חדשות הקולנוע: לילי ריינהרט בעסקת ענק עם רשת הסטרימינג. צילום: gettyimges.ILJon Kopaloff

חדשות הקולנוע: לילי ריינהרט בעסקת ענק עם רשת הסטרימינג

פרטים חדשים על ת'ור, הצצה לחליפת באטמן מיוחדת, ג'ניפר לופז מגיעה לנטפליקס וגם: האם דראקו מאלפוי חוזר בגדול?

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הצצה נוספת ל"ספייס ג'אם 2"

ההתרגשות לקראת "ספייס ג'אם" אגדה חדשה" נמצאת בשיאה! השילוב בין מדויות לוני טונס לאגדת הכדורסל לברון ג'יימס הם שילוב שאנו בטוחים כי יתברר כמנצח. עד שהסרט ישוחרר לאקרנים (ב-16 ביולי 2021), אנו זוכים לקבל טריילר נוסף עם הצצה לעלילה הצבעונית.

 

ג'ניפר לופז מגיעה ל'נטפליקס'

הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז, במגעים לעסקה חדשה עם 'נטפליקס'. מגזין Variety'' דיווח שחברת ההפקה של לופז, "Nuyorican Productions'' תהיה שותפה לעסקה. בנוסף, ללופז המפיק בני מדינה שגם שותף בחברה ונשיא חברת ההפקה, יהיו שותפים להפקת תכנים קולנועיים וטלוויזיוניים המציגים שחקנים, סופרים ויוצרים מגוונים. ראש הסרטים העולמיים של 'נטפליקס', סקוט סטובר מסר בהצהרה: "לאורך כל הקריירה שלה, ג'ניפר לופז הייתה חלק גדול מהבידור. בשותפות איתה ועם Nuyorican Productions'' אנו יודעים שהיא תמשיך להביא סיפורים משפיעים, שמחים ומלאי השראה לקהלים ברחבי העולם".

© Gettyimages.IL/Tom Pennington

הפרויקט החדש של לילי ריינהרט

השחקנית לילי ריינהרט ("רייברדייל"),  חתמה על עסקה עם חברת 'אמזון'. ריינהרט וחברת ההפקות שלה 'Small Victory Productions' תיצור, סרטים ותכני טלוויזיה כחלק מהעסקה עם חברת 'אמזון'. חברת ההפקות של ריינהרט תפתח תכנים עם דגש על סיפורים מודרניים. העסקה של לילי ריינהרט עם הרשת מגיעה לאחר ההצלחה של הסרט "Chemical Hearts" בכיכובה של לילי משנת 2020, בהפקתם. "הייתה לי חוויה כל כך נהדרת בהפקת "Chemical Hearts" עם אמזון ואני מצפה להרחיב את מערכת היחסים שלנו. חברת Small' Victory Productions' יספרו סיפורים הבוחנים את המורכבות של הצעירים, אשר מגוונת וכוללת את כולם", אמרה ריינהרט.

© Gettyimages.IL/Frazer Harrison

"מקום שקט" יחזור לסיבוב שלישי

חברת ההפקות 'Paramount' הכריזה על תאריך שחרור לסרט "מקום שקט 3". על-פי דיווח של "Deadline": במאי הסרטים הקודמים ג'ון קרסינקי, לא יכתוב או יביים את הסרט הנוכחי, אלא ג'ף ניקולס. עם זאת, הסרט יתבסס על הרעיון של קרסינקי. "מקום שקט 3" יגיע לבתי הקולנוע ב-31 במרץ 2023. אך נכון לעכשיו הסרט עדיין נמצא כרגע בשלבי פיתוח מוקדמים.

© באדיבות פורום פילם

קרואלה הגדולה מכולם

הסרט ״קרואלה״ של דיסני בכיכובה של אמה סטון ואמה תומפסון הספיק לשבור את כל הקופות בבתי הקולנוע ולהגיע לשיאים חדשים ברכישות ב״דיסני+״. עקב ההצלחה המסחרית והביקורות המהללות של הסרט, ביניהן ציון של 97% מהצופים באתר ״Rotten Tomatoes”, בדיסני כבר החליטו להתחיל לעבוד על סרט המשך למעצבת האופנה המשוגעת. החלטה זו מגיעה מאוד מהר מצידם של דיסני, בעיקר בגלל שהסרט יצא רק לפני שבוע. אך הבוסים בדיסני רגועים מכיוון שבינתיים הסרט הכניס כבר יותר מ-49 מיליון דולר ברחבי העולם.

