רכילות בקטנה: התפקיד החדש של שירן סנדל. צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: התפקיד החדש של שירן סנדל

השבוע ברכילות בקטנה: סדרת נוער בינלאומית תצולם בישראל, סלינה מסלקת את הפפארצי, וידאו ממסיבת ההפתעה של נועה קירל נחשף והליהוקים החדשים והמפתיעים לפסטיגל ולסדרות הנוער האהובות

עסוקים בהכנות לטקסים וליום העצמאות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שחם בעולם הבידור? כמו בכל סוף שבוע, גם הפעם עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פרסים זה קאן

אתמול (ה') בפסטיבל הסדרות הבינלאומי החדש של קאן (Cannes Series) היוקרתי, הוכתרה סדרת הדרמה החדשה של קשת 12 - "בשבילה גיבורים עפים" (נינט טייב, תומר קאפון) כסדרה הטובה ביותר מתוך 10 מתמודדים שונים מרחבי העולם. עוד הישג ישראלי שנרשם הוא הפרס על משחק איכותי לכוכבי "מיגל" (HOT3), ביניהם רן דנקר. זהו פסטיבל הסדרות הראשון של קאן וכבר בחיתוליו ישראל רושמת בו לא מעט הישגים. גאווה!

© באדיבות יחסי ציבור קשת 12

פה זה כן אירופה

בשנים האחרונות, מתקיים אירוע מיני-אירוויזיון כאן בישראל בשם "Israel Calling" בו מוזמנים כל נציגי המדינות של האירוויזיון של אותה שנה לארבעה ימים מהנים במיוחד. השנה הוחלט לארח אותם במערת צדקיהו - שם הם זכו לקחת חלק בהופעה מסורתית של מספר שירים ישראלים ידועים; בין המופיעים היה ניתן למצוא את אימרי זיו, חובי סטאר, אורנה דץ, שירי מימון וכמובן - נטע ברזילי עם הלהיט שכבש את כל העולם.

תגידו בקה-בקו!
תגידו בקה-בקו! © רפי דלויה

בשעה טובה!

השבוע התבשרנו על הריונות של שתי כוכבות אהובות, אחת מקומית ואחת בינלאומית. מיכל מוכתר, המכונה "מיקי" נמצאת בהריון שני, ובעוד מספר חודשים התינוק או התינוקת החדשה יצטרפו לאגם (בתה הגדולה של מיקי) ולתאומות ליהי וטל מהנישואין הראשונים של אריק עורי (בעלה של מיקי). גם שחקנית הקולנוע קייט הדסון חשפה באינסטגרם כי היא מצפה לתינוקת חדשה, הראשונה המשותפת לה ולבן זוגה, שכידוע לקייט יש כבר שני בנים מהמערכות יחסים הקודמות שלה.

גאווה בינלאומית

הדוגמנית הצעירה בת ה-16, דורית רבליס, השיגה את אחד ההישגים היותר נחשבים בעולם וסימנה 'וי' על עוד הגשמת יעד בינלאומי רותח במיוחד. רבליס, שכבר ברזומה שלה יש את הקמפיינים הנחשבים ביותר כמו: קלווין קליין, טופ שופ, פולו ראלף אנד לורן, מככבת בהפקת אופנה של לא אחר מאשר מגזין "ווג בריטניה", שנחשב לאחד המגזינים הבולטים והמצליחים בעולם. כבוד כחול-לבן!

הכל עניין של טיימינג

השבוע התבשרנו כי הזוג הלוהט, מייקל לואיס וסוראיה טורנס החליטו להפריד כוחות, אך בזמן שהם החליטו שהם כבר לא, עלה קמפיין משותף שלהם לאתר אופנה חדש בשם MINE המציע בגדי מותגים יד שנייה במצב מעולה שיימכרו עד 70 אחוז הנחה מהמחיר המקורי. אך זה לא הכל - אם רכשתם והחלטתם שהבגד לא עומד בסטנדרטים - אתם יכולים להחזיר לשולח או לתרום לעמותת "פתחון לב". לאחרונה התקיימו צילומי קולקציית האביב ולואיס והאקסית נבחרו כפרנזטורים הראשונים. מי יודע אולי זה עוד יוביל לקאמבק?

