רכילות בקטנה: ההופעה של מרגי וההפתעה של אסי עזר. צילומים: יאיר שגיא, אינסטגרם

רכילות בקטנה: ההופעה של מרגי וההפתעה של אסי עזר

השבוע ב"רכילות בקטנה": אריאנה גרנדה מסרבת למיליונים, ג'סטין ביבר והיילי בשער ראשון, הסלבס נכנסים לכושר וגם: כוכבי "הכלה מאיסטנבול"בדרך לישראל

אם הייתם עסוקים בלחגוג את יום המשפחה או בבגרות בהיסטוריה, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פעם ראשונה כזוג

אחרי שהרעידו את העולם עם החתונה המדוברת, ג'סטין ביבר והיילי בולדווין מככבים יחדיו בשער של ״ווג״ בפעם הראשונה כזוג נשוי. מאז החתונה, השניים שמרו על פרופיל די נמוך; כן היו תמונות פה ושם, אך בטח לא משהו שמשתווה לפרויקט משותף. הזוג המהולל הצטלם כשהם מחובקים יחדיו, כשהיילי כמובן בשמלה שמזכירה שמלת כלה וכשעל השער של המגזין יש גם ציטוט שאומר: ״היא הביטחון שתמיד רציתי״. 

קמפיין ראשון

חברת "הוניגמן קידס" בחרה בלהקת "פורמולה", להוביל את קמפיין הקיץ 2019. ארבעת הבנות יככבו בקמפיין החברה, שבמסגרתו יקליטו שיר מקורי ויצטלמו לקליפ ייחודי עבור המותג ויערכו מפגשי מעריצים. העונה, בפעם הראשונה, להקת פורמולה עיצבו קולקציה המשקפת את הסטייל האישי שלהן.  

© רועי סרוסי

מדונה בישראל?

האם מדונה בדרך להופיע באירוויזיון? המיליארדר היהודי, סילבן אדמס, עושה את מיטב מאמציו לשם כך. על פי פרסומו של העיתונאי רן בוקר, כתב התרבות של ynet, אדמס התגייס להביא את מדונה להופעה באירוויזיון ומוכן להשלים את המימון הנדרש להופעתה. שותפו של המיליארדר בארץ, דני בן נעים, אמר כי: "החתימה צפוייה בימים הקרובים". פרוגה מתרגשת!

© צילום: gettyimges.ILKevin Winter

יצא משליטה 

אם לא שמעתם על טירוף הטלונובלה הטורקית, ״הכלה מאינסטנבול״, כנראה שאתם לא חיים בארץ. אחרי שסוקרו במדורי הבידור, ואף זכו לפארודיה ב״ארץ נהדרת״, כוכבי "הכלה מאינסטנבול" יגיעו לישראל, בפעם הראשונה, להופעה שתתקיים בחודש אפריל בתל אביב. זה לא נגמר פה, כפי שסיפרנו מוקדם יותר השבוע, גם בירקאי הארדל, שמשחק את מוראט בורן בסדרה, יככב בקמפיין של קסטרו לצידה של הדוגמנית רותם סלע. 

סטארית

לאחר שהשתתפה בצילומי הסרט החדש "ספיידרמן", שייצא השנה לאקרנים, השחקנית והזמרת זנדאיה נמצאת במגעים מתקדמים לככב בעיבוד חדש של הסרט "חולית". בנוסף, מי שישחק ליד זנדאיה בסרט הוא לא אחר מאשר אוסקר אייזק, זוכה פרס גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה "דרוש גיבור", וושחקן בסדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים".

© tulip entertainment

הפתעה!

השבוע התקיימו צילומים לקמפיין קיץ 2019 של מותג ההנעלה SKECHERS. הצילומים התקיימו עם הפרזנטורית המאורסת אגם רודברג במידטאון בתל אביב. על הסט חגגו לאגם מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה ה-33 שחל היום (ו') ועל הדרך נחשף גם תאריך החתונה ה-20 ביוני!

