רכילות בקטנה: הדרמה של אנה זק והבשורה מ"13 סיבות". צילום מסך מאינסטגרם ומנטפליקס

רכילות בקטנה: הדרמה של אנה זק והבשורה מ"13 סיבות"

השבוע ברכילות בקטנה: כוכבת "נעלמים" עוברת לחו"ל, דיוויד גואטה בדרך לישראל, החבר החדש של אריאנה ואיפה יככבו יחד תובל ואליאנה?

הייתם עסוקים בבגרות בספרות ולא היה לכם זמן להתעדכן כי נקלעתם לסיטואציה של בחינה קשה? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נעלמת

כוכבת הנוער והשחקנית, כרמל לוטן, אחראית על שתי בשורות מיוחדות השבוע. הראשונה היא הבשורה שזו חזרה להיות רווקה לאחר פרידה מבן הזוג בשלוש השנים האחרונות, אך אל תמהרו להיות עצובים בשביל לוטן, שכן הבשורה השנייה מהכוכבת היא שזו התקבלה ללימודי משחק נחשבים בארצות הברית אותם תחל בעוד מספר חודשים ולכן תאלץ להעתיק את מגוריה לאותה התקופה לשם. בהצלחה!

© אינסטגרם

האור מגיע

אמנם אריאנה גרנדה כובשת בימים אלו את המצעדים עם להיטה האחרון ״No Tears Left To Cry”, אך היא לגמרי כבר מתכננת את הצעד הבא. השבוע נודע כי הסינגל הבא של גרנדה, מתוך האלבום הקייצי המתוכנן, ייקרא "The Light Is Coming" ואושר כי ניקי מינאז׳ תיקח חלק גם היא בשיר. נוסף על כך, על פי תגובות מחשידות באינסטגרם מי שעשוי להשתתף גם הוא בלהיט המסתמן הוא הראפר דרייק. כמו כן, גרנדה מאשרת סופית את הזוגיות החדשה שלה עם פט דוידסון בתמונה רומנטית משותפת.

© אנסטגרם

הקשב!

הטוראי הכי מפורסם בצבא ההגנה לישראל, ברק שמיר, סיים השבוע את הטירונות הצבאית שלו במחנה אלון. שמיר עשה טירונות רובאי 0.2, כך שהיא לא ארכה יותר מדי זמן. שלב הבא: שיבוץ לשירות הסדיר ותחילת השירות באופן רשמי.

הוונדר השבועי

הגאווה הלאומית שלנו, גל גדות, קיבלה הצעה לא מפתיעה מרשות התאגיד של ישראל "כאן 11", להנחות את האירווזיון שיתקיים בשנה הבאה בירושלים, לצערנו, גדות נאלצה לסרב להצעה זאת משום אילוצי לו"ז שנקבעו לה לשנתיים מראש. בנוסף לכך השבוע הכוכבת חיזרקה את מעמדה וציינה הישג מרשים במיוחד - 20 מיליון עוקבים באינסטגרם, אותם חגגה בפוסט מיוחד ובלונים לאווירה.

ספר מכושף

אם הגעתם השבוע לקניון איילון ולא יכולתם לזוז מרוב עומס ושמעתם צרחות מכל מקום, מסתבר שהגעתם להשקת הספר החדש של סדרת הנוער האהובה "כדברא". למעלה מ-300 ילדים הגיעו לחנות הספרים "סטימצקי", שם פגשו את כוכבי הסדרה גילי איצקוביץ', דין גרבר, ואור גרוס, יחד עם מחברת הספר ליאת רוטנר, לסלפי נחמד וחתימה על הספר החדש.

כוכבי הסדרה ומחברת הספר
כוכבי הסדרה ומחברת הספר © באדיבות יחסי ציבור

הילדה מגיעה

המחזמר "אנני" שהיה הצלחה מסחררת בברודווי מגיע לישראל בהפקת ענק ובבימויו של צדי צרפתי. אל קאסט השחקנים לוהקו טלי אורן, אבי קושניר, חני נחמיאס וכוכב "ראש גדול" רועי ווינברג (שהתארס השבוע). בנוסף, אחרי סבב אודישנים וחיפושים בכל הארץ, נבחרו השחקניות הצעירות שי הראל וליה שקד, בנות 13, לגלם לסירוגין את הדמות הראשית של הילדה היתומה והג'ינג'ית - אנני. המחזמר עתיד לעלות לראשונה באוגוסט הקרוב ועד שזה יקרה, שוחררו השבוע שני נאמברים מתוך המחזמר האהוב, האחד שיר הנושא והשני "לפעמים נמאס".

