רכילות בקטנה: קים אור אזולאי מותקפת . צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: קים אור אזולאי מותקפת

השבוע ברכילות בקטנה: עדן בן זקן חוזרת לשושנים, קייטי פרי שוברת שיאים וסטפן יוצא לסיבוב הופעות. וגם: האם הבייביז של ביונסה בסכנה?

הייתם עסוקים בצלצול האחרון של בית הספר ופספסתם כמה מהידיעות החמות של השבוע? אז עשינו לכם סדר בכל מה שקרה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קירל בלילה

הזמרת הצעירה כובשת בכל מקום. בימים אלו מככבת נועה קירל בקולנוע עם הסרט "כמעט מפורסמת" ונראה כי גם בחופש הגדול נשמע ממנה עוד הרבה. נודע כי קירל תופיע במסיבת האוזניות הענקית של "קולגייט" שתתקיים בכיכר רבין במסגרת אירועי ה"לילה לבן" בתל אביב ביום חמישי הקרוב בשעה 0:30.

© מתוך "כמעט מפורסמת"

פאן לפרי

שלחו אימוג'י מחייך לקייטי פרי שרשמה השבוע כשני הישגים מרשימים. ההישג הראשון הוא שפרי הפכה לאדם עם הכי הרבה עוקבים ברשת החברתית טוויטר לאחר שהגיעה למספר מדהים של מעל ל-100 מיליון עוקבים, אם כי לפי בדיקה של רשת BBC נטען כי שני שלישים מהעוקבים של הזמרת הצבעונית הם מזויפים. ההשיג השני אותו רשמה כוכבת הפופ השבוע הוא תואר השופט הכי רווחי בתוכנית ריאליטי אי פעם לאחר שנודע כי פרי תשתתף כשופטת בגרסה המחודשת ל"אמריקן איידול", ועבור השתתפותה בתוכנית היא תקבל לא פחות מ-25 מיליון דולר.

© GettyImages

מתכוננים מוקדם

השבוע התקיימו להם הצילומים לפוסטר של המחזמר "אלאדין והנסיכה יסמין" שיעלה בחנוכה הקרוב, מי שהגיעו לצילומים הם: חובי סטאר שיגלם את ג'אפר, עדי הימלבלוי בתור הנסיכה יסמין עם פאה מפתיעה, אסף הרץ בתור אלאדין, מייקל לואיס וטוביה צפיר בתור הג'יני.

אהבה, פתאום היא מתפרצת

שמועה חדשה מתפשטת לה ממש במהירות ברחובות הוליווד, והיא הספיקה כבר להגיע עד אלינו. מדובר בשמועות על רומן חדש בביצה ההוליוודית, בין דוגמנית העל בלה חדיד לבין הזמר דרייק. האמת, שהם נראים די מתאימים לא? 

© gettyimages

תערוכת הכוכבים

כוכבי "הישרדות", אלון ששון ושגיא ברייטנר, הצטלמו לתערוכת צילומים של פרייה - מים מינרליים הנובעים ממעיין בדרום צרפת. ומה לגבי הצלמת? אז הצלמת שצילמה אותם זוהי מרי אלון מת'יוז, צלמת המפורסמת של תכנית האירוח האהובה "Saturday night live". הצלמת הגיעה בתחילת השבוע לביקור ראשון בישראל והתמונות יופיעו בתערוכה שתציג תמונות שלהם ושל הרבה סלבס נוספים מכל העולם, ביניהם נטלי פורטמן, דולנד טראמפ, ועוד.

 

כבוד גדול להצטלם לתערוכה של מרי אלן מתיוס. // @maryellenmatthewsnyc @perrieril @yulimodels

A post shared by Sagi Braitner | שגיא ברייטנר (@sagibraitner) on

שומר עליה

אין ספק שקיילי ג'נר היא טיפוס רומנטי ודביק בבהחלט. הג'נרית הצעירה נמצאת בימים אלו במערכת יחסים טרייה עם הראפר טראוויס סקוט, והשבוע היא תועדה כשהיא מסתובבת בלוס אנג'לס כשהטלפון הנייד שלה מופנה כלפי מצלמות הפפארצי, מה שחשף כי תמונתו של הבויפרינד החדש היא שומר המסך של אושיית האינסטגרם. 

