פרסום ראשון: עדי הימלבלוי חוזרת לפסטיגל. צילום מסך מהאינסטגרם

פרסום ראשון: עדי הימלבלוי חוזרת לפסטיגל

הכוכבת האהובה תחזור אל ההפקה המסורתית שתיערך השנה במתכונת של סרט אינטרקטיבי • תמונות ראשונות

חגיגות ה-40 לפסטיגל תוכננו להיערך קצת אחרת ולהיות ההפקה הבימתית הנוצצת של השנה בעולם הילדים והנוער כבר בחנוכה הקרוב, אלא שלקורונה תוכניות משלה וחגיגות ה-40 נאלצו להפוך לסרט ענק וגדוש בכוכבי הפסטיגל הבולטים לאורך השנים, לצד הכוכבים העכשוויים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כפי שחשפנו כבר בחודש שעבר, הסרט לא יהיה רגיל אלא יצולם בפורמט אינטרקטיבי, כלומר יצולמו כמה המשכי עלילה והקהל בבית ינתב אותה על בחירתו וטעמו האישי. רק השבוע נודע כי לצד כוכביה המיתולגיים של הפסטיגל, טל מוסרי, מיכל ינאי, איציק כהן וציפי שביט - יצטרפו, על פי דיווחים שונים, גם יעל בר זוהר, אנה ארונוב, עודד פז ושרית חדד. אלא שלפרוגי נודע על עוד שם של כוכבת אהובה במיוחד!

עשינו סדר:
הכוכבים הנוספים שחוזרים אל הפסטיגל
משה אבוטבול
אחרי רן דנקר, עדי הימלבלוי וטל מוסרי - גם רוני דואני (סופרסטאר), לירז צ'רכי, עוז זהבי, שחר חסון והראל סקעת יחזרו אל קאסט הפסטיגל

מקורבים להפקה אישרו לפרוגי כי עדי הימלבלוי תחזור גם היא לקאסט ההולך וגדל של ההפקה החדשה. כזכור, הימלבלוי השתתפה לראשונה במופע בשנת 2006 ב"פסטיגל פנטזיה", שעל פי גולשי פרוגי נבחר כפסטיגל האהוב ביותר של המיליניום. בהמשך כיכבה בארבעה פסטיגלים נוספים - "על הזמן" (2007), "קונג פו" (2009) - בו גם זכתה במקום הראשון עם אגם רודברג ו-X פסטיגל (2013). כמו כן, השיר שלה ושל אגם, "מטרה מספר אחת", נבחר בשנת 2010 במקום השלישי כשיר האהוב ביותר בפסטיגל מכל השנים.

 

גולשי פרוגי גילו כי הימלבלוי התייצבה השבוע באולפן של טל פורר כדי לעבוד על השירים של ההפקה השנתית והגדולה ואף תיעדה לסטורי. כך שאם תהיתם מה פשר ההקלטות - הנה התשובה!

© צילום מהאינסטגרם של עדי

כידוע, בנוסף לכוכבים שציינו, השנה ישתתפו גם נועה קירל, אליאנה תדהר, איתי לוי, קווין רובין, סטפן לגר ואנה זק. רק נדגיש שמהצד הפקת הפסטיגל טרם אושרו כלל הפרסומים בנושא ומסתפקים בתגובה הבאה: "אנו מכינים לכם הפתעות".

>> פרסום ראשון: טלי אורן לוהקה לפסטיגל 2020!

כוכבי פסטיגל 2020
כוכבי פסטיגל 2020 © צילומים מאינסטגרם
תגובות