שינויים ומחיקות

זו ללא ספק תקופה של שינויים בחייו של הזמר זאין מאליק. לאחר הפרידה המתוקשרת מג'יג'י חדיד, זאין עשה צעד מסתורי והחליט למחוק את כל התמונות שלו מחשבון האינסטגרם שלו שאחריו עוקבים 27.8 מיליון עוקבים. במקום התמונות והסרטונים הרבים הוא העלה טיזר קצר שיצר הרבה סימני שאלה, כשלבסוף נודע כי מדובר בטיזר למוזיקה חדשה שבפתח. שנצפה לשירי כאב על אהבה בגלל ג'יג'י?

אח מפרגן

אחרי שנחשפו המנחים החדשים של "האח הגדול" ב/"רשת 13", השבוע נחשף הצ'ק השמן שתרוויח לירון ויצמן שכיכבה עד עכשיו בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס". בתמורה לעונה אחת של הנחייה, ויצמן צפוייה להרוויח בתקופת השידור יותר מ-600 אלף שקלים. השבוע נארחה אף הרמת כוסית בהשתתפות המנחים החדשים שהם ויצמן, ישראל ישראלוף ועפר שכטר - במשרדו של סמנכ"ל הערוץ.

 

A post shared by Liron Weizman (@lironweizman) on

ישראל בינלאומית

השבוע, רשת ניקלודיאון העולמית הכריזה כי היא הזמינה עונה הראשונה של סדרה חדשה בשם "משפחת קוברטס" שתצולם כאן בישראל! מדובר בשיתוף פעולה בין ניקלודיאון אינטרנשיונל, ענני תקשורת וחברת HOT. יותר מזאת, אחת מיוצרי הסדרה היא מיכל קופר קרן שיצרה גם את "כדברא", "כוכב הצפון" ו"יומני החופש הגדול". כמו ב"החממה" האמריקאית, גם ההפקה הזו צפויה להצטלם בישראל ותגלול את סיפורם של סוכני עילית סמויים הנלחמים בארגון רשע בינלאומי שמתעניינים בכלל בשלושת ילדיהם. כמו כן, הסדרה תשודר בלמעלה מ-170 מדינות (ביניהם בערוץ טין-ניק ב-HOT) ותיחשף לקהל של כמיליארד צופים עם 40 פרקים שהוזמנו. שאפו!

נו פילטר

לכבוד השקת סיבוב ההופעות הארצי החדש שלו, העלה השבוע לידר את הפרק הראשון בסדרה אינטרנטית מקורית המציגה לנו את האנשים שמאחורי הקלעים. בפרק הראשון שעלה בעמוד הפייסבוק שלו, אנו זוכים להכיר למשל את הבק-ליינרים שלו.

קאמבק

בהשחקנית והדוגמנית האהובה, אגם רודברג סוגרת מעגל. הכוכבת נבחרה לככב כפרזנטורית החדשה של המותג "Skechers" - זאת לאחר שרודברג ייצגה את המותג הבינלאומי בשנים 2004-2006. "אני כל כך שמחה לעבוד שוב עם סקצ'רס", הוסיפה אגם רודברג.  "גם כשלא עבדנו יחד סקצ'רס תמיד הייתה משפחה בשבילי וזה כבוד גדול לחזור ולשתף פעולה בשנית עם מותג בינלאומי בסדר גודל כזה ולהוביל את הקמפיין בישראל . דבר אחד שלא שכחתי מהפעם הראשונה  זה כמה נוחות הנעלים!"

© גיא כושי ויריב פיין


מבקשת יפה

סלינה גומז נחשבת לאחת הכוכבות הגדולות ביותר בעולם כיום, מה שמצדיק את כמות הפפראצי שעוקבת אחריה לכל מקום אפשרי. אך כנראה כי גם לגומז השתקנית נמאס, והיא תועדה כאשר היא מבקשת מהפפראצי לא לעקוב אחריה למשך היום. הסיבה לכך כפי שאמרה להם, זה בגלל שלטענתה הם מפחידים אותה.