 

A post shared by Kylie (@kyliepictures) on

הבייביז בבעיה

השבוע העולם עצר מלכת לאחר שנודע כי ביונסה הביאה לעולם זוג תאומים לאחר הריון מתוקשר. כיאה לקווין בי ולבאזז סביבה, הרשת גדושה בתאוריות קונספירציה שונות סביב יורשי עצר אם כי דיווח אחד הצליח לגרום לנו לחשוש. לפי אתר הרכילות המוביל TMZ הזמרת כבר ילדה את התאומים לפני כשבוע, אך הם ואימם עדין מאושפזים בבית החולים בעקבות בעיה רפואית עליה לא נמסרו פרטים. עוד דווח כי מצבה של מלכת המוזיקה טוב אך הרופאים חושבים שבנה וביתה החדשים עדין אינם "בשלים" לצאת מבית החולים. 

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

השבוע של דנה

ביום שישי שעבר "האיט גירל" האהובה שלנו, דנה זרמון, התחתנה עם בחיר ליבה בחתונה מפוארת על חוף ים קיסריה. אל החתונה הגיעו מיטב הסלבס כדי לעשות קצת שמח אך מי שבלטה בחסרונה הייתה אדל בספלוב שהחליטה ברגע האחרון לא להגיע לחתונה כיוון שהחבר קנה לה כרטיסים לחו"ל. ולדבר משמח - זרמון הולכת להעביר את חופשת חג החנוכה שלה במחזמר המדובר "אקונה מטטה" לצידם של דניאל מורשת, גיא זוארץ, רינת גבאי ונוספים, שם היא תגלם זברה מיוחדת.

שוב לבד

קצת יותר מחודש אחרי שדיווחנו לכם על הזוגיות החדשה של הארי סטיילס, אז קבלו ביטול כי סטיילס שוב רווק. לפי אחד הדיווחים, טס וורד, הבחורה עימה יצא הזמר חזרה אל האקס שלה ואף התנצלה בפניו על מערכת היחסים עם הכוכב. דיווח אחר מספר כי "הארי וטס לא ראו זה את זה במשך כמה שבועות. שניהם מטיילים כל הזמן ברחבי העולם". בכל מקרה, סטיילס שוב רווק. בנות לתשומת ליבכן.

כבר לא. הארי וטס
כבר לא. הארי וטס © צילום: טוויטר, אינסטגרם

משחק תפקידים

דניאל ליטמן לוהק לעונה החדשה של הסדרה המצליחה "המדרשה", שם ישחק באחד מהתפקידים הראשיים לצידם של יהודה לוי, חנה לסלאו, אקי אבני ועוד. ומדניאל אחד נעבור לדניאל מורשת - הכוכב לוהק בימים אלו לתכנית מערכונים חדשה מבית "יס קידס", בתכנית ישולבו גם שחקנים וגם בובות. עוד בגזרת הליהוק: עדן בן זקן אולי אמרה "לא" לפסטיגל, אך מי שצפוי לתפוס את מקומה הוא עומר אדם. הזמר האהוב לא מופיע בשבתות ולכן אם המהלך ייצא לפועל, אדם לא יהיה נוכח בהצגות של שישי בערב ושבת. 

עומר אדם - PARADISE. עיצוב עטיפה: Avoxvision ltd
 

חדר מהסדרות

טירוף חדרי הבריחה ממשיך. אחרי שהמשחק החברתי הגיע למסך הישראלי בפורמט מקורי, כעת קורית הפעולה ההפוכה וסדרה ישראלית מקבלת חדר בריחה. מדובר בסדרת הדרמת-מתח "פאודה" של yes. החדר נמצא בתל אביב ובמסגרת עלילתו אתם בעצם לוחמי יחידת מסתערבים מנוסים הנשלחים לביצוע המשימה בלב אוכלוסייה אזרחית. הצבא יספק לכם פרצה של 60 דק להיכנס ולצאת. במידה ואתם נחשפים מילת הקוד היא פאודה. אמאלה!

מתכוננים בשחקים

לא רק הקהל היבשתי של בריטני מתכונן להופעתה בישראל, מסתבר שגם דיילי "אל על" נורא נרגשים לקראת הגעתה של הזמרת לארץ הקודש ב-3 ליולי והכינו לה סרטון ליפסינג מיוחד המבוסס על הקליפ המפורסם של TOXIC.

