רכילות בקטנה: הסכסוך של טיילור מלכוב וקים אור אזולאי. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: הסכסוך של טיילור מלכוב וקים אור אזולאי

השבוע ב"רכילות בקטנה": הלוק החדש של אליאנה תדהר, הדרמה הרפואית של אנה זק והאירוסין של ג'סטין ביבר ממשיכים לעורר גלים

הייתם עסוקים במועדי ב' של בגרויות הקיץ ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מגנה על החתונה

לאחרונה עולם הבידור הוכה בתדהמה כשנודע על האירוסים של אריאנה גרנדה לפיט דווידסון ועל האירוסים של ג'סטין ביבר והיילי בולדווין. באופן מפתיע, שני הזמרים מנוהלים על ידי מנהל האמנים הידוע סקוטר בראון. גולש בטוויטר שם לב לעובדה הזו וכתב בציוץ בטוויטר (שמאז כבר הספיק להימחק) כי בראון הכריח את גרנדה וביבר להתארס, כל אחד כשלעצמו, למטרות יחסי הציבור. הציוץ לא נעלם מעייניה של אריאנה שלא שתקה למראה הטענה: "אתה מבין שאנחנו בני אדם שאוהבים ויש לנו חיים?" כתבה הזמרת בתגובה והוסיפה: "סקוטר אדם נפלא שאכפת לו בראש ובראשונה מהבריאות והאושר שלנו. אהבה היא מאירה. אני מקווה שזה יקרה גם לך. מגיע לך". הגולש הצקצקן נותר ללא מילים לתגובה מהזמרת והגיב לה שזו רק הייתה בדיחה וזו כתבה לו בחזרה: "תהיה נחמד גבר. סקוטר נפלא ומאוד אנושי. הוא תמיד שם את הבריאות והאושר של האמנים בעדיפות ראשונה".

חוזרת למקורות

סימן ההיכר של קיילי ג'נר הוא ללא ספק השפתיים שלה. רבות דובר עליהן ועל צמיחתן המהירה משפתיים דקות לעבות, הן היוו השראה לאתגר רשת שהפך לויראלי ואף היו ההשראה לקו האיפור המשגשג של הג'נרית. כאמור, בלב הסערה על שפתיה הודתה קיילי כי היא אכן עברה הליך קוסמטי וביצעה מילוי שפתיים אצל הקוסמטיקאי אלא שכעת, לאחר ארבע שנים עם שפתיים גדולות בהרבה ממה שנתן לה הטבע הכוכבת חשפה בתגובה למעריץ שתהה לאן נעלמו שפתיה העבות, כי היא חדלה מלבצע מילוי שפתיים והיא מסתובב עם השפתיים הדקות עימן נולדה.

מה קורה כאן?

עוד בנושא האירוסין: מסתבר שהיילי תמכה בזוגיות של ג'סטין וסלינה גומז. כידוע ג'סטין וסלינה נחשבו לאחד הזוגות המסוקרים והמדוברים ביותר כאשר יצאו יחדיו בין סוף 2010 עד 2012, מי שדווקא תמכה במערכת היחסים הזו היא לא אחרת מאשר הארוסה הטרייה של ג'סטין, היילי בלודויין. מרפרוף בחשבון הטוויטר שלה משנת 2011 ניתן לראות את הציטוט הבא: "לא מעניין אותי מה כל אחד אומר, אבל ג'סטין ביבר וסלינה גומז יחדיו - זו ההגדרה של חלום נוער",  זה לא נגמר פה ומציוץ אחר שמביע תמיכה במערכת היחסים הזו משנת 2011 ניתן אף לראות כי היילי חתמה את הציוץ בהאשטאג "ג'לינה" (שכידוע מדובר בשילוב של שני השמות של זוג האקסים המיתולוגים).

עפה על עצמה

בר רפאלי מצאה דרך מקורית במיוחד להתחמק מהפקקים מתל אביב לחדרה, והגיעה פתיחת הסניף החדש של רשת "אורבניקה" בכפר הקניות מול החוף וילג' בעיר בלא אחר ממסוק. אחרי אינספור סטוריז לאינסטגרם המסוק של רפאלי נחת בחדרה סמוך לסניף החדש, כאשר במקום חיכו לה מאבטחים שהובילו אותה אל ההשקה. הכי ראש הממשלה שלך עד היום.

פור 'דה פור'

ההכנות לתכנית הריאליטי המוזיקלית החדשה 'דה פור' בעיצומן והשבוע נודע כי לתפקיד המנחה מתמודדות כחמש כוכבות מקומיות ומי שכבר השתתפו בטסטים הן יעל בר זוהר, דר זוזובסקי, מירב פלדמן, מלי לוי ודנה פרידר. גם החיפושים עבור אלו שישפטו בתכנית המסקרנת, שמבוססת על פורמט ישראלי, בעיצומם ובין מי שהשתתפו באודישנים לתפקיד ניתן למנות את הזמרים איתי לוי, ליאור נרקיס וגלעד כהנא, הזמרות מארינה מקסימיליאן בלומין ומרגול והמגישה והדיי-ג'יי דלית רצ'שסטר.

דר זוזובסקי
דר זוזובסקי © אור גפן

ביבר מי?