© באדיבות פורום פילם

לזמן את הסצינה האבודה

"לזמן את הרוע" היא אחת מסדרות סרטי האימה הטובות ביותר בכל הזמנים. כעת, כשהסרט השלישי בטרילוגיה רץ בבתי הקולנוע (״לזמן את הרוע: בשליחות השטן״) עוד פרטים סודיים מההפקה נחשפים. במאי הסרט, מייקל צ׳אווז, סיפר כי אכן צולמה סצנת סוף קרדיטים לסרט ושכולם ממש התלהבו ממנה בהפקה, אך לבסוף הם החליטו שלא להכניס אותה לגרסה הסופית. "היינו ממש גאים בסוף [של הסרט] הרגשנו שזה ממש סוף סגור ויפה לסיפור", סיפר והוסיף כי לא ישתף מה קרה בסצנה הסודית הזו מכיוון שהיא כנראה תשתלב בחזרה לתוך יקום הסרטים הזה בעתיד.

 

מבט על הבאט

המבט הראשון על חליפת הבאטמן החדשה של מייקל קיטון כבר כאן ואין ספק שמדובר בוואו! השבוע, במאי הסרט ״הפלאש״ - אנדי מוסקייטי, פירסם טיזר לחליפה החדשה ובו קלוז אפ על הלוגו במרכז עם טיפת דם עליו. החליפה כמובן של מייקל קיטון ששיחק את באטמן בשנות ה-80 וה-90, אשר יחזור להופעת אורח בסרט הזה. הפלאש כנראה ינוע בין יקומים ולכן נפגוש מגוון דמויות מסרטי באטמן אחרים שראינו בעבר. השמועה אומרת שייתכן וגם בן אפלק ישוב לגלם את הגרסה שלו לבאטמן. הסרט החל את צילומיו ממש לאחרונה בלונדון.

ת׳ור משוגע לגמרי!

הסרטים הראשונים של ת׳ור ביקום הקולנועי של מארוול ספגו ביקורות קשות והרבה מעריצים לא היו מרוצים מהם, ואז כמו מלאך משמיים, ירד אלינו הבמאי טייקה ואיטיטי והציל את סרטי ת׳ור עם ״ת׳ור: ראגנארוק״ בשנת 2017 עם הומור, צבעוניות ומוזרות שכבשה את הקהל. כעת, כשסוף סוף הסתיימו הצילומים של סרט ההמשך ״ת׳ור: אהבה ורעם״, ואיטיטי מספר כי זהו הסרט הכי משוגע שאי פעם עשה. אנחנו יכולים להבין אותו כי אחרי הכל איזה עוד סרט יכול לשלב בעלילה שלו את שומרי הגלקסיה, וולקארי שמחפשת מלכה לצידה, מיק בתלבושת חדשה, כרישים מעופפים, עיזים ענקיות, השחקן זוכה האוסקר כריסטיאן בייל כרשע בסרט, השחקן ראסל קרואו כזאוס וכמובן נטלי פורטמן שחוזרת בתור ג׳יין פוסטר והופכת לת׳ור בעצמה. אלו עדיין רק הפרטים שאנחנו יודעים עליהם, ישנן עוד אינספור הופעות אורח משחקנים אחרים ופרטים על העלילה שמארוול הצליחו להסתיר מאיתנו.

לשחרר את גאי ואת הטריילר...

היום (ה') שוחרר טריילר חדש לסרט "לשחרר את גאי". הסרט מספר על פקיד בנק (ריאן ריינולדס) שמגלה בוקר אחד שהוא שחקן רקע במשחק מחשב. הוא ומחליט להפוך לגיבור הסיפור אשר אותו ישכתב בעצמו. בעולם בו אין גבולות, הוא נחוש להיות זה שיציל את העולם בדרכו שלו לפני שיהיה מאוחר מדי. הסרט יעלה לאקרנים בישראל ב-12 באוגוסט.

 

דראקו מאלפוי חוזר? 

בראיון למגזין "People" הצהיר השחקן כי טום פלטון מוכן לחזור לגלם את דראקו מאלפוי בסרט חדש של "הארי פוטר" אם יהיה כזה. פלטון גילם את דראקו מאלפוי במשך 10 שנים בסדרת הסרטים המדוברת. בראיון שיתף כי "יקפוץ על ההזדמנות" לשחק את דראקו או משפחתו. "אם אתה שואל אותי האם אצבע שוב את השיער לבלונד בשביל לגלם את דראקו, התשובה שלי היא בהחלט כן. אני אפילו אשחק את הילד של דראקו אם ממש ירצו".

© 2011 Warner Bros. Ent. Harry Potter Publishing | באדיבות yes
תגובות