 

גו מיקי

השבוע התקיימה הקרנה מיוחדת של הסדרה החדשה לילדים: "מרוץ המכוניות של מיקי". מי שהגיעו להקרנה היו בין היתר: אלי פיניש, הארוסה והילד מהנישואים הקודמים, ג׳קי אזולאי, מיכל ינאי, עודד פז, שירה וילנסקי והדר כהן.

ערבוב של אחים

אח של מיילי סיירוס צעד ביום שבת האחרון בתצוגת אופנה, מיילי האחות המפרגנת העלתה תמונה ופוסט מצורף קצר של פרגון, אך לבסוף היא החליטה להוסיף: "נ.ב דולצ'ה וגבנה אני מאוד לא אוהבת את הפוליטיקה שלכם״ כזכור יצא לזוג המעצבים להלביש את האישה הראשונה מלניה טראמפ, שכידוע היא דמות שנויה במחלוקת. מה שגרם גם לדולצ׳ה וגבנה להחזיר חזרה ולהגיד שהם לא צריכים את הביקורת שלה.

 

Congrats @braisonccyrus on walking in your 1st runway show.... It's never been my little brothers dream to be a model as HE is one of the most talented musicians my ears have ever been given the gift of hearing.... BUT it is a Cyrus family trait to try everything once (within reason HA) and to embrace opportunities that encourage you to step out of your comfort zone! We believe in trying something new everyday! I love you Prince Suga Bear and seriously congratulations on your experience! I am so proud of you always.... From Nashville to Italy! 👑❤️👑❤️👑❤️ PS D&G, I STRONGLY disagree with your politics.... but I do support your company's effort to celebrate young artists & give them the platform to shine their light for all to see!

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

רק בשמחות

השבוע התקיימה הקרנת בכורה לסדרה ״שמחות״, הסיטקום החדש של "רשת" במסעדת FRAME. מי שתפסה לנו את העיניים היא דנה פרידר שהגיעה לאירוע מתוקשר, בפעם הראשונה לאחר שנישאה לבן הזוג דין שטרן, אליהם הצטרפו זאב רווח, גיא לואל, מור סילבר ונוספים. מה שנקרא - נפגש בשמחות!

© אור גפן

צעד לקיץ

סטפן ייצא במסע הופעות קיץ סוחף בליווי רקדני ברייקדאנס, היפ הופ ואקרובטים. את מסע הופעותיו הראשון יתחיל סטפן במהלך קיץ 2017 בקניוני עופר. סטפן הצליח להחדיר אצל הנוער בישראל התעניינות וסקרנות לגבי ריקוד, כך שאנחנו כבר צופים קהל נלהב וצווח בהופעותיו.

© יוטיוב

מהרשת לפלייליסט

אחרי שהתבשרנו כי גל גברעם צפויה לשחרר סינגל ראשון במסגרת שיתוף פעולה מיוחד, לפרוגי נודע כי גם החברה הטובה, טיילור מלכוב, עובדת על שיתוף פעולה מוזיקלי משלה. מלכוב הצעירה תעשה זאת יחד עם כוכב הרשת בן זיני, מי שאחראי על להיט קיץ אחר - "עולם ורוד".

אפילו חגגו יומולדת יחד
אפילו חגגו יומולדת יחד © רובי כהן

מלכה מעודנת

אין אחד שלא שמע את הלהיט "מלכת השושנים" שביצעה עדן בן זקן. ומי לא היה רוצה לשמוע גרסא נוספת שלו? השבוע, בן זקן הוציאה גרסא נוספת לסינגל המצליח, הפעם בגרסה רגועה במסגרת קמפיין למשקה פיוז טי.

 

WTF?

השבוע, הצטלמו כוכבי "שוברים את הרשת" למקבץ פורמואים למופעי הקיץ שלהם בפארק הספורטן בפתח-תקווה. אך כוכבת הרשת, קים אור אזולאי, זכתה למחווה מלוכלכת במיוחד כאשר עברה זובור על ידי כוכבי המופע ויש גם תיעוד מיוחד מהשטח.

קים אזולאי חוטפת זובור. צילום: אור גפן
 
תגובות