 

Boom Bang Bang

מכירים את זה שאתם נתקעים בקיר ומקבלים מכה איומה באצבעות הרגליים וזה ממש כואב? זה מה שקרה השבוע לזמרת, דוגמנית וכוכבת הרשת האהובה אנה זק שקיבלה מכה באצבע השלישית ברגל מקיר בעקבות ריצה סתמית. אנה סבלה את הכאבים עד אשר בדקה וגילתה כי מדובר בשבר באצבע. לכל הדואגים - החיוך שלה עדיין נשאר על הפרצוף.

© פרטי

007

השחקן דניאל קרייג הידוע כוכב "ג'יימס בונד" בשנים האחרונות, ביצע עסקה בה הוא ייכנס בפעם החמישית והאחרונה לנעליו של הסוכן הבריטי המפורסם. במסגרת העסקה, קרייג צפוי להרוויח כ-50 מחליון ליש"ט על תפקידו. הסרט צפוי לצאת במהלך שנת 2019, וזו תהיה הופעתו האחרונה של קרייג בתור סוכן 007; זאת בין היתר כנראה בגלל שאמר בשעבר כי יעדיף לחתוך את עצמו מאשר לחזור לתפקיד פעם נוספת. נראה שהכסף עושה את שלו. כזכור, שמו של הארי סטיילס עלה בתור אחד מהאופציות להחליפו בעתיד.

השלום הנעלם

בסדרת דוקו חדשה של נטפליקס בה מככב הראפר ג'יי-זי, צופה בשם יאיר קבייקו שם לב לתמונת הנושא בה הראפר לובש תמונה עם המילה "שלום" בעברית ובאנגלית, אלא שנטפליקס החליטה להוריד את המילה 'שלום' בעברית ובכרזה מופיעה רק המילה באנגלית. האם מדובר בהכחשת התרבות היהודית? לפי נטפליקס, המילה Peace היא מילה אוניברסלית וזו כנראה הסיבה שהם החליטו להסיר את המילה שלום בעברית. ובכל זאת, זה היה יכול לשמש מסר חיובי ומגוון עם התרגום העברי היה נשאר.

השלום שלא נעלם

נבחרת האמנים הבינלאומית הרכיבה קבוצת סופרגרופ אחת של כמה נציגים מפורסמים ומוכשרים בכדורגל מרחבי העולם - השבוע עלו הקבוצה עם נציגות של השחקן והדוגמן דין מירושניקוב והחזאי דני רופ, לשחק מול נבחרת איראן. מירושניקוב הנרגש התרגש לשחק לצד מי שעושים לא מעט צרות בגזרה הבטחונית וסיפר כי היה מפגש מעניין ומיוחד מה שעורר אצלו תקווה לשלום אמיתי.

 

השנה הייתה לי הזכות לייצג את נבחרת האומנים של ישראל בכדורגל באליפות העולם ברוסיה. לצערי לא כל הנבחרת יכלה לקחת חלק בטורניר, אבל לשמחתי המארגנים יצרו קבוצה בין לאומית - קבוצה שמורכבת מאומנים של מדינות אחרות, בהן : אסטוניה, הולנד, ברזיל, קירגיסטן, סלובקיה, אירן וישראל. כן, כן שיחקנו עם אירן. והייתה אווירה מדהימה. כנראה שכשיש מטרה משותפת לכולם אפשר לחיות בשלום. בתמונה אתם רואים אותי ואת דני רופ עם שני שחקנים מנבחרת אירן. עוד יבוא שלום עלינו @dannyroup @inatfootball צילום @adikoren73

A post shared by DeanMiroshnikov-דין מירושניקוב (@deanmiroshnikov) on

היי גואטה, ביי שאקירה

על אף שדיווחנו לכם כי שאקירה צפויה להופיע בישראל ביולי הקרוב, השבוע מסתבר כי בניגוד לפרסומים הזמרת הקולומביאנית ככל הנראה לא תופיע בפארק הירקון. מחברת ההפקה שלה נמסר כי הם מכחישים כל קשר לעניין, אך הם מקווים בעתיד הקרוב לנסות להביא אותה להופעה בישראל. ובאותה נשימה שבה מעריצי שאקירה מתאכזבים מעט, יש לנו חדשות טובות למעריצי דיוויד גואטה שעל פי דיווחים מתקיימים מגעים מתקדמים להבאתו להופעה שצפויה להיערך בחודש ספטמבר הקרוב. אם אכן יחתם חוזה של הופעה, נזכה לראות את ה-DJ המצליח בלייב פארק ראשון לציון.

