רכילות בקטנה: בן זיני בליהוק מפתיע ו"כפולה" בהכנות חדשות. צילומים: אינסטגרם, רונן פדידה

רכילות בקטנה: בן זיני בליהוק מפתיע ו"כפולה" בהכנות חדשות

השבוע ב"רכילות בקטנה": הלהיט החדש של עומר אדם, הפרישה של סלינה גומז ושון מנדס, אריאנה והאקס מסרבים לרדת מהכותרות וגם: לאיזה זוג כוכבים פרצו הביתה?

אם גם אתם הייתם עסוקים בלנסות לזכות בכרטיסים ליום ההולדת של פרוגי, ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סוף מהאגדות

האיטגירל וכוכבת הריאליטי, אדל בספלוב, נישאה לבן זוגה בארבע השנים האחרונות, מאצ׳ עבד. אחרי פרידות, חזרות ומלא תמונות ממיסות ברשתות החברתיות, הזוג סוף סוף התחתן. האירוע התקיים אמש (ה׳) וההתרגשות של בספלוב הייתה גדולה מהרגיל כיוון שזו גם נמצאת בהריון ראשון.

© אור גפן

עוד רגע לבן

ולא רק אדל ומאצ', אתמול אחר הצהריים התקיימה חתונה אחרת ומתוקשרת לא פחות. מדובר באילנית לוי ואלירז שדה שנישאו לאחר שמונה שנים של זוגיות. השניים הכירו כשהחלו להנחות יחד בערוץ 24 ואתמול הגיע הרגע הגדול שלהם. עבור שדה מדובר בחתונה ראשונה ועבור לוי חתונה שנייה שכן בעבר הייתה נשואה לאייל גולן. הגיעו לחגוג: מטום באום, שי מיקה ועד גלית גוטמן ומירי בוהדנה.

מחיר התהילה?

דניאלה פיק והבמאי, קוונטין טרנטינו, שרק לפני פחות מחודש הספיקו להתארס, כבר חווים את מחיר התהילה. בליל ראשון האחרון, שני גנבים פרצו לביתם של השניים בעוד הזוג בבית, גנבו תכשיטים ורכוש יקר ערך. טרנטינו עזר אומץ והתעמת עם השניים, אך הם הצליחו לברוח. השניים הצליחו לגנוב, טרם נתפסו והמשטרה מנהלת אחריהם מצוד. מאחלים לזוג הטרי בשורות טובות ולילות שקטים ובטוחים יותר.

מצב כואב

אחרי שבשבוע שעבר פיט דיוודסון, האקס של אריאנה גרנדה, חשף כי הוא סובל מבריונות קשה ברשת מצד מעריציה של הכוכבת, דיוודסון צייץ השבוע (ואז מחק): ״אני באמת לא רוצה לחיות על כדור הארץ יותר. אני עושה כל מה שאני יכול כדי להישאר, אבל אין לי מושג כמה זמן אצליח להחזיק מעמד״. הפוסט הגיע גם אל משטרת ניו-יורק, שחששה שהוא ישיים קץ לחייו, והגיעה לסט של התכנית SNL כדי לבדוק שהוא בסדר. גם גרנדה נחשפה לציוץ וכתבה: ״אני לא הולכת לשום מקום. אני יודעת שאתה מוקף בכל מי שאתה צריך ושאני לא כלולה בהם, אבל גם אני כאן" והשמועות אף גורסות כי הזמרת נסעה לביתו של הזמר, אך הוא סירב להכניס אותה לביתו. גולשים רבים תקפו את אריאנה על כך שהיא מתקשרת עם פיט דרך הרשתות החברתיות ומנצלת את מצבו הנפשי לטובת יחסי ציבור, אך היא התייחסה לטענות ואמרה כי אין לה יותר את הטלפון של דיוודסון, וזו הייתה הדרך היחידה בה היא יכלה להעביר לו מסר.

