רכילות בקטנה: כוכב "נעלמים" שבר את הרגל. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: כוכב "נעלמים" שבר את הרגל

השבוע ברכילות בקטנה: נינט טייב תחזור לריאליטי, הכדורגלן הבינאלומי עושה כבוד לדוגמנית ישראלית, המעריצים כועסים על אריאנה גרנדה ולמה אין סיכוי שוואן דיירקשן תחזור?

הייתם עסוקים בלזפזף בשלט בין הערוצים החדשים על המסך ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע הבאנו לכם את הדברים החשובים שאולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חיי הזוהר

בלוגרית האופנה הפופולרית בעולם, קיארה פיראני ממשיכה לייצר כותרות. אחרי הצעת נישואין בומבסטית על הבמה מצד הראפר פדז, השניים בישרו לעולם בתמונה חגיגית כי הם בחודש החמישי להריונם הראשון. השניים החלו לשתף תמונות סטוריז בנושא וזכו לקבל 'מבול' של תגובות מהגולשים מה שהוביל אותם לפרסם סרטון משעשע לפיד ובו פדז מדבר אל הצאצא העתידי. מעניין מה הוא ילבש...

גילוי מרגש

השחקנית היהודייה סקהרלט ג'והנסון ("הנוקמים") השתתפה השבוע בתכנית חדשה ובמסגרתה חקרו את שורשיה של הכוכבת ומצאו כי קרובי משפחתה נספו בשואה - גילוי אליו נחשפה לראשונה רק בצילומי התכנית. "הבטחתי לעצמי שלא אבכה" אמרה סקרלט כשנודע לה כשאחיה של סבא רבא שלה נרצח ביחד עם כל משפחתו על ידי הנאצים. סקרלט הקריאה את שמות הנספים והיה אפשר לשמוע בקולה את משקולת הכבדות שנפלה עלייה. לאחר הגילוי, אמרה הכוכבת ההוליוודית כי היא מרגישה חיבור חדש לשורשים היהודיים שלה במשפחה.

לא ייעלם בקרוב

רגע לפני שמתחילה העונה החדשה של "נעלמים" בערוץ ניקלודיאון, כוכב הסדרה, עונג אפרון חשף כי שבר את רגלו. השחקן האהוב שיתף בתמונה עם ה"אקססורי" החדש לחשבון הפייסבוק שלו וכמובן שהחברים מיהרו לאחל החלמה מהירה. אנחנו נשמח לחתום על הגבס!

אאוץ'
אאוץ' © צילום מסך מפייסבוק

כוכב עם לב זהב

השחקן דין מירושניקוב מוכיח לנו שהוא לא רק שחקן מעולה אלא גם אנושי עם לב ענק. מירושניקוב מארגן ערב התרמה למען עמותת ״הגל שלי״ בשיתוף הסטנדאפיסט בן בן ברוך שיפתח את הערב עם מופע קורע מצחוק (בהתנדבות מלאה כמובן). דין יספר את הסיפור האישי שלו - מהעלייה לישראל, דרך השירות הצבאי בשייטת 13, הפציעה בפעילות מבצעית, השיקום ועד להגשמת החלום שלו - להיות שחקן.  הערב המיוחד ייערך ב-10 בדצמבר בשעה 19:00 ברח' אבן גבירול בתל אביב-צוותא, עלות כרטיס 50 ש"ח וכל ההכנסות ייתרמו למען העמותה.

אין תקווה?

השבוע, במסגרת ראיון שנערך עם אחד מחברי להקת ״וואן דיירקשן״ לשעבר, ליאם פיין, נשאלה ה-שאלה על הלהקה בה היה חבר. פיין הודה שלדעתו היא כבר לא תחזור להיות מה שהייתה. ״אם להיות כנה, בתקופה הנוכחית אני לא חושב שזה יקרה״, הוא מסביר ומוסיף כי: ״זה כל כך אירוני. הקריירה שלנו מעולם לא הלכה בכיוונים שונים במקום בכיוון אחד (באנגלית: וואן דיירקשן) כמו עכשיו״.

© צילום: GettyImages

ג'ינג'י עם תוספות

ביום שני האחרון כוכבי הסדרה "ג'ינג'י" (ערוץ ג'וניור) הותיקים והחדשים הגיעו להשקת העונה החדשה של הסדרה (המבוססת על ספריה של גלילה רון-פדר עמית) ביס פלאנט רמת גן. בין שחקני הסדרה (שכוללים כפי שפרמנו לראשונה, את אסף הרץ) היה אפשר למצוא את: ריקי בליך, עירית קפלן, נעמה שטרית, טל לוי, עדי ישראלי (ג'ינג'י), לירן דוד ("החממה", "אדוני המאמנת") ועוד. העונה החדשה כבר עלתה בבכורה ל-VOD של yes וביום ראשון הקרוב תחל גם בערוץ ג'וניור לצופי הלווין.

כתום ושחרחר
כתום ושחרחר © רפי דלויה

סוגרים מעגל

אחרי שעוררה בנו נוסטלגיה בתחילת השבוע כשביצעה את "ים של דמעות", 14 שנים לאחר זכתה ב"כוכב נולד", נינט טייב תסגור מעגל ותכהן כשופטת אורחת בשתי תכניות בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא לאירוויזיון". נינט שוהה בימים אלו בישראל וברביעי האחרון אף הגיעה למועדון ה-KU בתל אביב לכבוד אירוע הסיום של הסדרה "בשבילה הכוכבים עפים" שתעלה בהמשך השנה ב"קשת". מי שעוד צפוי להיכנס לריאליטי ולסגור מעגל הוא אייל גולן שישמש כעוזר מאמן בעונה החדשה של "גולסטאר" שתצולם בתאילנד במקום ג'ובאני רוסו. כזכור, גולן החל את דרכו ככדורגלן וכן בימים אלו הוא מחזיק בבעלותה של "הפועל מרמורק". בעונה הוא צפוי לפגוש את יונתן רושפלד, ירון ברלד ואת אלכס מורוזוב מ"היפה והחנון".

התגעגענו ים (של דמעות)
התגעגענו ים (של דמעות) © אור גפן

ג'וקר וג'וקרית

הדוגמנית והשורדת בר זומר, חגגה במסיבת הלאווין נוצצת עם לא אחר מאשר שחקן הכדורגל המפורסם והבינלאומי ניימאר. הכוכב המבוקש, שהיה מחופש לג׳וקר, אף העלה תמונה משותפת של שניהם, אותה חלק עם 83 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. אם זה נשמע לכם מוכר נציין שכנראה ניימאר באמת חושב שהישראליות הכי יפות כי בעבר הוא הצטלם והעלה לסטורי תמונה גם עם דוגמנית אחרת, נטע אלחמיסטר אותה פגש בלונדון בתצוגה של טומי הילפינגר. זה הזמן לבשר לו ששתיהן תפוסות?

זה לא אתה, זאת היא
זה לא אתה, זאת היא © אינסטגרם

אימפריה שכונתית

מאור זגורי, מי שהביא לנו את הסדרה המצליחה ״זגורי אימפריה״ עובד על סרט הבכורה שלו. לפרויקט החדש והמסקרן יקראו ״בתולים״. אל הסרט לוהקו כבר: חן אמסלם ועמוס תמם והשבוע נודע כי בנוסף אליהם מצטרפת כוכבת ״שכונה״, ליאנה עיון שגם עבורה מדובר בסרט ראשון אי פעם. הסרט ״בתולים״ מבוסס על הצגה שהעלה בעבר מאור וזכתה להצלחה. הצילומים החלו השבוע וכבר צפויים להסתיים בקרוב.

בא לשכונה: ליאנה עיון. הגשה: משה אבוטבול | צילום: יוגב אטיאס | עריכה: אסף אושי |
 

חיוך של צופים

בשבועות האחרונים הצטלמה העונה החדשה של "שבט צוצלת" (ערוץ Zoom ב-yes) וביום חמישי האחרון, יום הצילומים האחרון של העונה היה מרגש אף יותר. חן בת ה-11 שחולה במחלה המסכנת את חייה, זכתה להגיע לסט הצילומים במושב רמות השבים עם בני משפחתה, להגשים חלום ולזכות בפגישה עם שיר מורנו שגרמה לחיוך שלה לא לרדת לרגע. חן ושיר לא תיעדו את הפגישה המרגשת רק בסלפי אלא גם אם בשיעורי מיוזיקלי שחן העבירה לכוכבת.

סלפי מסוכן

המעריצים זעמו על הזמרת אריאנה גרנדה ברשת. בשונה מפעמים קודמות מדובר בדאגה כלפי גרנדה. המעריצים האדוקים של גרנדה רגילים לקום כל בוקר אל הסלפי המפורסם ברכב, רק שבכל הסלפים התגלה פרט מסוכן - גרנדה אינה חגורה כשהיא יושבת ברכב. לכן, החליטו המעריצים להתאגד ולקרוא לה לשמור על עצמה ולחגור. כי אין בעולם דאגה, כמו דאגה של מעריצים וכמובן, תחגרו גם אתם לפני הסלפי!

אם לא חגורים לא מצלמים
אם לא חגורים לא מצלמים © אינסטגרם

בוגדים?

אחרי שנים של הנחיה משותפת בערוץ הילדים, טל מוסרי וקובי מחט שוב משתפים פעולה והפעם בערוץ אחר. 
מוסרי מצלם תכנית חדשה לערוץ ניק ג׳וניור שתקרא ״טל והחברים״ ומי שקיבל את תפקיד הבמאי הוא לא אחר מאשר הפרטנר מהעבר - מחט. אומנם השניים לא יחלקו פריים משותף על המסך - אך אותנו זה לגמרי מרגש. 

נוסטלגיה
נוסטלגיה © אינסטגרם

הוונדר השבועי

השבוע הגיע קאסט הסרט "ליגת הצדק" (הצפוי לעלות פה בארץ בעוד שבועיים), לסיבוב הופעות מיוחד בסין על מנת לקדם את כותרה החדש של די.סי. הקאסט כולל כמובן את הוונדר-וומן שלנו. בנוסף אליה הצטרפו חמשת גיבורי העל האחרים בינהם בן אפלק, ג'ייסון מומואה ועוד. במהלך ביקורה, גדות הקפידה לתעד כל רגע מסיבוב ההופעות באמצעות יומן מסע אותו העלתה לאחרונה לחשבון האינסטגרם שלה ובנוסף לזאת לימדה את חבריה לסט איך לעשות את הסלפי המושלם.

 

The @justiceleague Tour is off to an amazing start! Thank you China for having us! 🙅🏻💃🏻🇨🇳

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

מז"ל

אתם יכולים להירגע, הסופרמודל הישראלית, בר רפאלי, עדיין איתנו וכזכור ילדה את ביתה השנייה ממש לא מזמן. מה שמשום לא מנע מתיחה אינטרנטית שדיווחה על מותה של רפאלי וגרם למאות אלפי מעריצים לדאוג לשלומה. בשבועות האחרונים התפרסמו אייטמים בשלל אתרי רכילות שדיווחו על מותה, אמנם כצפוי התברר כי מדובר באתרים לא אמינים במיוחד ואף חלק מהידיעות עוצבו בתוכנות. ציפי רפאלי, אמא של בר והמנהלת שלה לא ממש צחקה מהמתיחה והחליטה להגיב למתיחה בפוסט המפריך את כל דיווחי מותה. אנחנו כמובן מצטרפים אלייה ומאחלים רק בריאות.

 

😱😱😱 סגולה לחיים ארוכים ! סוף טוב הכל טוב ❣️

A post shared by 🌺 Zipirefaeli 🌺 (@zipirefaeli) on

רק טוב יחזור

בים שני האחרון פרסם הזמר משה פרץ את שירו החדש "יש לי אותך" שהתחלתו מזכירה באופן ברור את מנגינת הפתיחה של השיר "הכל לטובה", התגובות ברשת לא איחרו לבוא וישר נוצרה התעלומה שבמרכזה השאלה: "האם משה פרץ העתיק מסטטיק ובן אל?". אמנם שני המנגינות הולחנו על ידי אותו הגיטריסט בשם שמעון יחיא שאמר כי למרות שאלה הם אותם האקורדים, לא מדובר באותה המנגינה. לעומת משה פרץ שלא מסר תגובה בנושא, החליט סטטיק לשבור את הקרח וענה באמצעות סטורי שהעלה בו כתב: "שטויות במיץ. משה, שיר ענק יא אהוב" ובכך הוכיח שאין צורך לעשות דרמה מכל העניין ושביניהם הכל בסדר טודו בום. סליחה, זה התבקש.

© אינסטגרם

 

תגובות