ההכרזה על האירוסים של ג'סטין ביבר והיילי בולדווין אולי שברה את ליבן של מיליוני מעריצות ברחבי העולם, אמנם נראה כי ליבה של האקסית המיתולגית של הביבס, סלינה גומז, בריא ושלם. ראייה לכך היא הדיווחים לפיהם גומז חובקת בשבועות האחרונים בן זוג חדש ומסתורי שזהותו טרם נחשפה, אך השניים נצפו יחד במספר הזדמנויות שונות כולל בבילוי על יאכטה ובהופעה של טיילור סוויפט, חברתה הטובה של הכוכבת.

סוגר מעגל

השבוע נחשפנו לאחת הכותרות המרגשות. נכון, זה אומנם מרגיש כמו נצח אבל זוכרים את התקופה הזו, שהרבה לפני התהילה של להקת וואן דיירקשן, הם כולם היו משתתפים בסדרת הריאליטי ״אקס פקטור״? השבוע פורסם כי לואי טומילינסון אחד מחברי הלהקה, יחבור לשופט סימון קוואל ולשאר חבר השופטים, ויהיה שופט באקס פקטור בריטניה - בה השתתף. מי יודע, אולי הוא אף יקים באמצעות התוכנית, להקת בנים מצליחה שעתידה לכבוש את העולם?
 
 

חארטא של מופע

חבורת הוולוגרים חיים בחארטא לא מפסיקים לכבוש הישגים ברשתות החברתיות ומגדילים את הקהל שלהם מיום ליום. כעת, קיימת האפשרות שהם יעלו מופע בימתי רשמי המבוסס על חיי היום יום שלהם בוילה. בראיון של גל זהבי (חבר ב"חארטא גאנג") לידיעות, אמר כי הם שוקלים לעשות מופע רשמי של ״חיים בחארטא״. אנחנו מחכים כבר לכרטיסים!

© שוקה כהן

קרב רשת

בשבוע האחרון, זוג האינסטגרמרים והוולוגרים, טיילור מלכוב ובן זיני, הספיקו להיכלא לסכסוך קטן. כפי שזיני סיפר באחד הוולוגים השבועיים שלו ושל טיי, הוא דיבר עם קים אור אזולאי - כאשר טיילור ראתה את השניים משוחחים היא החליטה לעשות לבן סצנה קטנה וכעסה עליו, בעוד זיני ניסה להרגיע ולהתפייס עם טיילור. אז מה קרה ביניהן? אזולאי לא באמת מודעת לעניין וגם היא הופתעה לגלות על כך בוולוג, בדיוק כמו הצופים.

 

הכל כלול

השבוע התבשרנו לכך שתאג"ד, הסדרה הישראלית האהובה (שאף זכתה בתואר "סדרת הדרמה של 2016 על ידי גולשי פרוגי) תופק ותועבד מחדש ותשודר בארצות הברית. לגרסה החדשה יקראו "68 Whiskey".הבשורות הטובות לא מסתיימות כאן והשבוע נודע כי העונה השנייה תשודר בשנת 2019 ב-yes.

תומר קפון
תומר קפון © ורד אדיר. באדיבות yes

ממריאים

כמובן שהדבר הראשון שמביא איתו הקיץ, הוא גם חופשה טובה, ואם זה עם כמה מהסלבס הכי אהובים שמככבים כדיילים בטיסה אז זה בכלל על גבול המרגש. חברת אל על השיקה השבוע את מטוס "הדרימליינר" החדש שלה (החמישי במספר), העונה לשם "בת ים". כדי לפלפל את האווירה, הביאו בחברת אל על את: עודד פז, קים אור אזולאי, מור סילבר, אשלי ווקסמן בקשי וטום באום להיות הדיילים בטיסה שהתקיימה בשמי הארץ. רק אנחנו חושבים על זה שקים אור אזולאי שברה שיא, כדיילת הצעירה ביותר?

© סיון פרג'

עד הקצה גרסת המציאות

הזמרת וכוכבת הרשת, אנה זק, נאלצה השבוע להתמודד עם בעיה רצינית מאוד. הכוכבת התאשפזה בתחילת השבוע בבית החולים בעקבות דלקת חריפה בגרון ווירוס בבטן. בעקבות המאורעות היא נאלצה להבריז מפרמיירת הסרט "עד הקצה - ג'סטה 2" (בו ביצעה את שיר הנושא) ולבטל את ההופעות שתוכננו לשבוע החולף - קריסס ענק למי שכל החופש תפוסה בהופעות. אך אל דאגה - מאתמול היא כבר החלה להרגיש יותר טוב וכבר מנסה לתאם תאריכים חדשים. החלמה מהירה! 

לוק דנדש

השבוע החלו צילומי סדרת הנוער החדשה והמסקרנת "פוראבר" ורגע לפני כוכבת הסדרה, אליאנה תדהר, התחדשה בלוק מיוחד עבור התפקיד. אז אחרי הבלונד ב"החולמים" והקארה ב"גאליס" - הגיע הזמן להתרגל לפוני מיוחד של בתיה! 

© אינסטגרם

בר ובת מצווש

קים אור אזולאי ושימי תבורי, החליטו להפתיע בנים ובנות מצווה באירוע מיוחד. עמותת "בית הנוער קדימה", (עמותה לילדים ובני נוער ממשפחות רווחה), חגגה יחדיו לילדי העמותה ומי שהגיעו להופיע הם קים אור אזולאי ושימי תבורי (שאף שר מספר שירים). השבוע שוב עלה תבורי לכותרות בהקשר המשפחתי לאחר שהוצע לו להויע עם בן אל וסטטיק במופע הקרוב שלהם ולאחר משא ומתן החליט לסרב.

 

 

תגובות