© אינסטגרם

L.A get ready

ביום שישי האחרון נערכה פרמיירת העונה החדשה לדרמה המצליחה של HOT3 – איש חשוב מאוד (27.12). העונה השנייה תעסוק במאמציו של יהודה לוי להצליח בחו"ל ותתרחש בלוס אנג'לס שבאמריקה. לאירוע הגיעו; כוכב הסדרה יהודה לוי עם אשתו שלומית מלכה, כוכבת העונה הקודמת אלמה דישי, כוכבת העונה החדשה נטע ריסקין וכמובן שאיך אפשר בלי היוצרת, התסריטאית והבמאית שירלי מושיוף. אנחנו מסוקרנים מעכשיו!

© רפי דלויה

האח קורא לו

השבוע פורסם כי ככל הנראה, לעונתה הבאה של האח הגדול, אשר תהיה עונת VIP, לוהק כוכב הרשת בן זיני. זיני, הידוע בעיקר בזכות שיריו הויראלים שמבצע יחד עם בת הזוג, טיילור מלכוב, צפוי להיכנס לבית האח הגדול יחד עם עוד ידוענים נוספים ב-12 בינואר. עוד נספר לכם, כי קיימות שמועות שגם האיטגירל אבישג נגר צפוייה אף היא לככב בעונה הבאה.

© שלומי לקאו

כפולים חדשים

אנחנו היינו הראשונים לחשוף כי עונה רביעית של "כפולה" (KidZ) מתוכננת, בעוד טרם עלתה העונה השלישית שצולמה עד לא מזמן ותשודר החל מפברואר הקרוב וכעת הגיע הזמן לחלק המעשי. לפרוגי נודע כי כבר בימים אלו החלו הכנות ראשונות לצילום העונה החדשה ואנחנו כבר סקרנים לראות מה יהיה בה.

כפולה
כפולה © שלומי פינטו

קרקור וויראלי

הנציגה הישראלית לאירוויזון, נטע ברזילי, השתתפה באירוע מיוחד ואפילו זכתה בפרס. ברזילי, הגיעה לאירוע בשם "youtube re:view", אשר בו סוכמה השנה האחרונה בפלטפורמת הסרטונים. בין היתר, קיבלה ברזילי פרס מיוטיוב על ההישג שצבר השיר "טוי", שחצה את רף המאה מליון צפיות ביוטיוב וכן גם נחשב לשיר האירוויזון הוויראלי אי פעם. שאפו!

© צילום מסך מהאינסטגרם 

מזל טוב!

היא השתתפה באירוויזיון, ככוריאוגרפית ורקדנית, והשבוע היא גם חגגה יום הולדת! כל הסלבס באו לחגוג לשיינה היידי בתל אביב, ביניהם; רז ספני, גל גברעם ולהקת פורמולה שכללה את הזוג הטרי - טניה לאורן וקווין מיקוומן! מי שבלטה בחסרונה הייתה נטע ברזילי שהודיעה שלא תגיע עקב נסיעתה לחו"ל.

הזוג החדש
הזוג החדש © STUDIO TWENTY TWENTY

פסק זמן 3x

מגמה בולטת בביצה ההוליוודית בשנה האחרונה היא לקיחת פסק זמן מהרשתות החברתיות. סלינה גומז, אחת הנציגות הבולטות של ה׳טיים אוף׳ מהאינסטגרם ושות׳. הזמרת אמנם יצאה מגמילה כבר בחודש שעבר, אבל לפי מקורב, גומז לא מתכננת לשוב למדיה החברתית בקרוב. גם שון מנדס הכריז השבוע כי הוא לוקח הפסקה מהרשתות החברתיות בפעם הראשונה בקריירה שלו, ולילי ריינהרט, הלוא היא פולי מ״רייברדייל״, פרשה מהטוויטר למשך הזמן הקרוב, לאחר שהקאסט של הסדרה רב עם היוטיובר אלייז׳ה דניאל.

 

מצטער על הכל

חודשים לא פשוטים עוברים על קארדי בי ובעלה לשעבר, הראפר המצליח ואביה של ביתם המשותפת בת החמש, אופסט. מאז הבגידות בקארדי, הראפרית צמחה התפתחה והתפוצצה על במדורי הרכילות של כולנו אבל מבחינת רומנטיקה המצב צנח. עכשיו יש סיכוי כי השניים אולי יחזרו. אופסט העלה סרטון לאינסטגרם בו הוא מצטער על מה שעשה, בין היתר אמר הראפר: ״אני רוצה להצטער על כך שהשפלתי אותך, על זה שגרמתי לך להשתגע והפרתי את הבטחותי״. עם הקצב הזמן שקרדי יודעת לייצר כותרות, לא נתפלא לשמוע בעתיד הקרוב על חזרתם של השניים.

טירוף מתוק

אמנם שמה נקשר בזה של עומר אדם לא מזמן, אבל מסתבר כי דניאל גרינברג דווקא בזוגיות עם זמר לא פחות מפורסם ממנו- אייל גולן. גרינברג (24) וגולן (47) חברים ברשתות החברתיות, ולפני כמה שנים הזמר ניסה להתחיל עם דניאל. בזמנו היא הייתה במערכת יחסים אחרת אך כעת השניים כבר כמה שבועות מנהלים זוגיות. מדובר בזוגיות הרצינית הראשונה של הזמר, מאז הפרידה ממי שהייתה בת זוגותו במשך שנים וארוכות ואם בנו, רוסלנה רודינה.

לא פח

אם תהיתם מה גרם למריה דומרק, עדי ביטי, אריאל לדני, טום באום וכוכבים נוספים להצטלם ליד פחי אשפה - זו הסיבה מאחורי זה. תאגיד המחזור תמיר עלה בקמפיין במטרה לעודד מחזור אריזות זכוכית לפח הסגול ולהגיע ליעד של 555 טון אריזות זכוכית בחודש דצמבר. אריזות זכוכית למחזור בפח הסגול: בקבוקי שמן זית, בקבוקי בושם, צנצנות קפה, צנצנות ריבה, דבש ועוד.

!Let's Go

מגזין האופנה "גו סטייל" השיק את גיליון הסילבסטר החגיגי שלו. הגיליון כולל עשרות הפקות אופנה שצולמו ברוסיה. אל האירוע הגיעו כוכבות המגזין; יעל שלבייה, עדן סבן, אנה זק, ומריה דומרק שאפילו הופיעה עם השיר החדש שלה "יפה שלי". האורחים, בינהם: דנה זרמון, אלין כהן, אנג'ל ברנס וסופיה מצ'טנר, נהנו מהופעה מיוחדת של הצמד סטטיק ובן אל. 

© ראובן שניידר ואביב חופי

חברות שלך גרסת הלב השבור

השבוע פורסם כי הזמר המצליח עומר אדם יצלם קליפ חדש לשיר האהוב "חברות שלך". אלא שהפעם, יקראו לקליפ "חברות שלך 2" (שכבר בוצע בהופעות) ומי שתככב בקליפ היא לא אחרת מאשר הכוכבת רוסלנה רודינה. הקליפ צולם במוזיאון תל אביב, בעקבות כך היצירות במוזיאון בוטחו במילוני שקלים. הסיבה לכל החגיגה: קמפיין לחברת משקפיים חדשה של אדם.

 


הסלבס מתגייסים

ביום שבת האחרון התקיים אירוע התרמה ראשון של ארגון "איגי" – ארגון הנוער הגאה. המון סלבס מהקהילה הגאה היו שם כדי לפרגן ולתמוך באירוע. אסי עזר הנחה את אירוע ההתרמה, עברי לידר קיבל פרס הוקרה לכבוד תרומתו בהקמת הארגון וגם הופיע על הבמה וריגש את הקהל. עוד סלבס שהגיעו והתגייסו למען אירוע זה: לאון שניידרובסקי, ינאי פרישר גוטמן, אורנה בנאי ועוד.

שגרירות

מור סילבר וגאיה גור אריה נבחרו לשגרירות מותג הטיפוח והאיפור הבינלאומי "קליניק" בישראל, ומעתה הן ישמשו כ"פנים" של המותג וידבררו אותו, במיוחד לדור הצעיר. מדובר במהלך ראשון מסוגו למותג שכן עד היום לא פורסם דבר באמצעות דוגמנית או שגרירה.

© רותם בכר רוזן, באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות