת 13
תגובות