 

דורון מדלי מסתבך ומתנצל

השבוע בראיון לחדשות אמר אחד מכותבי השיר TOY שהוא לוקח את קרדיט הזכייה לעצמו ושבלעדיו זה לא היה קורה- בראיון לצנרת אמר "נטע לא יודעת מה זה אירוויזיון, אצלי זה בדם". האמירה עוררה לא מעט תגובות וטוקבקים כנגד היוצר, כולל חיקוי מוקצן בארץ נהדרת. כאמור, ביום רביעי האחרון, כשנטע קיבלה את פרס אקו"ם, ניצל מדלי את הבמה כדי להתנצל בפני זוכת האירוויזיון וביקש ממנה סליחה ובסוף הערב השניים התחבקו ונראה ששמו את התקרית מאחור - ״נפלתי בלשוני, הוצאתי מהקשרי, הוליכו אותו שולל והפכו אותי לטרף קל לשונאים. אני אשם בכל, אני מבקש ממך נטע סליחה. אני יודע שאת לא רוצה שאתנצל בפניך, אבל מבקש ממך סליחה על כל הדבר הזה״ אמר בטקס.

בקרוב על המסך

דברים חדשים ומרגשים בדרך למרקע שלנו, אז נעשה קצת סדר: אילן רוזנפלד עובד על תכנית אירוח חדשה ומיוחדת בערוץ "זום" שתקרא ״אילן בסידורים״, בשבועות האחרונים צולמו תכניות פיילוט ובהם התארחו תובל שפיר ואליאנה תדהר. ואם כבר הזכרנו את הכוכבת - השבוע נודעו עוד פרטים על סדרת הנוער החדשה והמסקרנת שלה ושל לי בירן ("פוראבר"), אותה כתב יוצר ״Oboy” אורי גרוס. כפי שפרסמנו בעבר השניים יגלמו הורים שחלומם לחזור לגיל ההתגברות מתגשם והשבוע נודע כי מי שתצטרף לפאוור קאפל על המסך בסדרה החדשה שתשודר בערוץ "טין ניק" היא החברה מימי ״Oboy” נלי תגר.

תגר
תגר © רפי דלויה

צעירה בעולם של מבוגרים

בראיון שער למגזין ״פנאי פלוס״ נשאלה הכוכבת הצעירה נאיה פדרמן אם היא הוטרדה בעבר על ידי מישהו בתעשיית הבידור, וזו חשפה כי שחקן מבוגר ממנה העיר לה הערות שאינן הולמות על סט הצילומים: ״לפני שנתיים באחד הפרויקטים הרגשתי מאוד לא בנוח עם שחקן מבוגר שהעיר לי הערות, שהתחילו כציניות, ומהר מאוד הוא גרם לי להרגיש לא בנוח לעמוד לידו״, שיתפה פדרמן בגילוי לב: ״השחקן הזה לא אמור להיות בחדר ההלבשה, ביקשתי כמה פעמים שיצא ובסוף אני יצאתי. הייתי קטנה יותר ופחדתי לדבר על זה עם ההפקה כי חשבתי שאולי זה יגרום לי לנזק, שיגידו שאני קטנה ולא יכולה להתמודד עם דברים. אז פניתי לאבא שלי ולאחת השחקניות המבוגרות ולעוזרת הפקה. כמובן שאבא שלי בא איתי למחרת לצילומים ודיבר עם אנשים מההפקה, ומאז ליוו אותי לכל מקום ושמרו עליי".

יש!

אחרי הסוף הלא ברור של העונה הראשונה ב"יש לה את זה" שעסקה בסטייליסטית מאשקלון המתערבבת במהירות בתעשיית הבידור המקומית, אפשר להיות רגועים כיוון שהשבוע נודע כי ב"קשת 12" היו לגמרי מרוצים מהסדרה והחליטו כי עונה שנייה ומפתיעה יוצאת לדרך.

© צילום: צ'ינו

פורשים

לפני כשבועיים דיווחנו לכם כי עומר דרור ורוני דלומי צפויים להצטרף ללי בירן ולככב יחדיו במחזר המבטיח "מיקה שלי" של תיאטרון "הבימה". אך השבוע נודע כי עומר לא יככב בהצגה וזאת בשל אילוצי לוז. מי שגם וויתרה על התפקיד היא רוני דלומי שגם לא תיקח חלק בהצגה. ההצגה מספרת סיפור אהבה בין שתי דמויות: גדי ומיקה, בתקופה שבין מלחמת ששת הימים לבין מלחמת יום כיפור. ומי שן יככבו בה הם: לי בירן, משה אשכנזי ("בשבילה גיבורים עפים", "מטומטמת"), יובל דיין, אושרת אינגדשט (שכונה) ועוד...

גם היא פורשת

קת'רין לנגפורד שפרצה לחיינו בתור האנה בייקר בסדרה המצליחה "13 סיבות", חשפה השבוע כי לאחר שתי עונות היא לא תמשיך לגלם את הדמות המפורסמת בעונה הבאה, אך כן צפויים פרויקטים נוספים שלה. בפוסט באינסטרגם פתחה הכוכבת במשפט:"האנה, אני אוהבת אותך ואני נותנת לך ללכת... כמו שרובכם יודעים, '13 סיבות' היה הפרויקט הראשון שלי אי פעם ואני אסירת תודה על כך שיש לי הזדמנות לספר את הסיפור של האנה. הפרוייקט הזה תמיד יהיה חלק מיוחד מהחיים שלי, ולא משנה אם האנה נמצאת שם או לא, אני יודעת שאני אמשיך לשאוף לעשות עבודה כזו משמעותית ובעלת השפעה חיובית - בין אם זה להיות בסרט, מוזיקה, או כל צורה אחרת של אמנות", את הפוסט חתמה קת'רין כי היא כאן בשביל להישאר ואמרה שיש המון פרויקטים חדשים שמגיעים בשנה הבאה.

 

"Hannah...I love you...and I let you go" Those are the words I was able to say six months ago, and now can finally share with you...As most of you know @13reasonswhy was my first ever job and I am so grateful to have had the opportunity to tell Hannah's story so fully in season 1, and to be asked back for a season 2. Thankyou to @netflix @paramountpics @anoncontent , the incredible producers, creatives, cast and crew for making these last 2 years so special. And to all of you here - Thankyou for filling my life with love and light 🙏 This show will always be a special part of my life, and regardless of whether Hannah is there or not, I know that I will continue to strive to do work that is meaningful and has a positive impact - whether that be in film, music, or any other form of art. There is a lot coming up this next year, and I can't wait to share it with you 💖 #hannahbaker

A post shared by KATHERINE LANGFORD (@katherinelangford) on

מהישג להישג

הצמד המוזיקלי המצליח, סטטיק ובן אל, צילמו השבוע את הקליפ "טודו בום" שנכתב מחדש באנגלית, השיר שכבר עשה כותרות בשל הידיעה כי מי שהופקד על הכוריאוגרפיה של הקליפ הוא לא מאחר ריקי ג'קסון - הכוריאוגרף הראשי של הזמרת המצליחה ליידי גאגא. בנוסף, פורסם כי הזמר סטפן יחמם את הופעתם של הצמד המצליח, בהופעתם הגדולה בהיכל מנורה שתתקיים בחודש הבא. זוהי סגירת מעגל עבור סטפן, שכן החל את דרכו כרקדן של הצמד ואף כיכב בקליפים שלהם.

 

השיק חוזר

תכנית הדוקו-ריאליטי האופנתית והמצליחה, "Itgirls", תשוב למסך ב-HOT בידור ישראלי ב-2 ביולי, קצת אחרי שיוצאים לחופש הגדול. בינתיים כבר פתחו לנו את התיאבון עם תמונה רשמית של הבנות שנחשפה לראשונה באינסטגרם של פרוגי. העונה צפויה להיות מעניינת במיוחד ביחוד שקאסט הבנות השתנה לחלוטין ומביא איתו ארבע בנות חדשות ומעניינות במיוחד. אחת מהן היא שלא מפסיקה להיות בכותרות - עדן פינס. שאחרי שהצטלמה עם כוכבים כמו ליאו מסי, וכיכבה בקליפ קרמלה של משה פרץ, הצטלמה השבוע גם לקמפיין של מותג ההלבשה התחתונה FIX.

 

תגובות