 

A post shared by Pop Crave (@popcrave) on

היי לחופש

כוכבת הנוער ההיסטרית, נועה קירל, חגגה השבוע את יום הולדתה ה-17 יחד עם בן הזוג ברק שמיר. אך רגע לפני טירוף החגיגות, הפתיע בן הזוג את קירל בביתה עם בלונים ומוצרים עם פניהם של השניים שהוכנו ב-WOW. ואם זה לא הכל - שמיר הפתיע ושלף כרטיס זוגי לחופשה חלומית בברלין אליה המריאו השבוע. רק נזכיר שהשניים רק חזרו מחופשה בת שלושה שבועות בתאילנד.

קרדיט צילום: אלי שרם
 

בדרך לארץ?

השמועות לגבי רומן בינלאומי חדש בין בראד פיט לישראלית נרי אוקסמן ממשיכים להעלות כותרות בעולם, אז האם אכן יש רומן? אמה של אוקסמן טוענת שאכן כך ואילו השניים עדיין לא הגיבו לבשורות. בכל מקרה, אנחנו מחכים לביקור בארץ!

מתכוננים לחנוכה

כמו בכל שנה עובדים במרץ על הליהוקים למופע הגדול של חנוכה. אחרי שנודע על מגעים עם קירל, רן דנקר, מרגי, רותם סלע, אסי עזר ונוספים, השבוע פורסם כי מי שהבטיחו את מקומם במופע הגדול של השנה הם חנן סביון וגיא עמיר ("מה בכריש", "פצועים בראש" "מכתוב") שהפעם לא רק יככבו בו כמו בעבר, אלא גם יכתבו את עלילה, לאחר שבשלוש שנים האחרונות כתב אותו אורי גרוס ("השיר שלנו" "או בוי"). עוד שמות שנמצאים במגעים למופע השנה הם השחקן וכוכב "ארץ נהדרת" אסי כהן והזמר משה פרץ שפנו אליו לאחר שעומר אדם וויתר על השתתפותו במופע. כמו אדם, גם פרץ לא מופיע בשבתות, אך אין עם זה בעיה כיוון שהפקת הפסטיגל החליטה מראש כי גם השנה לא יתקיים פסטיגל בשישי-שבת.

כל המדינה שכונה
כל המדינה שכונה. חנן וגיא © רפי דלויה

בנוסף, לפי דיווחים, נסרין קדרי במגעים למופע אחר בחנוכה. הזמרת מנהלת משא ומתן לתפקיד המכשפה במחזה "הקוסם מארץ עוץ" לצד כוכבת הילדים, רינת גבאי. וזה לא הכל - נודע שהזמרת במגעים מתקדמים לשפוט בעונה הבאה של "דה וויס" במקום אביב גפן שפרש לטובת תכנית עם אייל גולן, מי שגילה את קדרי בתכנית "אייל גולן קורא לך". כזכור, דרי שימשה כשופטת אורחת באחד מפרקי "אקס פקטור 3".

 

הדבר הבא

הכוכב האהוב והמצליח, עומר דרור, יטוס עם הסוכנות שלו "שרית&לורנס" לארצות הברית במטרה לפגוש ולבדוק סוכנויות מעבר לים כדי לנסות לפתח קריירות משחק ודוגמנות גם שם כשכבר על הפרק אודישן לתפקיד ראשי בסרט הוליוודי. למי שתהה למה זה לא קרה עד כה, כמו שאר הכוכבים במעמדו, מסתבר שזה בעקבות עומס של הכוכב שצילם לא מעט פרויקטים מקומיים בשנים האחרונות.

ווינר
ווינר © רפי דלויה

אש בלי מים

הוועדה להדלקת משואות ביום העצמאות עובדת כל שנה מחדש בחיפוש אנשים משמעותיים וראוים להדלקת המשואה, בין כל השמות שעלו השנה עלה גם שמה של השחקנית היהודייה והאמריקאית מים ביאליק, נצר למשפחתו של המשורר חיים נחמן ביאליק ז"ל,  אך למרות ההתרגשות, ביאליק לא תוכל להגיע לישראל כדי להדליק את המשואה וזאת בגלל שעליה לצלם את הפרק האחרון של הסדרה בה היא מככבת "המפץ הגדול" בדיוק בימי החזרות. בעקבות הסירוב המאולץ ברגע האחרון, הוחלט כי זו תיהיה השנה הראשונה שיהודי התפוצות לא ידליקו משואה ביום העצמאות.

