"פסטיגל על פסטיגל": כל הפרטים נחשפים!. רפי דלויה, כאן חינוכית, ירון ברנר, אינסטגרם, טל שמעוני

"פסטיגל על פסטיגל": כל הפרטים נחשפים!

זה רשמי: אחרי שקראתם אצלנו לראשונה - הפסטיגל השנה יעסוק ביצירת פסטיגל! אליאנה תגלם את במאית המופע ויהיה הקשר עלילתי ל"פסטיגל פנטזיה". בנוסף, צפויים יותר שירים מקוריים באלבום EP מיוחד והפתעות נוספות! • כל התשובות לשאלות שלכם!

בדיוק כשחשבנו שאי אפשר לחשוב על עוד רעיונות לנושאי הפסטיגל - ההפקה חושפת באופן רשמי את הנושא השנתי ואת שם המופע, "פסטיגל על פסטיגל", כפי שנחשף אצלנו בסוף השבוע האחרון. הגיע הזמן לענות על כל השאלות שלכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי יהיה?

הפסטיגל יכלול השנה את אליאנה תדהר, אנה זק, עדן חסון, עומר חזן, עידן תלם, אגם בוחבוט, אברהם ארנסון, מה קשור, לינוי אשרם, בת אל בורנשטיין, אברהם ארנסון, יעל אלקנה, סנדרה שדה ושחר סאול.

© רפי דלויה, כאן חינוכית, קשת 12, ירון ברנר, אינסטגרם, טל שמעוני

מה יהיה?

העלילה תעסוק בהצצה אל העולם שמאחורי הפקת הפסטיגל. על פי קו העלילה חנוך רוזן נקרא לביים את טקס פתיחת האולימפיאדה - ולכן הוא בוחר בשיאנית הפסטיגלים, אליאנה תדהר, להחליף אותו בתפקיד הבמאית השנתית של המופע. הפסטיגל יעקוב אחר המסע של אליאנה ליצירת הפסטיגל המושלם, יחד עם נבחרת הכוכבים הגדולה בישראל (חסון, זק, בוחבוט, אשרם, חזן, סאול, ארנסון ותלם). זו תצטרך להתמודד עם קשיים בדרך כמו למשל עם זינה (הדמות האייקונית של שלום מיכאלשווילי) שנבחרה להיות הכוריאוגרפית של המופע, להתמודד עם מנכ״לית הפסטיגל הקשוחה (סנדרה) ועם כתבת חטטנית בשם אדווה סקופ (יעל אלקנה). תדהר תאלץ לבקש עזרה מעוזרת הבמאי המיתולוגית (פאפורה) וממוכרני המרצ׳נדייז הוותיקים של הפסטיגל (ציון ברוך ואסי ישראלוף).

© ירדן בר, עבור סולן הפקות

לטובת חובבי הנוסטלגיה - במהלך מסעה של אליאנה לפסטיגל המושלם, היא תישאב אל עולם הפנטזיה - הממלכה האבודה, הידוע והמוכר מפסטיגל 2006. שם היא תפגוש כמה מהדמויות המוכרות של אותו הפסטיגל רק שהפעם מלכת הקור היא סנדרה שדה, לצד גיבורים חדשים כמו הנסיך עומר, האביר עידן תלם, הנסיכה אנה, זמר הממלכה עדן חסון ועוד.

© ירדן בר, עבור סולן הפקות
 

רגע, אליאנה תביים באמת את המופע?

לא. אליאנה רק תגלם בעלילה את הבמאית של המופע. במציאות - חנוך יימשיך לביים את הפסטיגל גם השנה.

© מתוך אינסטגרם elianatidhar@

מהו המסר השנה?

המסר השנתי הנבחר הוא: "תהיה עצמך, שאר האנשים כבר תפוסים" (אוסקר ווילד). הנתיב האישי של כל אחת ואחד מאיתנו, הוא זה שיביא לנו את ההצלחה. הצורך לרצות את הסביבה עלול להרחיק אותנו לא פעם מהלב שלנו, ומהיכולת לעמוד בזכות עצמנו. להקשיב לניסיונם של אחרים זה חשוב, אבל להיות נאמן לעצמך זה חשוב אפילו יותר.

מי כתב את הפסטיגל השנה?

היוצר והתסריטאי אורי גרוס כתב את הפסטיגל גם השנה.

© הדר כהן

יהיו שירים מקוריים?

לעומת השנים האחרונות, השנה צפויים קצת יותר שירים מקוריים (לצד הלהיטים המוכרים של האמנים המככבים במופע). השירים יכללו באלבום ep מיוחד שישתחרר לקראת יציאת הסרט המקדים.

תהיה תחרות שירים?

למרות שזה עלה לשולחן בשלב מסויים, תחרות השירים לא תחזור השנה.

© ירדן בר, עבור סולן הפקות

מתי נראה את הסרט המקדים?

הסרט (שהפך למסורת) מצטלם בימים אלו, צפוי להשתחרר ב-19 בספטמבר והוא יתן הצצה לעלילת הפסטיגל בחנוכה.

מתי המופע הראשון?

ב-27 בנובמבר. מכירת הכרטיסים תיפתח בסוף אוגוסט.

© ירדן בר, עבור סולן הפקות

חנוך רוזן, על הפסטיגל השנה: "ההתעניינות של האנשים לאורך השנים בפסטיגל גדלה ומתעצמת ואיתה, גם הסקרנות בנוגע להתרחשויות מאחורי הקלעים. השנה בחרנו לתת הצצה מלאת הומור עצמי אל ההפקה הכי משוגעת בישראל. הכוכבים הגדולים ביותר יגיעו השנה אליכם וייקחו אתכם איתם למסע בממלכת פנטזיה האייקונית שנצרבה בתודעה הפסטיגלית לפני שנים (2006), יחד נגלה מה השתנה שם, עם אילו אתגרים חדשים הם צריכים להתמודד ומה יקרה בעקבות הזליגה הזו בין העולמות. אנחנו מכינים לכם מופע שלא תשכחו".

© טל שחר

 

תגובות