רכילות בקטנה: כוכב "גאליס" התארס. צילום: פיני סילוק

רכילות בקטנה: כוכב "גאליס" התארס

השבוע ב"רכילות בקטנה": נועה קירל שומרת על ההנחיות ומסתבכת, הג'וב המפתיע של טיילור מלכוב, ליהוקי הפסטיגל ממשיכים וגם: האם צ'ארלי עוזבת את טיקטוק עבור המתחרים?

אם הייתם עסוקים בהכנות לסגר ובהכנת ברכות קולקטיביות של "שנה טובה" ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע ולפני השנה החדשה, עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פותחים את הלב

סוכנות ITM מודלס התייצבה בתחילת השבוע בשעות הבוקר במחסנים של חצי חינם בהוד השרון על מנת לארוז מוצרי מזון למשלוחים עבור משפחות נזקקות אחרי קריאה ברשת שעלתה בעמודים של הסלבס המיוצגים בסוכנות. סהכ נארזו כ-309 מארזי מזון שנשלחו לרחבי הארץ למשפחות נזקקות, ניצולי שואה ונוער בסיכון. בין המיוצגים הגיעו גם: עדן פינס, יעל שלביה, אנה זק, ברק שמיר, און רפאלי, מאיה קיי, מעיין אשכנזי ועוד. מי שמימן את הפעילות ל-309 משפחות כולל משלוחים עד לבתים הוא ברנדון קורף, בן זוגה של שלבייה שגם נכח באירוע.

© צילום דור ערבה, באדיבות ITM

מיליון לייקים

מבצע "תפוח בדבש" של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונועה קירל - יצא לדרך. אתמול (ה') שוחרר סרטון חדש, המיועד לילדים ובני נוער, הקורא לשמירה על המבוגרים בתקופת הקורונה לרגל ראש השנה. קירל התגייסה בהתנדבות למהלך המיוחד שמנסה להעביר דרך הכוכבת הצעירה את ההנחיות: מסיכה, מרחק, שטיפת ידיים – ובעיקר: שמירה על סבא וסבתא. נועה מגלמת בסרטון את ה"פרוייקטורית" נ', ומוצגת על ידי ראש הממשלה שמסתפק בלהעביר עבורה את השקפים. אלא שבצה"ל פחות ראו את התשדיר בעין יפה בדובר צה"ל מסרו: "הופעה מסוג זה של חיילי צה"ל במסגרות פוליטיות אסורה. החיילת קיבלה אישור מצה"ל בדרגים שאינם מוסמכים לכך. לפיכך, יתוחקר בימים הקרובים תהליך האישורים ויופקו הלקחים למען הימנעות הישנות מקרים מסוג זה".

 

זוג השנה 2021?

אמאלה! אתם שומעים? אחרי שהפכו לחברים הכי טובים ושסירבו רבות להודות באהבתם - השבוע אביב ראובן ודניאלה דואק הודיעו לנו רשמית שהם חזרו זה לזרועות של זו. בוולוג מרגש אביב חשף את על ליבו והאקסים החליטו לנסות שוב את מערכת היחסים ביניהם. אנחנו מודים שבכינו מהתרגשות כשצפינו בוולוג ושחיכינו המון זמן לקאמבק הזה! אגב, דניאלה חגגה השבוע יום הולדת ואביב פינק אותה ביומיים כיפים בבית המלון המפורסם איילנד בנתניה, בטבעת ואפילו בכלבה מתוקה, שכבר דניאלה מצאה לה שם: איימי! מאחלים בהצלחה לזוג החדש בביצה, ומקווים שעכשיו אמא איריס רגועה.

עולה למגרש

טיילור מלכוב ממשיכה לעבוד בפול טיים והפעם היא נבחרה להיות הפרזנטורית של מכבי תל אביב בעונה הקרובה - וכבר השבוע הפרוייקט יצא לדרך. מלכוב תשתתף בפעילויות למען הקהילה ותגיש תכניות בפלטפורמות החברתיות של הקבוצה.

מעשים טובים

נסרין קדרי תשחרר שיר חדש שכתב נועם חורב והלחין אלדד כהן וזה לא יהיה שיר רגיל! מסתבר שהכוכבת צילמה השבוע קליפ מיוחד שיהווה כקמפיין לגיוס תרומות עבור "עמותת גדולים מהחיים". מרגש!

© באדיבות גדולים מהחיים

 

עוזבת את טיקטוק?

מלכת הטיקטוק ומי שמתהדרת במספר העוקבים הגבוה ביותר בעולם, צ'ארלי דמילו, תעזוב את האפליקציה בקרוב? ובכן, גם היא, כמו שאר בני משפחתה, הצטרפה לאפליקציה המתחרה - "Triller" ותוך שעות הפכה לפופולרית גם שם.

 

© צילום מאינסטגרם @charlidamelio

לא טבעת מבייגלה

אחד מהכוכבים שהכי אהבנו ב"גאליס" הוא בן רביד אשר גילם את אודי בעונה הרביעית והחמישית של הסדרה. אם התגעגעתם לכוכב נבשר שהשבוע הוא כרגע ברך והציע נישואין לבת הזוג שלו בשנים האחרונות - נוי פרי. מזל טוב גם מאיתנו!