ליהוקים מכל עבר

זה לגמרי ה-שבוע של שירן סנדל. מלבד צילומי הקליפ לסינגל הבכורה של שהתקיימו השבוע, לפרוגי נודע שהכוכבת האהובה תקטוף תפקיד נוסף בעולם הילדים והנוער וזו תצטרף לעונה החדשה של "המלאך השומר שלי" (ניקלודיאון, HOT). הצילומים לסדרה יחלו בתום חגיגות העצמאות וסנדל תמצא את עצמה בקאסט האהוב שכולל את טל מוסרי (איתו הנחתה בעבר את "ששטוס"), יון תומרקין ונוספים. זהו לא התפקיד הקומי הראשון של הכוכבת שכן השנה כיכבה גם ב"שבט צוצלת" ובסרט "מועדון החנונים".

מלאכית © צילום: רפי דלויה 

גם לאקס יש בשורות טובות - אחרי שלל תפקידים מאתגרים וחגיגות יום הולדת 30, השחקן דין מירושניקוב לוהק לעונה החדשה של הסדרה הקומית בערוץ עשר / "חברות". בנוסף לכך, השבוע התבשרנו על כמה ליהוקים שווים במיוחד לסדרות הנוער: שיר מורנו תככב בתפקיד אורח בעונה החדשה של "הקלמרים" ואילו דניאל גל ("תאג"ד", "גאליס") מצורפת לקאסט של סדרת הריקודים של דיסני ב/yes, לצד אנג'ל ברנס, גל פופולר, מיכאל גבעת, סימור דניאל ונוספים. כזכור, הכוכבת האהובה התחילה את צעדיה הראשונים כרקדנית עוד לפני קריירת המשחק.

© שוקה כהן

מתחשב

הזמר הלטיני הלוהט, אנריקה איגלסיאס, החליט להתחשב במעריצים הישראלים שלו ולדחות את ההופעה. אבל לפני שאתם דואגים - מדובר בהזזה של יום אחד בלבד לטובת שומרי השבת וחובבי הכדורגל. מסתבר שהיו לא מעט מעריצים שפחדו לא להספיק להגיע בזמן להופעה בגלל יציאה מאוחרת של השבת או כאלו שהתבאסו שלא יוכלו להנות גם מגמר ליגת האלופות שיתקיים באותו היום ולכן, הזמר התחב במעריצים והזיז את ההופעה מה-26 במאי ל-27 במאי.

 

שטיח אדום אש

השבוע נערכה פרמיירה חגיגית לסרטו הראשון של מייק בורשטיין כבמאי - "אזימוט". בנוסף ליפתח קליין המגלם את התפקיד הראשי, אפשר למצוא בקאסט גם כוכב אקשן הוליוודי, השחקן סמי שייח ("צלף אמריקאי"). אל האירוע הגיעו כוכבים רבים, אך מי שתפסה לנו את העין היא כוכבת הנוער שירה לוי.

© עופר חן

מצדיעים

שני כוכבים אהובים במיוחד היו צריכים ללבוש מדים השבוע, אבל לא לצורך תפקיד חדש. הראשונה היא כוכבת "כפולה" ו"ראש גדול" - דין הפנר שחזרה לרגע קטן לשירות הצבאי במסגרת שירותי המילואים אליהם היא מחוייבת. והשני הוא המגוייס הטרי / תומר טליאס, דוגמן מצליח, יוצא "הבנים והבנות" ובן הזוג של סופיה מצ'טנר שנאלץ לוותר על התלתלים המיוחדים לטובת שיער קצוץ בשל גיוסו לצה"ל. בהצלחה!

© אינסטגרם

WTF?!

קייטי פרי היא אחת השופטות היותר חריפות בתכנית המצליחה "אמריקן איידול", ואחרי שכבר נרשמו לה הפרעות כמו נישוק מתמודד ללא רצונו, כעת מגיעה עוד כותרת מביכה. מבין מתמודדים רבים שהגיעו לתוכנית, גם הוריה של פרי הגיעו בהפתעה, כמובן שהם שלא פסחו על ההזדמנות להביך אותה, כמו כל הורה טוב. כמו למשל כאשר אמא של קייטי אמרה: "היא ילדת סנדוויץ, הם תמיד רוצים את הכי הרבה תשומת לב". אאוצ'.

 
תגובות