מצאו את ההבדלים: מיהם הסלבס שהופרדו בלידתם?. צילום: אינסטגרם

מצאו את ההבדלים: מיהם הסלבס שהופרדו בלידתם?

לכל המפורסמים שאנחנו אוהבים יש כפיל בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו"ל, מי דומה לדר זוזובסקי ומי הכוכבת הישראלית שדומה לטיילור סוויפט? קבלו את הסלבס שהופרדו בלידתם

אמנם שבוע הכפילים עוד לא הגיע, אבל כבר הספקנו למצוא לא מעט זוגות שדומים זה לזה. מי דומה לשירן סנדל ומי התאומה של עמית פרקש?

עוד במדור הבידור של פרוגי:


יאנה יוסף וליהי קורנובסקי

התאומות הראשונות הן יאנה יוסף וליהי קורנובסקי. מה שמקשר ביניהן זה סדרות הילדים בהן הן מככבות לאחרונה, "שוברי גלים" שכבר ירדה מהמסך והסדרה החדשה של גיורא חמיצר "שכונה". השתיים דומות גם במראה החיצוני שלהן, החל מתווי הפנים ועד לגוף החטוב והמרשים. אנחנו בטוחים שאם היינו תופסים אותן ביחד בהשקה כלשהי, לא היינו מצליחים להבדיל ביניהן.

© חן אביב, רפי דלויה

עומר גולדמן וגאיה טראוב

את הזוג הבא אתם בטוח מכירים, אנחנו מדברים על עומר גולדמן וגאיה טראוב שמשחקות בסדרות נוער. גולדמן משחקת בימים אלה ב"שכונה" וטראוב שיחקה ב"גאליס", גם הן דומות עד כדי כך שקשה מאד להבדיל ביניהן.

© רפי דלויה

דר זוזובסקי ואור גרוסמן

כוכבת הילדים דר זוזובסקי מזכירה לנו בדיוק את אור גרוסמן, וזה סופר-דופר של מחמאה. שתיהן פרזנטוריות של חברות הלבשה מצליחות, זוזובסקי הפרזנטורית של קסטרו וגרוסמן של רנואר. אפשר להגיד שהן סוג של מתחרות אבל מה שבטוח, אם הן היו משתפות פעולה ומדגמנות ביחד לאיזשהי חברת אופנה נחשקת היה לנו קשה להבחין מי זו זוזובסקי ומי זו גרוסמן. 

© אינסטגרם

אביב אלוש וצחי הלוי

כוכב "להיות איתה" אביב אלוש מזכיר לנו את צחי הלוי, שמשחק בסדרת המתח "מתים לרגע". שניהם משחקים לצד בלונדיניות יפהפיות, אלוש לצד רותם סלע והלוי לצד אגם רודברג. אם הם היו מתחלפים בסדרות, זה לא היה כל כך נורא כי הם כל כך דומים שאפילו הצופים, שבדרך כלל שמים לב לפרטים הקטנים, לא היו שמים לב להתחלפות.

© רפי דלויה, ענת מוסברג

עמית פרקש וגל גדות

אחת מכוכבות הילדים המצליחות ביותר דומה לכוכבת הישראלית שעושה לנו גאווה אי שם מעבר לים. כמובן שאנחנו מדברים על עמית פרקש וגל גדות, שתיהן השתתפו בפסטיגלים שונים וזה לא הדבר היחיד שמקשר ביניהן, אי אפשר לפספס את הדמיון ביניהן. הדמיון במראה החיצוני מתבטא בפנים היפות והארוכות שלהן, בעיניים החומות ובלחיים השקועות. היה אפשר בקלות להטיס את פרקש להוליווד לשחק באיזה סרט במקום גדות או לשלוח את גדות לשחק ב"מועדון החנונים" במקום פרקש, אף אחד לא היה שם לב לכך, בוודאות.

© אינסטגרם 

ליאל גלשטיין ושירן סנדל

פליטת הריאליטי "המירוץ למיליון" ליאל גלשטיין נמצאת ממש בימים אלה על מסך הטלוויזיה שלכם פעמיים בשבוע ואם היא נראית לכם די מוכרת, אל תטעו. הגענו למסקנה שהיא התאומה האבודה של כוכבת "גאליס", שירן סנדל. הדמיון מתבטא החל מהחיוך המתוק שלא מסתיר כלום, הגומות, השיער הבלונדיני והארוך וכמובן איך אפשר לשכוח את העיניים הירוקות שמכריחות אותנו להסתכל על גלשטיין וסנדל ולא להפסיק לעולם. 

© אינסטגרם

ויקטוריה ג'סטיס ונינה דוברב

מהכוכבים הישראליים, נעבור לכוכבי חו"ל, או יותר נכון כוכבות. מדובר בויקטוריה ג'סטיס ששיחקה בסדרת הנוער "ויקטוריוס" ובנינה דוברב שמשחקת בסדרה המצליחה "יומני הערפד". לשתיהן יש שיער חום ועיניים שחורות, פנים ארוכות וממש אותו חיוך. אם ג'סטיס ודוברב היו באותו גיל היינו בטוחים שהן תאומות והן פשוט לא יודעות את זה. 

© פייסבוק

קלואי גרייס מורץ ואל פנינג

עוד כוכבות חו"ל די אהובות הן קלואי גרייס מורץ ואל פנינג. שתיהן משחקות בסרטים, מורץ שיחקה בסרט המצליח "אם אשאר" ופנינג שיחקה לפני כמה שנים בסרט האחרון בסדרת "דמדומים". מעבר לכך שתיהן בלונדיניות חמודות וצעירות, שדומות זו לזו כמו שתי טיפות מים. 

© אינסטגרם

אאחוניה סוארז ועדי הימלבלוי

כוכבת "כמעט מלאכים", אאחוניה סוארז, היא הכפילה הארגנטינאית של הכוכבת הישראלית והלוהטת עדי הימלבלוי. השתיים אומנם לא גרות באותה מדינה אך לא מעט תמונות מוכיחות לנו שהן כפילות. הדמיון מתבטא בעיקר בשיער, בעיניים ובהבעות הפנים שלהן וחוץ מזה, שתיהן שחקניות ודוגמניות.

© אינסטגרם 

טיילור סוויפט ויובל שרף

שילוב נוסף של ישראל וחו"ל הוא טיילור סוויפט ויובל שרף. סוויפט מככבת בקליפים חדשניים ומקוריים לאחרונה, בעוד שיובל שרף מככבת בלא מעט השקות וממש בקרוב בסדרת רשת חדשה. מה שמשותף להן הוא הפנים המתוקות והחיוך שובה הלב. שתיהן נראות בדיוק אותו הדבר, חוץ מצבע השיער כמובן. 

© אינסטגרם, רפי דלויה

 

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות