רכילות בקטנה: נטע מתארגנת והדרמה בצילומי "צפוף" . צילום: אינסטגרם, באדיבות יחסי ציבור

רכילות בקטנה: נטע מתארגנת והדרמה בצילומי "צפוף"

השבוע ב"רכילות בקטנה": משפחת קרדשיאן מחליטות לוותר על המותג שלהן, סדרת הנוער החדשה של דיסני ישראל חושפת פרטים מפתיעים, יובל דיין בדרך לכס השיפוט והפאדיחה של ביונסה

הייתם עסוקים בלאסוף קרשים לקראת ל"ג בעומר או שסתם מזג האוויר עשה אתכם עייפים? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביי גיא

כבר למעלה משבועיים שלירון וויצמן היא כבר לא חלק ממערכת "ערב טוב עם גיא פינס", זאת מכיוון שבקרוב היא תנחה את "האח הגדול" ברשת13 (לצד שכטר וישראלוף), אך בכל זאת, פרידה משודרת של וויצמן מגיא פינס על המסך לא התקיימה זאת מכיוון שבדיוק באותו היום שנודע כי וויצמן תעזוב את התכנית, שודרה מהדורה שהוקלטה יום לפני - מה שלא איפשר לוויצמן להיפרד בשידור חי. במקום זאת, השבוע נפגשו כל צוות התכנית וארגנו מסיבת פרידה ראוי הכוללת גם קריוקי ונאום מהבוס לשעבר, ממי שהייתה חלק מהצוות למעלה מעשור.

סופו של עידן

אחרי יותר מעשור, האחיות קרדשיאן הודיעו כי הן עתידות לסגור את רשת הבוטיקים בבעלותן "DASH", בה הן עסקו לא מעט במהלך השנים בתכנית שלהן ואף הולידה ספין אוף שעסק בחיי המוכרות בחנות. בהודעה שפירסמה קים באתר שלה נכתב: "אהבנו להפעיל את DASH, אבל בשנים האחרונות כולנו כל כך התבגרנו באופן אישי. היינו עסוקות בפעילות המותגים האישיים שלנו ובאימהות.. אנחנו יודעות בליבנו שהגיע הזמן להמשיך הלאה".

תחילתו של עידן

הדוגמן והמגיש עידן רול, בן זוגו של הראל סקעת, החליט לעשות "ליאור לפיד סטייל" ולעבור מעולם התקשורת אל הפוליטיקה. לפי דיווחים שונים, רול החליט להתמודד למועצת העיר תל אביב מטעם מפלגת "יש עתיד". הבחירות לרשות העיר, ייערכו בחודש אוקטובר הקרוב, ולנו נראה שיהיה מעניין במיוחד!

יהיה מעניין
יהיה מעניין © ענת מוסברג

סיפור של ריקוד

בימים אלו נערכים צילומי סדרת הנוער החדשה של ערוץ דיסני (ב-Yes) שתעסוק בעולם הריקוד והשבוע נחשפו עוד כמה פרטים מעניינים במיוחד. נתחיל ונספר שהסדרה סוף סוף קיבלה שם רשמי ותקרא - "דאנסטורי" (מהמילים - דאנס וסטורי) ואם זה לא מספיק אז הסדרה המסקרנת מקבלת חיזוק נוסף מעולם המבוגרים עם שני שחקנים מוערכים במיוחד כמו: עופר חיון ("פול מון", "להיות איתה"), לירון וויסמן ("האלופה", "המדרשה") ודני גבע ("החממה"). אלו מצטרפים לדניאל גל ולחברי הקאסט הראשי: סימור דניאל, דניאל גרנט, אלמה קישון, אנג'ל ברנס, מיכאל גבעתי ונוספים.

© שוקה כהן

מחיר של ירח

אחד הדברים שהיו הכי מזוהים עם אליל הפופ המנוח, מייקל ג'קסון, זו 'הליכת הירח' המפורסמת שהיה נוהג לעשות בהופעות. תשע שנים אחרי מותו, הנעליים איתם עשה את 'הליכת הירח', מועמדים למכירה במכירה פומבית. הנעליים ימכרו בעם שאר חפצים וזכרונות של הזמר האהוב, ומחירם עומד כרגע על סביבות ה-10,000 דולר (יותר מ-30 אלף שקלים).

 

הזמן מסמן לה

הפתעה? לפי דיווחים, מסתמן כי הזמרת והיוצרת, יובל דיין, תחזור בקרוב למקום בו התחילה את הקריירה המוזיקלית שלה. ככל הנראה דיין עתידה לשפוט כמנטורית בריאליטי השירה "דה וויס", בו פרצה בעונה הראשונה ופרשה רגע לפני הגמר בעקבות עומס נפשי ומהירות הדברים שקרו. אז האם בקרוב נראה סגירת מעגל? את התשובה הסופית נגלה בהמשך.

 

חורף או אביב?

בעקבות הגשם: צילומי "צפוף" נעצרו לזמן מה. הסיטקום האהוב, בכיכובם של דניאל ליטמן, שירה נאור, בר מיניאלי, אלי פיניש, וגאיה שליטא כץ, עתיד לחזור בעונה השנייה בקרוב. בימים אלו צילומי העונה נמצאים בעיצומם, אלה שצוות הסדרה לא ציפה למה שהתחולל על הסט ביום רביעי האחרון. בעקבות הסופה שהגיחה והשאירה את כולנו בתדהמה, היה רעש עז באולפנים, שגרם להפסקת הצילומים. זמן מה אחר כך, הגשם הפסיק והצילומים חזרו לשגרה. סוף טוב, הכל טוב.

אחיות נופלות

אחרי שכבשה את העולם בהופעה האייקונית שלה בפסטיבל קואצ'לה, ביונסה שבה להופעה נוספת על בימת הפסטיבל הידוע וגם הפעם היא העלתה את אחותה, הזמרת סולאנג' נואלס (שהתפרסמה בזכות 'סרטון המעלית' הידוע בו היא מכה את ג'יי-זיי, בעלה של ביונסה) לבמה לביצוע דואט ריקוד משותף. אלא שלקראת סוף הריקוד סולאנג' באה לקפוץ על ביונסה, שבאה להרים אותה, מה שהוביל לכך ששתי האחיות המפורסמות מצאו את עצמן מרוחות על הרצפה. היינו אומרים אאוץ', אבל ברור שגם מזה קווין בי תצא כמו המלכה שהיא.

 

הנסיך וסינדרלה

הדוגמן תומר טליאס, שרק התגייס לפני כשבועיים, קיבל לא מעט אהבה ופרגון בסוף השבוע שעבר. הכוכב הצעיר נהנה ממסיבת יום הולדת 19 חגיגית שארגנה לו בת הזוג המפורסמת והסינדרלה הפרטית שלו, סופיה מצ'טנר. לא מעט בלונים וחיבוקים נרשמו באירוע ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לחגיגות ה-20 בשנה הבאה. 

פאוור קאפל בתהוות

עוד ממעללי פסטיבל קאוצ'לה: לפי מגזין הרכילות "The Sun" קנדל ג'נר נצפתה צמודה במיוחד לדי-ג'יי דיפלו, שיצא בעבר עם קייטי פרי והוא אחד מחברי הרכב המוזיקה האלקטרונית מייג'ור לייזר.  על פי הדיווח השניים בילו הרבה זמן יחדיו במהלך הפסטיבל, והיה בינהם הרבה מגע וצחוקים: "כולם תהו אם יכול להיות מישהו בין שני אלה" סיפר מקור למגזין. ואם זה לא מספיק, נספר כי הדי-ג'י פירסם באינסטגרם שלו תמונה של ג'נר בה הוא נראה עומד מאחוריה לבוש בסווטישרט כתום. אז האם מדובר בזוג המלכותי החדש? נמשיך לעקוב

דרמה באינסטוש

לא פעם אנו שומעים על סלבס ומקרי האינסטגרם שלהם: כמו מחיקת תמונות או פריצה וכנראה שהדרמה הזו לא פסחה על שי מיקה יפרח. השבוע חשבון האינסטגרם שלה, שאחריו עוקבים למעלה מ-161 אלף עוקבים, נפרץ ונמחק. הבעיה התגלתה כאשר כמה מחברותיה ניסו לתייג אותה בתמונה ללא הצלחה. אך אל תבהלו יותר מדי - נשמח לגלות כי שי כן הצליחה שלחזר את החשבון, וכרגע הכל בסדר!

גו גומז

השבוע נפוצה שמועה בקרב מעריציה של סלינה גומז כי הכוכבת האהובה עתידה להוציא בקרוב שיתוף פעולה עם הראפר הלטיני Bad Bunny (ששיתף בעבר פעולה עם קארדי בי וניקי מינאז'). לפי המעריצים יהיה או סינגל מקורי של השניים, או דווקא רמיקס משותף של השניים ללהיט "Fetish" שיצא בשנה שעברה. אמנם השמועות על השיר החדש לא היו הדבר היחיד שגרם להתרגשות סביב גומז, שגם חשפה בחשבון האינסטגרם מראה שיער דנדנש והציגה חלק מגולח בראשה. #בלי_חוקים_ובלי_מצוות.

היא גדולה

הדוגמנית, השחקנית ויוצאת "האח הגדול", ארבל קינן, אולי בימים אלו מככבת בסדרת הנוער "כדברא", אך זו ממשיכ הלקטוף הישגים גם בתחום הדוגמנות במקביל. קינן הצטלמה השבוע לקמפיין הבינלאומי של מעצבת העל "סטלה מקרטני" וזה לא נגמר פה - קינן אף הצטלמה למודעות של חברת האופנה המצליחה "ליוויס". כבוד!

© אינסטגרם

בין הצ'יפס להבחנת הרופאים

הזמר נייל הורן, חבר לשעבר בלהקת "וואן דיירקשן", מדבר בפתיחות לב על ההפרעות הנפשיות שיש לו. ניל נתן ראיון למגזין גרמני ובו דיבר בגילוי לב על תחושותיו ואורח חייו. בין היתר אמר: "יש לי הפרעה כפייתית קלה, זה איך שהרופאים קוראים לזה. כלומר, אני מרגיש שאני צריך לעשות דברים בדרך מסוימת". נייל אף נתן דוגמא: "אם יש לי המבורגר עם צ'יפס על הצלחת שלי, אני תמיד צריך לאכול את הצ'יפס ראשון ולאכול את ההמבורגר ממש בסוף". ניל אף התייחס על האופן שבו הוא מרגיש לגבי אותן הפרעות ואמר: "אני חיי איתן והן שלי, לא משנה מה אחרים חושבים על זה, למרבה המזל, יש לי הרבה אנשים מסביבי שמבינים אותי". לגמרי מבינים - לנו זה קורה עם הקרמבו והביסקוויט!

© יוטיוב

בדרך לאירופה מוסיפים לוק

נטע ברזילי, אחת הכוכבות החמות בארץ ובקרוב גם בעולם, ממש לא נשארת אדישה ומתכוננת לגמר האירוויזיון בשיא המרץ. ברזילי הגיעה השבוע אל "מרכז פתרונות השיער" ברמת גן כדי למדוד פאות ותוספות שיער משוגעות שיהיו חלק מהלוק איתו תופיע על הבמה הגדולה בליסבון. ברזילי לקחה עימה כמה אופציות נדירות, שמבניהן חשפה רק את הקוקו המושלם באורך 1.3 מטרים, אנחנו כבר ממש מחכים לטוטאל לוק!

© באדיבות יחסי ציבור


שמועות - #התחלנו

הרעש סביב העונה החדשה של האח הגדול שתעלה לראשונה בערוץ "רשת 13" לא מפסיק. אחרי שנחשפו שמות המנחים הגדולים ושמה של הדיירת חדשה (מריה דומרק), כעת נודע על מי שככל הנראה תצטרף גם היא כדיירת בבית המפורסם במדינה. לפי הפרסומים מדובר בסימה בכר, שזכתה בעברה כמיס עולם לנשים נשואות לשנת 2005. העונה החדשה תתחיל את שידוריה, לאחר המתנה ארוכה בשבוע הבא, אז ייחשפו, בשני ימי שידור, המתמודדים החדשים.

חדשות הבייבי בום

השבוע התבשרנו בבשורות טובות במיוחד מכמה סלבס נרגשים. הראשון הוא שלום מיכאלשווילי ובת הזוג ענבל שלוי אשר הביאו לעולם את בתם השלישית, חגיגת ההתרגשות המשיכה כשהזמרת והשחקנית, אניה בוקשטיין, שנמצאת בחודשים מתקדמים להריונה הראשון הודיעה השבוע שהיא מצפה לבת. והאחרון ומעבר לים - דה רוק ואישתו הביאו לעולם את ביתם השנייה והעלו לאינסטגרם תמונה מרגשת עם התינוקת החדשה שזכתה לברכת מזל טוב גם מגל גדות, אנחנו מאחלים בשעה טובה לכולם!

סוף עצוב

אמש (ה') כשבוע לאחר האובדן, משפחתו של מפיק המוזיקה וה-DJ אביצ'י, מפרסמת הצהרה המרמזת כי אביצ'י שם קץ לחייו. בהצהרת המשפחה נאמר: "טים האהוב שלנו היה נשמה אמנותית, שברירית וסקרנית שחיפשה תשובות לשאלות מהותיות. פרפקציוניסט שסבל מהישגיות יתר, שנסע ועבד בקצב שהוביל למתח קיצוני. כשהפסיק להופיע, הוא רצה למצוא איזון בחיים, להיות מאושר, ולעשות את מה שאהב יותר מכל - מוזיקה. הוא נאבק במחשבות על משמעות, חיים ואושר. הוא לא היה יכול להמשיך כך". עוד נאמר בהצהרה כי: "טים לא היה בנוי למכונה העסקית אליה נקלע. הוא היה בחור רגיש שאהב את מעריציו ונמנע מאורות הזרקורים והפרסום. טים, תמיד נאהב אותך ונתגעגע אליך בעצב. האדם שהיית והמוזיקה שלך יותירו את זכרך בחיים".

© אינסטגרם
תגובות