השקת "הקוסם": לאן רוני דלומי מיהרה ללכת?. צילום: רפי דלויה

השקת "הקוסם": לאן רוני דלומי מיהרה ללכת?

רגע לפני שמתחילים לעבוד קשה על המופע השלם, התכנסו ביום שישי האחרון כוכבי "הקוסם" כדי לתת הצצה ראשונה למופע. אז לאן מיהרה רוני ללכת ישר אחרי ומי הבריזה לשיר מורנו?

בצל גל הטרור ששורר בשבוע האחרון, התקיים ביום בשישי אירוע ההצצה למופע ״הקוסם״ (מאת אורי פסטר) שחוזר לבמות בפעם השלישית ו״הדרקון המתוק שלי 2״. 
 
אל האירוע הגיעו כל כוכבי המופע, תובל שפיר באירוע גדול ראשון מאז החזרה מהודו, טל מוסרי, טוביה צפיר, וישראל קטורזה נכחו הציגו אף הם. כמו כן מיכל ינאי, מי שגילמה את דורותי בגרסה הראשונה פגשה באירוע את דורותי החדשה / רוני דלומי וסיפרה שזה אחד מרגעי השיא בקריירה שלה ושעד היום היא זוכרת את הריקודים והשירים.  
 
מורישה את הנעליים
מורישה את הנעליים © רפי דלויה
שנת האריה
שנת האריה © רפי דלויה
 
עוד בערוץ הבידור של פרוגי:
מיד אחרי האירוע רוני דלומי מיהרה לטיסה עם בן הזוג לחופש באתונה, ממנה היא תחזור ביום רביעי היישר לחתונה של שיר מורנו. גם מורנו עצמה נכחה באירוע וזאת למרות החתונה הקרבה ביער חדרה, מי שויתרה על ההגעה לאירוע היא דווקא אחותה, טלי שמגישה את חדשות ערוץ 10. 
 
הדרך ארוכה ומפותלת לאתונה
הדרך ארוכה ומפותלת לאתונה © רפי דלויה
מקווים שלחתונה אחותך תגיע
מקווים שלחתונה אחותך תגיע © רפי דלויה
 
כזכור, בתפקיד הקוסם נמצא טוביה צפיר, דורותי היא הכוכבת הקסומה רוני דלומי, המכשפה הרעה היא דווקא שיר מורנו, טל מוסרי הוא האריה, ישראל קטורזה הוא הדחליל, רוני ששון הוא הכלב טוטו ותובל שפיר הוא איש הפח. 
 
סבא קוסם טוביה
סבא קוסם טוביה © רפי דלויה
לאן אתם מסתכלים?
לאן אתם מסתכלים? © רפי דלויה
 
© רפי דלויה
תובל זה כמו יובל רק מבולבל
תובל זה כמו יובל רק מבולבל © רפי דלויה
 
תגובות