 

חוגגת
חוגגת © אבי ולדמן

 

כוכב אמיתי

אסי עזר הצהיר כי החליט לתרום את שכרו מתפקיד ההנחייה באירוויזיון לארגון הנוער הגאה "איגי" (105 אלף שקלים). עזר, כתב בפוסט מרגש: "מכיר את הארגון היטב, יודע איזו עבודת קודש הם עושים". עוד בענייני האירוויזיון: בגמר "הכוכב הבא", שיתקיים בשבוע הבא, יופיעו על במה אחת ויבצעו בפעם הראשונה את הלהיטים החדשים שלהם: מרגי עם "הזוג הזה", נטע ברזילי עם "באסה סבבה", סטטיק ובן אל, סטפן ועדן בן זקן בשיר "יאסו". מה שבטוח, משעמם על המסך לא הולך להיות.

תרומה מרגשת

הזמר מאלומה החליט לעשות מצווה מרגשת. הזמר הקולמביאני שצילם השבוע קליפ עם נטע אלחימיסטר, החליט לקצוץ חלק נכבד משיערו ולתרום אותו לחולי סרטן. בתיאור לסרטון המרגש שהעלה כתב: "אי אפשר לשים את עצמנו בנעליהם של הילדים הללו, אבל חיוך אחד יכול לחולל שינוי גדול". גאים בך!

What makes you beautiful

הטופמודל הישראלית, אביטל לנגר, בת 17 בלבד וכבר הספיקה לצעוד על מסלול הדוגמנות של הבית האופנה הגדול "שאנל". הישג מרשים ונוסף ללנגר, היה כשהמותג היוקרתי, "גיבנשי", בחר אותה לפנים שלו. לנגר מככבת ברשתות החברתיות ובאתר של "גיבנשי", ובעבר צעדה גם על המסלול של בית האופנה "מיו מיו", וכיכבה בעוד קמפיין בינלאומי גדול של חברת "H&M".

סוף טוב הכל טוב?

אחרי שנפרדו באופן פומבי במיוחד בעקבות בגידה, קארדי ובעלה, הראפר אופסט, שבו זה לזרועות זו באופן רשמי. השניים נפרדו בדצמבר האחרון, ולאחר מכן הראפר לא הפסיק לנסות להשיב את הכוכבת אליו, ואף התפרץ לבמה בזמן שהופיעה והתחנן שתקח אותו בחזרה. הדיווחים על הקאמבק הגיעו לאחר שקארדי פירסמה תמונות של אופסט ובתם בסטורי שלה, וכעת כולנו תקווה כי הזוגיות של השניים תמשיך ללא דרמות מיותרות.

יש שלווה!

לאחר שלהקת "שלוה" פרשו מ"הכוכב הבא" והחליטו לא להתחרות על המקום באירוויזיון (בגלל חשש לחלול שבת במהלך החזרות). לאחר מחשבות רבות הוחלט כי הלהקה תופיע בחלק האומנותי בחצי הגמר של האירוויזיון כחלק אומנותי ולא כמתחרים, ובכך הלהקה תופיע ללא חשש!

© צילום מסך מהתכנית

צמודים

השבוע התקיימו צילומי קמפיין אביב-קיץ 2019 (בהשראת עולם האינסטגרם) של רשת האופנה HOODIES עם הדוגמנית ומנחת האירוויזיון, בר רפאלי, כשלצידה שוב מככב אחיה, און שזכה לביקור צמוד בסט מבת הזוג שלו -  עומר ברבי.

 

© ערן מילוא, באדיבות יחסי ציבור

 

מיליון דולר בייבי

לאחר שהעולם סער מתקרית הקעקוע המביך של אריאנה גרנדה, שמשמעותו היא "סיר להכנת צלי" במקום שם הסינגל שלה, "7 Rings", הדרמה סביבה נמשכת. חברת טיפולי לייזר להסרת קעקועים פנתה לכוכבת והציעה לה בין 1.5 ל-2 מיליון דולר לטובת הסרת הקעקוע ופרסום פוסטים על התהליך ברשתות החברתיות. ובכן, למרות ההצעה המפתה, הזמרת והצוות שלה סירבו לעסקה. נכון לכתיבת שורות אלו; גרנדה נשארה עם הקעקוע, אותו כבר שינתה למשמעותו המקורית.

© צילום מסך מיוטיוב

זה מגיע

אחרי שהתבשרנו על שיתוף הפעולה המרגש של קים קרדשיאן וקרולינה למקה, כעת מתחילים לראות ניצנים לשיתוף הפעולה המרגש. השבוע העלתה קרדשיאן סטורי בו היא אוחזת במשקפיים של החברה, אשר ככל הנראה לקוחים מהקולקציה העתידית שלה למותג. כזכור, קרדשיאן תגיע בחודש הבא לביקור בישראל להשקת השותפות שלה עם החברה וצילומי קמפיין משותף עם בר רפאלי. אנחנו לא יכולים לחכות!

© אינסטגרם

זה רק ספורט

ביום שישי, נערכה בסניף החדש של שר פיטנס TLV, השקת העונה החדשה של "פושאפ" - תכנית הראיונות הספורטיבית שעלתה לשידור ב-HOT בידור. לאירוע הגיעו: מגיש התוכנית צחי קומה, כוהנת הכושר של העונה שר פיטנס, אייל גולן והחברה דניאל גרינברג, עומר חזן, אגם בוחבוט, טיילור מלכוב, האחיות שירן וקארין סנדל ונוספים.

© אור גפן

עוד קצת ספורט

אחרי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר כי מגי טביבי קטפה קמפיין ספורטיבי חדש, הגיע הזמן לתמונות ראשונות. טביבי הצטלמה לקמפיין של "UNDER ARMOUR" יחד עם הספורטאי המצטיין טל פליקר. גם לטביבי יש רקע ספורטיבי מעברה ועבורה מדובר בסגירת מעגל.

 

© רפאל מזרחי

 

WTF?

הראפר 21 סאבג׳, פרץ בשנה האחרונה ונחשב לאחד הכוכבים העולים בעולם הראפ. סאבג׳ הציג את עצמו בציבור כראפר אמריקני מבירת ההיפ-הופ, אטלנטה, אלא שבמהלך השבוע חלה תפנית מפתיעה: הראפר נעצר על ידי רשות ההגירה האמריקאית, שחשפה כי כוכב העולה הוא בכלל בריטי, הגיע לארצות הברית רק כשהיה בן 12, והוא שוהה מדינה באופן בלתי חוקי. הראפר כעת נמצא במעצר, ומי שנחלץ לעזרתו הוא הראפר - ג׳יי-זי, ששכר עבורו עורך דין. 

ביי ביי טוויטר

לאחר המעצר של הראפר 21 סוואג׳, הייתה מי שהחליטה לצחוק על כל הסיפור. דמי לובאטו, שראתה כנראה ממים מההופעה של מארון 5 בסופר בול צוחקים על המקרה של הראפר, כתבה: ״עד כה הממים על 21 סאווג' היו החלק האהוב עליי בסופרבול״. עוקבים רבים בחרו לתקןף אותה על ההתבדחות הזו, וכתבו תגובות מזעזעות. חלקן גם על התמכרותה לסמים. דמי בתגובה צייצה: ״אם אתם רוצים לפגוע בי על שהתבדחתי, נסו לבוא עם משהו יצירתי שלא עוסק בסמים. פאק טוויטר, זאת הסיבה שאני לא אצייץ פה יותר" וסגרה את חשבון הטוויטר שלה. 

© צילום מסך מיוטיוב

משחקי החופה

ג'ניפר לורנס בת ה-28 וקוק מארוני בן ה-34, סוחר אמנות במקצועו, החלו לצאת באביב 2018, לאחר שחברה משותפת הכירה ביניהם. שמועות על האירוסים בין השניים נפוצו בתחילת השבוע, אז הכוכבת נצפתה עם טבעת חשודה על אצבע - שכעת מתברר כי היא טבעת אירוסים, לאחר שנציגיה של השחקנית אישרו לאתרי הבידור בחו״ל כי השחקנית אכן מאורסת. 

תגובות