רכילות בקטנה: עומר דרור שוב בורח ומי פרש מ"כדברא"?. צילום: לנס הפקות

רכילות בקטנה: עומר דרור שוב בורח ומי פרש מ"כדברא"?

השבוע ברכילות בקטנה: גל גדות מבקרת בישראל, טיילור סוויפט מסבכת עניינים, וויל סמיץ' במחווה לכוכבת הישראלית והחבר החדש של כוכבת "הישרדות"

הייתם עסוקים בהכנות ליום הראשון ללימודים ופספסתם כמה עדכונים חשובים? קבלו את כל מה שקרה השבוע בעולם הבידור הישראלי והעולמי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה המקור?

השבוע, ג׳יי זי הסביר בריאיון שנערך, למה הוא וביונסה החליטו לקרוא לתאומים שלהם דווקא סר ורומי. ״רומי זאת המשוררת האהובה עלינו, אז זה היה בטוח שזה יעבור לבת שלנו״ מסביר הזמר ומוסיף כי ״סר זה גבר שיוצא בנחישות מהשער, וכך ממש יצא מבטנה של אשתי, לכן הוא כזה, סר״. 

© gettyimages

עקיצה נסתרת

מאז שהזמרת טיילור סוויפט שחררה את הסינגל החדש שלה ״תראה מה גרמת לי לעשות״, הוא קיבל המון טוקבקים ברשת. השבוע, העניין הגיע לשיא כשמעריצים פיתחו תאוריות שהשיר נכתב על קניה ווסט, קייטי פרי, או קים קרדשיאן, ושיש בו למעשה עקיצה נסתרת עבור אחד מהם. אם אתם לא מבינים במה מדובר, תרעננו את זכרונכם בריב התקשורתי שהיה ביניהם. ואם זה לא מספיק, גם הזוג קרדשיאן-ווסט הספיק להגיב בנושא, שהסינגל החדש ששחררה הוא עצבני ולגמרי ״פתטי".

 

סתם להיט?

השבוע, בן אל תבורי השתמש לגמרי בתמים בסטורי בזמן ששהה בנמל התעופה בדרך להופעה בחו"ל, אך לא שם לב שבזמן הצילום לסטורי שמעו את קולו של סטטיק ברקע, בדיוק באמצע שיחה בה התוודה: ש״סתם״ הוא הסינגל הכי פחות מצליח ונצפה של הצמד. ״אני יודע ש׳סתם׳ זה השיר שהכי פחות עבד לנו. אני רואה את זה בהופעות ואני רואה את זה ביוטיוב״ אמר לירז רוסו, במהלך הסטורי שצולם. אופס?

 

לא טראש

אם יש משפט שנאמר לא מעט פעמים על משפחת קרדשיאן הוא ״שהמשפחה הזו לגמרי סובבת רק סבב רשתות חברתיות והיא רדודה לגמרי״ השבוע, הוכיחה המשפחה הזו לגמרי אחרת כשהחליטה לתרום חצי מיליון דולר עבור המשפחות שנפגעו באסון ההוריקן הנורא שפקד את טקסס שבאמריקה.

דום שתיקה

השבוע, ג׳סטין החליט לייצר מרצ׳נדייז עבור סיבוב ההופעה שלו. מדובר בליין בגדים עבור רשת האופנה "h&m" כך שכל הבליבריות יוכלו להצטייד בחולצות עבור ההופעות. אם הכל נראה לכם ורוד, אז יש בעיה קטנה-ביבר ביטל את טור ההופעות הקרוב שלו. ואם זה לא מספיק, הוא מתכנן טיול לשבועיים בהודו, בה הוא יעביר סדנת שתיקה. כנראה שהכוכב לוקח לעצמו נשימה ורגע להירגע מכל הטירוף.

ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר © אינסטגרם

מסיבה VIP

השבוע רותם סלע ואורי פפר חגגו יום הולדת משותף במסיבה ענקית על חוף הים בהרצליה, האירוע המושקע כלל דיג'י אוכל ומשקאות מיוחדים לאירוע עם שמם של השניים ושלל סלבס שבאו לאחל מזל טוב ביניהם הגיסה המפורסמת של פפר - מיה דגן, שירן סנדל, מאיה ורטהיימר, אנה ארונוב, יהודה לוי ושלומית מלכה, ירדן הראל יחד עם בעלה ואיך לא הבסטי של רותם - אסי עזר.

הוונדר השבועי 

השבוע הרגשנו בהוליווד בזכות "וונדר וומן", גל גדות שקפצה לביקור ראשון בישראל מאז יציאת הסרט למסכים. גדות הגיעה לכאן עם משפחתה, ולראשונה עם בתה השנייה. הכוכבת חגגה מסיבת הפתעה לחברתה הטובה יעל גולדמן שם נכחו רבות מחברותיה של כלת השמחה. זו גם הספיקה לטייל קצת בארץ וכמובן לשהות בדירתה בתל אביב, כל זאת במקביל להכרזה על כך שגל עברה את ה-10 מיליון עוקבים באינסטגרם שלה.

© אינסטגרם

אתגר מהכוכבת

בשבועות האחרונים החליטה שירן סנדל לאתגר את עוקביה באינסטגרם ואף הבטיחה להם פרס שווה במיוחד,
האתגר של סנדל פנה אל עוקביה באינסטגרם במטרה "לדבר כמו היידי", סנדל הקליטה משפט אותו היא אומרת בשפתה של היידי (מ"מועדון החנונים-הסרט") והודיעה כי מי שיעמוד באתגר ויאמר את המשפט בדיוק כמוה יזכה להגיע להקרנה פרטית יחד איתה. העוקבים הנאמנים רצו לבצע את המשימה ומתוכם נבחרו שלל הזוכים שנהנו עם "היידי" המציאותית.

© יונייטד קינג

בורח שוב

אחרי ההצלחה של העונה הראשונה "אסקייפ רום" תוכנית הבריחה של ערוץ "יס קידס" חוזרת לעונה נוספת עם המנחה האהוב, עומר דרור, שיככב בקרוב באותו ערוץ בסדרה החדשה שמצטלמת בימים אלו -"כפולה" לצד נוע הקירל ותובל שפיר.

עומר דרור בסט של אסקייפ. כתב: משה אבוטבול | עריכה: אמיר סולומון
 

ביי לאחד - שלום לאחר

בתקופה האחרונה נעשים ליהוקים רבים לעונה השנייה של סדרת הנוער "כדברא", לקראת תחילת הצילומים בשבוע הבא. אך הפעם יש כאלה שגם עוזבים, מי שלא ימשיך לעונה נוספת הוא השחקן ירון בן הרוש ("שחר") שהצטלם לאחרונה לאחד מהתפקידים הראשיים בעונה השנייה של "נעלמים", אך כתוספת מרעננת במיוחד לקאסט צורפה לא אחרת מאשר השחקנית שירה האס ("מריו"). ואם אנחנו בגזרת הליהוקים, איל שקרצי קוטף תפקיד ראשון במופעי חנוכה. זה יקרה במחזמר "משפחת קדמוני בממלכת הדינוזאורים" לצידם של בן אדם ודביר בנדק.

שירה האס
שירה האס © gettyimages

נתפסו ברגע משותף

אחד ממשולשי האהבה שכולנו (סליחה, רק צמאי הצהוב שבנינו) אוהבים לעסוק בהם, הוא כמובן בלה חדיד, סלינה גומז, ודה וויקנד. כזכור דה וויקנד יצא עם בלה חדיד וכיום הוא יוצא עם סלינה גומז, אנחנו מצאנו השבוע רגע משותף כאשר סלינה ובלה נתפסו חולקות שמלה משותפת של המעצב אלכסנדר וואטיה. מלחמה מלאת סטייל ואופנה בדרך? ימים יגידו. 


הדרך (שלה) לאושר

אחרי שנודע לנו בשבוע שעבר כי לינה מחול הצטרפה לסיבוב ההופעות של להקת הבנות המצליחה: "ליטל מיקס", לינה ממשיכה ליצר לנו כותרות שאנחנו אוהבים לכתוב, מסתבר שלינה מחול והשחקן האגדי וויל סמית' נפגשו ואף הוא הזמין אותה להופיע בפסטיבל "live wire festival", לינה כמובן הגיע וביצעה מספר שירים על הבמה, הוא כמובן הצטלם איתה הם דיברו ואפילו קבעו להיפגש שוב, וויל סמית' אף אמר: "אני מאוד אוהב אותך, את הקול שלך ואת מדהימה".

© Lara Goodfellow

באהבה

העמותה "אהב"ה" שמטרתה הוא לשמח ילדים נכים בישראל חגגה את סיום החופש הגדול, מי שגם באו לחגוג הם: אביבית בר זוהר, אורנה דנינו, ליהיא גרינר, לי לוי, מנגיסטו מ"הישרדות", דניאל לוי ששחררה השבוע סינגל שלישי, חמימו ועוד.

© אור גפן


כמעט מפורסמת - גרסת המציאות

האם כוכבת TLV ו"מחוברים" לשעבר, הילה קרוגמן ואייל גולן ביחד? עדיין אין אף אישור מבני הזוג (לכאורה), אך הילה נתפסה בעדשת צלם פאפרצי שכמובן שאל על הנושא, ואמר לה שלאור הזוגיות החדשה היא יכולה להיות מפורסמת, היא ענתה לו בציניות שהיא "עושה את זה בשביל להיות מפורסמת". ומזוגיות אחת לאחרת - 
מעיין אדם העלתה תמונה שלה ושל החבר החדש, אדם שפיר (עורך התכנית "הצינור") והאקס המפורסם, שגיא ברייטנר, הגיב לה: "שני אנשים שאני כל כך אוהב ומעריך!!! כיף גדול".

© אינסטגרם

הולכת על זה

עם הזמן, אנו מתחילים להכיר יותר לעומק את בת זוגו החדשה של הזמר דודו אהרון. בניגוד למערכות היחסים הקודמות שלו, מערכת היחסים הזו דווקא מעלה כותרות חיוביות, השבוע הצטלם הקמפיין של נטלי לוי לרשת הנעליים TO GO בכיכובה, וכמו שזה נראה היא עשתה עבודה לא רעה בכלל!

ממשיך לככב

רשת ההלבשה לגברים "Mania jeans" בחרה לשדר על אותו הגל שעליו משדרת בשנים האחרונות, וגייסה לקמפיין החדש שלה לא אחר מאשר אושרי כהן אשר מזוהה עם המותג בכל רמח איבריו. כהן הצטלם לקמפיין בשבוע האחרון, שתייצג את קולקציית סתיו חורף לשנים 2017-2018.

© בני בדש

מהמסך לכלא

ברנדון ג'ונס נשמע לכם מוכר? מדובר בשחקן שגילם את את אנדרו קמפבל בסדרת המתח המוצלחת "שקרניות קטנות ויפות". ג'ונס הוא השחקן שנחשף בשבוע האחרון כי ייכנס בקרוב ללא פחות מ-180 ימים בכלא. לנו זה נשמע המון, אבל מסתבר שזה כלום לעומת הזמן שהוצב לו בתחילה - חמש וחצי שנים! מטורף לא? טוב, מסתבר שלא כל כך אחרי הדבר שהואשם בו. מסתבר כי ברנדון נמצא אשם בכך שהוא כיוון אקדח על אחד השכנים שלו. עורכי הדין שלו טענו כי כיוון האקדח היה מטעמי הגנה עצמית בלבד, טענה שעמה השופטים בבית המשפט לא כל כך הסכימה.

 

יום שיער רע

בתקופה האחרונה איציק כהן עולה מדי יום עם ההצגה שלו, "הירספריי", אך נראה שהשבוע קרה משהו חריג. כהן, שחש ברע ממש לפני עלייתו לבמה, הובהל מיד לבדיקות בבית החולים. לאחר שהרגיש טוב יותר, הוא חזר להופיע. רק בריאות!

פעם בעשור

קנדל ג'נר הוסיפה לרזומה הבהחלט מרשים שלה, תואר נוסף שלו תזכה בשבוע האופנה הקרוב. התואר מכתיר אותה כלא פחות מאשר "אייקון האופנה של העשור". כן, כן, לא של השנה האחרונה, לא של השנתיים אלא של עשר השנים האופנתיות האחרונות שעברנו. בהחלט מרשים לזכות בתואר כזה ועוד בגיל כל כך צעיר, אבל בשורה תחתונה, אנחנו לא מופתעים כשמדובר בצאצא למשפחת ג'נר.

© gettyimages

סורי!

בטקס הפרסים למוסיקה האמריקאי, ה-VMA, הלהקה האהובה פיפת' הרמוני נתנה הופעה בלתי נשכחת, בעיקר בשל פרט אחד קטן שבו הן בעצם "מעיפות" מבמה את חברת הלהקה החמישית. כמובן שההופעה הזו זורקת אותנו ישר לעובדה שקאמילה קבלו שהייתה בחרת להקה דומיננטית, היא כבר לא חלק מהלהקה. כשהבנות נשאלו בראיון על העניין הן הסבירו: "כל הזמן שואלים אותנו אם אנחנו צריכות עוד חברה בלהקה, אם חסרה לנו חברה חמישית בלהקה. רצינו להראות לעולם באופן אומנותי, שאנחנו, ארבעתנו, הפיפת' הרמוני, ואנחנו טובות מכפי שהיינו אי פעם. זה היה רגע מאוד עוצמתי ואמיתי בשבילנו.

© gettyimages

עולים שלב

ווהו! רמי גרשון ונטע אלחימיסטר שמתחזקים זוגיות פוטוגנית ומלאת אהבה כבר לא מעט שנים החליטו למסד את הזוגיות שלהם. אל תיבהלו, הם עוד לא החליטו להתחתן, אבל הם כן החליטו לעבור לגור ביחד, שכן, ברור שמדובר בשלב מאוד חשוב ומרגש בזוגיות. אנחנו מאחלים להם המון המון בהצלחה!

מהכלא לישראל

בשבוע האחרון, מותג משקפי השמש, "קרולינה למקה", יצא בהודעה כי בקמפיין הקרוב, יככב דוגמן העל הבינלאומי, ג'רמי מיקס, לצדה של הפרזנטורית והשותפה בר רפאלי. מיקס, ידוע בתור "האסיר החתיך בעולם". הוא מפורסם בשל הסיפור המפתיע שלו, ובזכות כיכוביו בקמפיינים ענקיים ובינלאומיים. ג'רמי יגיע לישראל לצורך הצילומים ממש בקרוב, וזה הולך להיות הביקור הראשון שלו בארץ הקודש! מקווים לא לאכזב.

כבוד לרדיו

שדר הרדיו הוותיק והמוכר, יורם סוויסה, חיתן את ביתו הבכורה בשבוע האחרון, בערב עמוס סלבס וכוכבים. הראשון שהגיע לחתונה היה אייל גולן בכבודו ובעצמו, חבר ותיק במיוחד של סוויסה. חבר ותיק עד כדי כך שהוא נקרא על ידי יורם לעמוד איתם תחת החופה, כדי למנוע התקהלות סביבו. מלבד גולן הגיעו לחתונה אחרים וטובים כמו שלומי שבת, אליעד נחום ועידן יניב. על החלק האומנותי היה אחראי עידן רייכל המוכשר, בליווה את הזוג הצעיר בחופתם. המון מזל טוב!

מזל טוב!
מזל טוב! © שי אסייג

 

זוג מנצח

דנית ואליאב בימים אלו בודקים אם הם "זוג מנצח", והנה עוד משהו שיכול לעזור לטייטל: השבוע הם הצטלמו לקמפיין החורף של "דלתא", הקמפיין צולם בביתם מה שנתן גם אווירה ביתית וכיפית במיוחד וכמובן שדנית עשתה כאן הקרבה, כאשר נתבקשה להצטלם עם כלב, אחד הפחדים הגדולים שלה.

© רפי דלויה
תגובות