רכילות בקטנה: קים אור אזולאי מותקפת. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: קים אור אזולאי מותקפת

השבוע ב"רכילות בקטנה": האם נועה קירל בדרך לחוזה בינלאומי? הקאמבק הלא ברור של אריאנה גרנדה והאקס, מי בחרה בקנדל ג'נר וג'ג'י חדיד לשושבינות וגם: הדרמה של נטע ברזילי

אם הייתם עסוקים בלאכול פירות יבשים או להתכונן לבגרות במתמטיקה ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

הריאליטי שורד את המציאות

אחרי חיפושים רבים ודייטים אל מול המצלמות, אנה ארונוב התארסה לאייל אלגבי בהצעת נישואין מרגשת. אנה הכירה את אייל במהלך הסדרה ״לאהוב את אנה״, שם כידוע יצאה לדייטים עם גברים שונים במטרה למצוא את אהבת חייה. ועכשיו, אחרי מספר חודשים מסיום התכנית, השניים הידקו את היחסים בינהם והתארסו במהלך יום הולדתה של אנה אותו חגגו השניים בירושלים. מזל טוב!
 

מזל טוב!

רק בחודש יוני האחרון הזמר דודו אהרון נישא לבחירת ליבו, נטלי לוי בחגיגה ענקית ומתוקשרת, אחריה נודע על הריון ראשון של השניים וביום שבת האחרון, לזוג נולדה בת בכורה והשניים הפכו להורים טריים. אם תהיתם השם הנבחר הוא - רנה אהרון. סוף טוב הכל טוב!

החתונה המלכותית

אמנם ג'סטין ביבר והיילי בולדווין כבר בעל ואישה, אבל הם ממש לא מתכוונים לוותר על טקס החתונה הנוצץ שלהם, שהיה אמור להתקיים ב-28 בפברואר, אך נדחה (שוב) למועד לא ידוע מכיוון שלא כל האורחים היו יכולים להגיע בתאריך ולזוג חשוב שכל המוזמנים יגיעו. בין רשימת האורחים המכובדת תוכלו למצוא את: קיילי ג'נר וטראוויס סקוט, כמו גם שאר בנות שבט הקרדשיאן-ג'נר. עוד נחשף כי בין השושבינות של היילי תהיינה לידה ברגע המרגש, חברותיה קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד.

צעצוע של מקרה

האירוויזיון הולך ומקתרב ועוד ועוד מדינות בוחרות את נציגיהן. השבוע התקיים חצי הגמר השני בקדם האירוויזיון הצרפתי, ולהופעת האורח הזומנה הזוכה הישראלית נטע ברזילי. אפילו נטע, שרגילה להופיע על במות בפני הקהל האירופאי, לא ציפתה להתפרצות הלא צפויה של מפגינים בזמן שידור חי. המפגינים התפרצו לבמה והפריעו למהלך התוכנית, כאשר הם אוחזים שלט עליו כתוב "לא לקיום האירוויזיון בישראל ב-2019". המפגינים הורדו מיד מהבמה, וברזילי לא נראתה מתרגשת במיוחד. שולחים לך המון אהבה!

כפולה גרסת פאודה

השחקנית המצליחה, ריף נאמן, שכבר הספיקה לככב בשנים האחרונות ב"כפולה", "על הספקטרום" ו"שנות השמונים" ובפסטיגל, מצטרפת לקאסט של העונה החדשה של "פאודה". נאמן היא השחקנית הכי צעירה בקאסט - כבר בגיל 21 היא מצטרפת לסדרה שנמכרה לנטפליקס ומשודרת בעולם. אם זה לא מספיק - השבוע נודע כי היא קטפה קמפיין רווחי במיוחד לרשת האופנה "תמנון". בהחלט הישגים אדירים בשבילה!

© רפי דלויה

מפגש חלומי

היא אומנם רק חזרה מחופשה זוגית בתאילנד ומיהרה היישר להשקת הסדרה שלה, אך כבר באותו הערב הספיקה קירל להגיע למפגש מסקרן במיוחד. מי שעוקב אחרי קירל בסטורי, יכול היה להבחין בסטורי עם אנטון בן חורין - יהודי אמריקאי שנמצא באחד התפקידים הבכירים בחברת התקליטים המובילה "וורנר" והוא בעל חברת ניהול אישי בהוליווד, אומנם באירוע נכחו סלבס נוספים, אך הסלפי עם נועה סקרן במיוחד שכן, קירל בת ה-17 הצהירה לא פעם כי החלום שלה הוא להצליח גם מעבר לים. האם זה יקרה? הסטורי הזה כבר העלה מספר חשדות שמדובר בתחילת הדרך להגשמת החלום וכי יש מצב שנחתם חוזה. רוברטו בן שושן, הסוכן של קירל מסר בתגובה: "אנו שמחים על ההתעניינות הרבה בקריירה הבינלאומית של קירל, שיהיה מה לספר נעדכן בגדול". אנחנו מחכים!

הסלפי החשוד
הסלפי החשוד © אינסטגרם

יוצאים להתקפה

אריאנה גרנדה הוציאה לפני שבוע את השיר המצליח שלה, "7 Rings", שכבר זכה לכשבעים מליון צפיות ביוטיוב. עם כל ההצלחה, יש כאלו שפחות התלהבו מהשיר החדש, וטענו שהוא מצלצל להם יותר מידי מוכר ושמדובר בהעתקה מהשירים: "Pretty Boy Swag", "Mine", ו- "Spend it". מי שלקחה את המתקפה הזו צעד אחד קדימה נגד הזמרת, היא פרנסיס לוקיה, שהעלתה סרטון לרשתות החברתיות בו מושמע השיר של גרנדה, כאשר פרנסיס עוצרת אותו ומשלימה את השיר שלה. 

 

מפגש בהפתעה

היוטיוברית המובילה, אשלי וקסמן בקשי, נבחרה להוביל סדרת סרטונים חדשה עבור ״מכבי שירותי בריאות״. באחת מהסצנות במקום להביא ניצבים, ההפקה הפתיעה את בקשי והביאה לסט עשרות מעריצים שזכו להצטלם יחד איתה. הכי היסטריה!

© צילום מסך מאינסטגרם

סטורמי חוגגת

קיילי ג'נר חוגגת לביתה בת השנה בסערה, כמו שרק היא יודעת לארגן. ג'נר לקחה את סטורמי לחופשה מפנקת בחוף טרופי חלומי יחד עם אביה, טראוויס סקוט והבסטי ג'נר, ג'ורדן וודס. בזמן החגיגות, הכוכבת פירסמה סטורי באינסטגרם וכתבה: "תנו להרפתקאת יום ההולדת להתחיל". משפחת קרדשיאן ג'נר ידועים כאלו שחוגגים בגדול אבל פייר גם אנחנו לא ציפינו לזה.

NO LOL

ואם כבר בקיילי עסקינן, אז השבוע היא החליטה להתייחס לחרושת השמועות כי היא בהיריון נוסף, או בדרך אליו. ג'נר החליטה להגיב למעריץ ששאל אותה בטוויטר ישירות: "את שוב בהיריון?" ובתשובתה היא החליטה לטהר את כל השמועות כאשר ענתה לו: "לא חחחח". אבל כמו שלמדנו כבר עם המשפחה הזאת, אי אפשר לדעת!

האמת שלו

אחרי שסיים את סבב ההופעות האינטנסיבי של הפסטיגל, הזמר וכוכב הנוער, עדן מאירי, טס לחופשה קצרה בברלין. במקביל לחופשה החלומית, חשף הכוכב בעמוד האינסטגרם שלו טעימה מהסינגל הבכורה שלו ״לך עם האמת שלך״ בהפקת טל פורר ושעתיד לצאת בקרוב מאוד. לא יכולים לחכות!

הבגרות שהסתבכה

מלבד לכל העיסוקים הרבים שלה, תופתעו לגלות שהשחקנית ואושיית האופנה, קים אור אזולאי, היא גם תלמידת תיכון. אזולאי הגיעה לקיים בגרות באנגלית, אך אף אחד לא היה מוכן למה שקרה לאחר מכן. ברגע שנכנסה בשערי בית הספר הפרטי שלה, מאות תלמידים התגודדו סביבה וביקשו סלפי. נוצרה מהומה גדולה, והוזעקו למקום מאבטחים ששלפו משם את אזולאי הישר לכיתה, לקיום הבגרות, ולא עזבו את הכוכבת לרגע עד סיום הבגרות.

תמיד מופתעת
תמיד מופתעת © צילום: רפי דלויה

לייק איט

קארדי בי ממשיכה להוכיח שהיא לא תופעה חולפת ושהיא לגמרי כוכבת על, שמשאירה אחריה חותם בתעשיית הבידור. הראפרית תיכנס לנעליהן של ביונסה, בריטני ספירס, קנדל ג'נר, דוגמנית העל סינדי קרופורד ועוד ותככב בפרסומת הסופרבול של המשקה המוגז "Pepsi". הסופרבול, גמר ליגת הפוטובול הלאומית, הוא המשדר הטלוויזיוני הכי נצפה בארה"ב בהתאם לכך גם הפרסומות בו הן מיוחדות וסופר מושקעות. הפרסומת בה תככב כוכבת ההיפ-הופ תכלול גם את תופעת קולות ה-ASMR שהפכה לויראלית במיוחדת השנה.

Thank you, next

דוגמנית העל הבין לאומית, סופיה מצ'טנר, נבחרה להוביל לראשונה את קמפיין אביב/ קיץ 2019 של רשת "TOPTEN". מצ'טנר, אשר כיכבה בתצוגות וקמפיינים של בתי האופנה המובילים בעולם, תצטרף לשחקנית ואושיית האופנה קים אור אזולאי, אשר מלווה את הרשת כבר בפעם השלישית ותחליף את רוסלנה רודינה שכיכבה בקמפיינים עד כה.

© אור גפן

הללואיה!

אחרי שהוכיח לכולנו שהוא לא סתם בן טיפוחיו של אייל גולן, הזמר הדרוזי, לואי עלי, עושה את אחד מהצעדים המשמעותיים בקריירה שלו. בימים האחרונים, לואי לוהק לתפקיד ראשי במחזמר ״זה אני״ משיריו של המנטור שלו, אייל גולן. כבר בילדות שלו היה במגמת תיאטרון ושיחק במספר הצגות. במקביל לעבודתו על אלבום הבכורה, לואי החל בחזרות למחזמר המדובר שיעלה בחודשים הקרובים בתיאטרון הקאמרי. עוד יככבו במחזה: נופר סלמאן, יוסי שטרית, מורן מזור ונוספים.

 

קאמבק?

לאחר שמעריציה של אריאנה גרנדה חשדו כי היא והאקס שלה, הרקדן ריקי אלוורז, חזרו היא מיהרה להכחיש וכתבה ש:"אנחנו רק חברים. קחו נשימה עמוקה כולם". אלא שכמה ימים לאחר מכן השניים תועדו בידי צלמי הפפארצי מבלים ביחד בניו-יורק, אך הסטטוס הזוגי בין האקסים עדין היה מעורפל. כעת, מתווספים סימני שאלה לכמה השניים קרובים לאחר שאלוורז פירסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של הזמרת, מה שרק מחזק את הטענות כי האקסים נמצאים בעיצומו של קאמבק. ובכן, אנחנו בטוחים כי עם הפתיחות של אריאנה למעריציה, השאלה הזו לא תישאר ללא תשובה במשך זמן רב.

הגיע הזמן 

מזל טוב לקותי סבג שקרע ברך לשחקנית, מגי אזרזר, והציע לה נישואין. השניים, שמתפחים זוגיות כבר ארבע שנים הרחק מהמצלמות ואף גרים ביחד, התארסו השבוע בכותל המערבי. מקווים שהחתונה תגיע יותר מוקדם!

לוחמת אמיתית

ההכנות לטקס הגראמי הקרב, לא עברו חלק במיוחד עבור הזמרת המוכשרת- ביבי ראקסה. ראקסה הלכה למעצבים שונים בכדי לבחון אופציות שונות של תלבושות ושמלות, אך הם מנגד נענו בסירוב בגלל מידותיה. הזמרת לא שתקה, והעלתה על כך סרטון בו היא מדברת לצופיה ואומרת: ״אני והצוות שלי הלכנו להרבה מעצבים שפשוט סירבו בגלל שאני גדולה מידי. פשוט כמשמעותו - גדולה מידי״. 

מסע עולמי

בפעם הראשונה בישראל, תלמה נסיעות ותיירות תציע טיול יוטיוברים לברצלונה עבור צעירים יחד עם כוכבי הרשת הגדולים - קווין רובין ועמנואל לוי. מדובר בטיול בן ארבעה ימים בו תוכלו לישון עם הכוכבים באותו המלון, לטייל איתם במקומות ובאתרים המרכזיים בעיר ולהנות ממגוון פעילויות כלולות.

חוזרות ובגדול

מותג התכשיטים החדש, "EX FACTORY",  בחר בתאומות נוי והדר להוביל את הקמפיין הראשון של הרשת. לאחר שהשתיים כבשו מדינה שלמה עם סדרה מצליחה, קמפיינים, חיקוי בארץ נהדרת והחליטו "לפרוש" מתעשיית הבידור, עכשיו הגיע הקאמבק! התאומות חוזרות לקדמת הבמה חזקות יותר. השתיים, שיתגייסו לשירות צבאי בחודש פברואר הקרוב, יצטלמו למותג התכשיטים החדש בקרוב ואנחנו כבר מחכים לראות מה עוד מצפה לנו...

© אינסטגרם
תגובות