רכילות בקטנה: המעריצים ששילמו לכוכבת על הארוחה. צילום: gettyimges.IL/Presley Ann

רכילות בקטנה: המעריצים ששילמו לכוכבת על הארוחה

השבוע ב"רכילות בקטנה": היילי ביבר וסלינה גומז מתקרבות, דון לני גבאי בהריון שני, ג'סטין טימברלייק שובר לנו את הלב וגם: קים אור אזולאי היא גל גדות החדשה

אם הייתם עסוקים בשגרה העמוסה שלכם ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מזל טוב כפול

לעדי הימלבלוי, היו שתי סיבות למסיבה, הראשונה היא כמובן יום הולדתה של השחקנית שהתקיים ביום שלישי האחרון, והשני, והכנראה יותר משמחת בשבילה, היא הברית לבנה השני - ברי ב"קמילו". מי שהגיעו לחגיגה הם: שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי, אבי נוסבאום, מלי לוי, עודד פז וכמובן כוכבי "השמיניה" - ידידה ויטל, דון לני גבאי, דני לשמן ושירה וילנסקי.

© אור גפן

שולם שולם לעולם

בסוף השבוע האחרון התקיימה השקת החנות החדשה של המעצב, מעוז דהאן, למותג נובוריש דוג. האירוע הביא לבילוי משפחתי של בן אל ואורטל (דהאן הינו המעצב של השניים) עם תו פרינס. עוד הגיעו: אסי עזר, מגי אזרזר וקותי, איתי תורג'מן ומוטי רייף.

© צילום: סרג'ו סטרודובצב

בסימן טוב ומזל טוב 

בשורה משמחת לדון לני גבאי! חצי שנה לאחר חתונתה עם עופר רוטנברג, השחקנית שכולנו גדלנו עליה בישרה על הריון שני. מאחלים הריון בריא, לידה קלה ומצפים כבר לדעת מה מין העובר! 

דון לני גבאי בהריון
דון לני גבאי בהריון © צילום מסך

רק בת 17

בעקבות כך שכבשה את ליבינו, ועל אף גילה הצעיר, מגזין המוזיקה בילבורד, הידוע כנחשב ומוצלח - הכריז על ביילי איליש, הזמרת הצעירה (!) כאשת השנה של 2019. אייליש, את לגמרי עשית היסטוריה!

אשת השנה של 2019
אשת השנה של 2019 © gettyimages_IL/Rich Fury

דה וויקנד מצטרף?

כידוע, הזמר דה וויקנד ניהל בין ינואר לאוקטובר 2017 - זוגיות מתוקשרת עם הכוכבת סלינה גומז. אחרי שהשיר של גומז גרם לסערה, כי חשבו שהוא על האקס המיתולוגי - ג'סטין ביבר, הגיע גם זמנו של האקס וויקנד. נודע כי דה וויקנד מתכנן להוציא שיר בשם "כמו סלינה", וכן, לא במפתיע - הוא ידובר על הפרידה של השניים. האמת שאם כבר משחררים שיר עלל האקסית, ציפינו שזה יהיה בפחות שקיפות, רק שככל הנראה דה וויקנד רוצה לעשות לנו חיים קלים ואפילו שמוו של השיר מציין את שם האקסית. 

© gettyimages

פניה לשלום

ואם כבר עסקינן בסלינה גומז ואקסים, מסתבר שהשבוע גומז קיבלה פרגון לא צפוי מבת הזוג של האקס המיתולגי שלה. היילי ביבר, אשתו של ג'סטין, נתפסה השבוע עושה לייק לתמונה באינסטגרם בה נראית סלינה. מדובר בצעד לא מובן מאליו, שכן הלהיט האחרון של גומז "Lose You To Love Me" מדבר על הפרידה מביבר ואף נזרקת בו עקיצה לעבר היילי (כאשר הכוכבת שרה "בתוך חודשיים החלפת אותנו, כאילו זה היה קל"), כך שבאמצעות הלייק המדובר הדוגמנית ממשיכה להוכיח כי אין שום דם רע בינה לבין סלינה.

Cry Me a River

דרמה לא קטנה התחוללה אצל הזמר ג'סטין טימברלייק השבוע. טימברלייק, שנשוי כבר שבע שנים לשחקנית ג'סיקה בייל, צולם צמוד במיוחד לשחקנית אלישה ווינרייט, שמשתתפת לצידו בסרט חדש. התמונות המפילילות צולמו במהלך בילוי משותף של השניים עם קבוצת חברים נוספים ובתמונות נראית ווינרייט מניחה את ידה על רגלו של טימברלייק והשניים אף צולמו מחזיקים ידיים. עם זאת מקורב שנכח במקום סיפר לאתרי הרכילות כי הסיטואציה הייתה "תמימה לגמרי, בילו במרפסת מספר אנשים ושום דבר לא קרה". מקורב אחר סיפר כי בייל וטימברלייק "לא מתרגשים ומנסים לצחוק על זה...הם מתכוונים להתגבר ולעבור הלאה. הנישואים שלהם ישרדו והוא מרגיש מאוד אשם".

בתיאבון

דאב קמרון היא אחת מכוכבות הנוער האהובות ביותר והסיפור הבא מוכיח עד כמה היא אהובה בידי המעריצים שלה. קמרון חשפה כי מעריצים מסתוריים שילמו על הארוחה שלה ושל בן זוגה, תומס דוהרטי, במהלך דייטי זוגי. קמרון צייצה בטוויטר בסוף הערב: "טומי ואני הלכנו לסרט הלילה ואכלנו במפעל לעוגות גבינה וכנראה שולחן של מעריצים צעירים שילמו עבור האוכל שלנו ואז הלכו לפני שהספקנו לסיים. אני חייבת להגיד שזה הדבר הכי חמוד שקרה לי אי פעם". כעת התעלומה הגדולה היא מי הם המעריצים ששילמו לקמרון על הארוחה? והאם מדובר במעריץ אחד בודד? נראה כי משלם הארוחה המסתורי העדיף להתרחק מאור הזרקורים ולא להפריע לכוכבת בדייט שלה והוא בחר להביע את הערכתו אליה בצורה אחרת ושקטה.

© באדיבות יחסי ציבור

בונז'ור

שבוע בלבד אחרי הלידה ולאחר המון התלבטויות, אשלי וקסמן בקשי יולדת שוב אך הפעם מדובר על מוצר האיפור הראשון אותו היא משיקה - פלטת איפור עליה עבדה בשנים האחרונות באיטליה. במהלך אירוע השקת הפלטה, הציגה למוזמנים אותה, אך רגע השיא נחשב כשחשפה את שמה של התינוקת החדשה והוא - סופיה.

גיבורת על

כחלק מנסיעת העסקים שלה ללונדון, השחקנית הצעירה עושה צעדי ענק לקראת הקריירה המשחקית שלה. קים אור אזולאי נפגשה השבוע עם הכוכב ההוליוודי מארק וולברג ("טד", "רובוטריקים", "הג'וב האיטלקי"). פגישה שהחלה באופן מקרי במסעדה, התפתחה יום למחרת כבר לפגישת עבודה ארוכה כשהאחרון התרשם מהצעירה הכריזמתית והרפטואר העשיר שלה בישראל.

קים אור אזולאי
קים אור אזולאי © באדיבות יחסי ציבור

עבדה עלינו

בסוף השבוע האחרון פרסמה השחקנית והזמרת דמי לובאטו בחשבון האינסטגרם שלה בטן הריונית עם הכיתוב "REAL OR FAKE" והעולם עצר את נשימתו. אז האם זה אמיתי? השחקנית והזמרת המפורסמת שחוותה בשנה שעברה התמוטטות והתמכרות מחודשת, משקמת את חיה ומצטרפת אל קאסט השחקנים של עונת הסיום המדוברת של הסדרה "ויל וגרייס" שעלתה החודש בפרטנר TV. בסדרה היא משחקת בתפקיד אורח את ג'ני, דמות שיהיה לה קשר מאוד הדוק עם ג'ק (אחת מארבעת הדמויות הראשיות). וכנראה שהתמונה הזו רמזה לנו מה יקרה בהמשך...

קולולולו

השבוע, חבר להקת ה"אולטראס", אלי פרץ, התארס לבת זוגו, נטלי. פרץ כרע ברך ושלף את הטבעת במהלך חופשה זוגית של השניים בתאילנד, ולאחר שנענתה בחיוב להצעה פירסם את הבשורה בפיד שלו וכתב: "She said yes!". מזל טוב!

מאחורי הקלעים

כזכור, סלינה גומז עברה שנים אחרונות לא קלות, במהלכן עברה התמוטטות נפשית. כעת גומז נמצאת בעיצומו של קאמבק מוזיקלי וחזרה לבמה לאחר שלא הופיעה כשנתיים. את הופעת הקאמבק שלה ביצעה הכוכבת ביום ראשון האחרון התקיים טקס פרסי המוזיקה האמריקאית בו הופיעה גומז לאחר תקופה ארוכה של הפסקה. מקורב לסלינה חושף כי היא סבלה מהתקף חרדה לפני ההופעה בטקס: "היא הייתה כל כך לחוצה. היא לא הייתה על במה מזה שנתיים וזה שיר חשוב בקריירה שלה, היא ממש רצתה להעביר את זה".

סלינה בטקס © gettyimages_IL/Rich Fury

שייד בביצה?

דרמה נוספת בטקס ה-AMA, התרחשה בהופעתם של הפאוור קאפל, קמילה קביו ושון מנדס. השחקנית, ג'נה דוואן, המוכרת לנו בעיקר מהסרט הראשון בסדרת "סטאפ-אפ", צולמה במהלך ההופעה אומרת על קמילה: "תמיד כל כך מוגזמת" והדבר עורר סערה ברשת. בעקבות כך דוואן פרסמה בסטורי שלה הבהרה שהיא מעריצה גדולה של קמילה ואוהבת אותה כל כך.

 
תגובות