שילוב מרענן

אחרי שמועות רבות על דואט משותף, מיילי סיירוס מודיעה על שיתוף פעולה עם דואה ליפה ובילי איידול בראיון לרדיו הניו זילנדי כחלק מאלבומה החדש "she is mylie Cyrus". כשנשאלה על תאריך יציאה אפשרי לאלבום, סיירוס לא מסרה שום מסגרת זמן מוצקה, אך שיתפה כי היא מרגישה שהוא נועד להיות מושמע בפסטיבל.

ליהוקי הפסטיגל ממשיכים

ההכנות לפסטיגל שיעבור השנה למתוכנת של סרט ממשיכות ואם עדיין לא התעדכנתם בחשיפה שלנו מהחודש שעבר- יהיה מדובר בסרט אינטרקטיבי. השבוע, וכפי שכבר הקדמנו לפרסם בחודש מאי האחרון, מצטרפים לקאסט כוכבים נוספים מסדרת הנוער "זיגי" שתעלה בקרוב, השבוע נודע כי קווין רובין ואנה זק יקחו חלק גם השנה, בהתאם לתפקידם בסדרה. בנוסף אליהם, גם איציק כהן בישר השבוע באינסטגרם כי יחזור לסיבוב נוסף בהפקה ולפי הפרסום שלו באינסטגרם הוא ישוב לגלם את אותה הדמות שגילם ב"היי סקול פסטיגל 2" (סיימון סטאר"). כמו כן פורסמו השבוע ידיעות שונות ב"ערב טוב" לפיהן גם סטפן, יעל בר זוהר ושרית חדד צפויים להשתתף גם הם. נזכיר כי מה שכבר רשמית בקאסט הם נועה קירל, טל מוסרי, איתי לוי, ציפי שביט ואליאנה תדהר.

© מתוך ערוץ היוטיוב של הפסטיגל

דור הסולחה

כזכור, קייטי פרי וטיילור סוויפט היו בריב תקופה ארוכה, אך כבר נראה שסופית הכל מאחוריהן מאז הקליפ של סוויפט בו השתתפה פרי - מה שהופך את הסולחה לאמיתית ורשמית באמת היא העובדה שסוויפט פינקה את בתה של פרי וקנתה לה מתנה חמודה במיוחד.

סוף עצוב

אחרי שנים של בגידות חוזרות מצידו, פרידות, חזרות והמון ריבים - נראה כי לקארדי בי נמאס מהמצב והיא החליטה להגיש בקשה לגירושין מאופסט, בעלה ואב ביתה. לפי הבקשה הבקשה שהגישה, יתבקשו השניים להגיע לדיונים בבית המשפט, כאשר אופסט עומד בגדר נאשם ואילו הראפרית המצליחה בגדר התובעת. לפי הדיווחים מעבר לים במגזין "פיפל" הסיבה העיקרית לבקשה היא הגילוי של קארדי שבעלה לא נאמן לה שוב, לאחר שכאמור כבר עשה זאת מספר פעמים בעבר.

למטרה נעלה

מותג הביגוד "לי קופר" צילם בתחילת השבוע האחרון את קמפיין חורף 2021 בהובלתו של איתי לוי יחד עם "הרצות למיליון" נטע ברזני וירדן ויזל. קמפיין החורף המדובר יכלול גיוס תרומות לעמותת "גדולים מהחיים" וחלק מההכנסות יתרמו בסניפים למען פעילות העמותה.

© עופר חג'בי

מעוררות השראה

פקטורי 54 השיקו השבוע לכבוד החג, מהדורה מוגבלת של פריטים מאוירים על ידי ליאת לוי-קופלמן, באירוע נשים מובילות ומעוררות השראה. המהדורה כוללת גלויות וברכה לשנה החדשה, לצד מחברות ותיק בד, המציגים כולם את איורי הנשים המזוהים עם כתב ידה של ליאת לוי-קופלמן. בין האורחות שהגיעו: ליאל אלי, רותי ברודו, דנה פרידר, לאה שנירר, דנה גרוצקי עם הבת הקטנה, לירן כהנר ההריונית, שלמור שטרוזמן ועוד.

אופסי?

קנדל ג׳נר התבקשה בעבר לדרג את כישורי ההורות של אחיה, מהטובים ביותר לגרועים ביותר, רק שהיא לא ידעה שזה יסבך אותה קלות. בתשובתה היא דירגה את קורטני כגרועה מכולם. כעת היא מסבירה למה אמרה זאת ומתנצלת: "מטבע הדברים באמת יש הבדלים במשמעת ובחינוך בין כולם. אבל אני באמת לא יכולה להגיד אם זה נכון או לא נכון או רע. אני גם לא באמת יכולה לדבר כי אין לי ילדים". 

תוכנית משפחתית

משפחת טרסוב, ממשפחות כוכבי הרשת המצליחות ביותר בישראל, הצטלמה השבוע לפתיח לסדרת הריאליטי החדשה שלהם שתשודר ב-HOT בידור בחודש אוקטובר הקרוב. התוכנית תלווה את בני משפחת טרסוב - מורן, ג'וזף, אמה ומיילו בתהליך ההריון של מורן, החל מחוויות היום-יום של המשפחה, תחזוק הזוגיות של מורן וג'וזף לצד המצלמות, חשיפת מין העובר ועד הלידה.

© באדיבות HOT

 

תגובות