פרסום ראשון: טלי אורן לוהקה לפסטיגל 2020. מתוך ערוץ היוטיוב של הפסטיגל, יוכלמן-אשר הפקות

פרסום ראשון: טלי אורן לוהקה לפסטיגל 2020

"שקט קורניק!" - שנה אחרי שלקחה חלק בפעם הראשונה: השחקנית האהובה צפויה לקחת חלק בהפקה המחודשת, לכבוד חגיגות ה-40 למותג

שמות כוכבי הפסטיגל החדש ממשיכים להיחשף בזה אחר זה. אחרי שאמש (ו'), בישרנו לכם כי עדי הימלבלוי חוזרת לקאסט אחרי שנים של היעדרות, לפרוגי נודע על כוכבת מצחיקה במיוחד שחוזרת אף היא להפקת חנוכה שתציין השנה את חגיגות ה-40.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השנה הפסטיגל לא יהיה במתכונת של מופע אלא סרט אינטרנטי. כפי שחשפנו כבר בחודש שעבר, גם הסרט לא יהיה רגיל אלא יצולם בפורמט אינטרקטיבי, כלומר יצולמו כמה המשכי עלילה והקהל בבית ינתב אותה על בחירתו וטעמו האישי. רק השבוע נודע כי לצד כוכביה המיתולגיים של הפסטיגל, טל מוסרי, מיכל ינאי, איציק כהן וציפי שביט - יצטרפו, על פי דיווחים שונים, גם יעל בר זוהר, אנה ארונוב, עודד פז ושרית חדד. אלא שלפרוגי נודע על עוד שם של כוכבת אהובה שחוזרת אליו רק שנה אחרי.

כוכבי פסטיגל 2020
כוכבי פסטיגל 2020 © מתוך האינסטגרם של עודד וטל

השחקנית, המדבבת והקומיקאית האהובה, טלי אורן, השתתפה לראשונה בהפקה בשנה שעברה, ב-Play פסטיגל" (2019) וגילמה את הדמות הרעה. כעת, בדיוק שנה אחרי - היא חוזרת לקאסט המתהווה ואנחנו תוהים - האם יהיה מדובר באותה הדמות, כפי שיקרה עם איציק כהן בפסטיגל? (דמותו מ"היי סקול פסטיגל" צפויה לשוב).

עשינו סדר
הכוכבים הנוספים שחוזרים אל הפסטיגל
משה אבוטבול
אחרי רן דנקר, עדי הימלבלוי וטל מוסרי - גם רוני דואני (סופרסטאר), לירז צ'רכי, עוז זהבי, שחר חסון והראל סקעת יחזרו אל קאסט הפסטיגל

בשנים האחרונות הפסטיגל פחות ופחות מתהדר בשירים מקוריים ויותר בשירי מחווה לאמן האורח הלוקח חלק באותה השנה, עם זאת, אורן זכתה בשנה שעברה לקבל גם שיר מקורי בעלילה לצד ביצועים ל"דיווה" ו"דם חם" של צביקה פיק.

כידוע, בנוסף לכוכבים שציינו, השנה ישתתפו גם נועה קירל, אליאנה תדהר, איתי לוי, קווין רובין, סטפן לגר ואנה זק. רק נדגיש שמהצד הפקת הפסטיגל טרם אושרו כלל הפרסומים בנושא ומסתפקים בתגובה הבאה: "אנו מכינים לכם הפתעות".

 
תגובות