הכי ג'וס: משולשי האהבה של הסלבס. אור גפן, אינסטגרם

הכי ג'וס: משולשי האהבה של הסלבס

משולשי האהבה הם תמיד דבק מרתק, במיוחד אם חלקם מובילים לסכסוכים מתוקשרים ומלאי ג'וס - אך גם כאלו שסתם התקיימו באווירה טובה. מסתבר שחיי האהבה של הכוכבים הגדולים מלאים בקשרי אהבה שקשורים אחד לשני. קבלו את הסיפורים הכי מפורסמים!

אין מה לעשות, מערכות היחסים של הסלבס תמיד יסקרנו אותנו ויגרמו לנו לדבר עליהם, במיוחד אם איכשהו נכנס אלמנט של "משולש רומנטי" לתמונה. קבלו את סיפורי המשולשים שהכי אהבנו לעקוב אחריהם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ברק שמיר, רומי פרנקל ויעל שלביה

נפתח את הרשימה שלנו עם הזוגיות הקצרה והפוטוגנית שהייתה בעבר בין הטופ-מודל יעל שלביה לדוגמן המצליח ברק שמיר. מערכת היחסים לא שרדה את מבחן הזמן והשניים החליטו להיפרד. חודשים מעטים לאחר מכן החלו לצוץ שמועות על זוגיות חדשה של שמיר עם לא אחרת מה-BFF של שלביה - רומי פרנקל. השתיים היו נחשבות לבסטיות הבולטות בעולם הנוער, אך בעקבות הזוגיות החדשה של פרנקל, זה לגמרי כבר לא שם, על אף שלשלביה כבר היה קשר זוגי אחר ונוצץ (אותו היא מתחזקת עד היום). כמובן שהשתיים הפסיקו לעקוב זאת אחר זאת באינסטגרם ונתנו חותמת רשמית לסכסוך/ריחוק בעקבות האהבה. אם הסיטואציה לא הייתה מספיק מביכה, הן היו צריכות להיות יחד על הסט של "רנואר" יחד עם שמיר בעצמו ולצד אקסית מפורסמת אחרת - נועה קירל. 

© יחצ רנואר, צילומי אינסטגרם

טיילור לאוטנר, סלינה גומז וטיילור סוויפט

הבסטיות של עולם המוזיקה הוכיחו לנו בכל פעם מחדש שהן חברות אמת. טיילור סוויפט וסלינה גומז יצאו עם אותו הבחור וזה ממש לא הפריע להן להתחבר אחת לשנייה. כל אחת מהשתיים יצאה במשך כתקופה עם השחקן טיילור לאוטנר המוכר לנו כג'ייקוב מסדרת הסרטים "דמדומים". למי הוא יותר התאים?

© צילום אינסטגרם

טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד וג’ו גונאס

גם החברות טיילור וג'יג'י יצאו עם הצלע השלישית בלהקת "האחים ג'ונאס", ג'ו ג'ונאס.
אי שם בשנת 2006 ג'ו היה בקשר זוגי של חודשיים עם טיילור סוויפט ופירק את החבילה. ואם זה לא מספיק, הבסטי של טיי, ג'יג'י חדיד הייתה בזוגיות במשך כחמישה חודשים עם ג'ונאס לאחר מכן. עד כמה הן הרגישו בנוח עם המצב? הן אפילו יצאו לדאבל דייט! טיילור עם קלווין האריס ואילו חדיד עם ג'ונאס הצעיר.


לי בירן, דר זוזובסקי ואליאנה תדהר

במשך כשנתיים דר זוזובסקי ולי בירן היו במערכת יחסים שהתחילה את דרכה על סט הסדרה המצליחה, "החממה". על פי פרסומים, הייתה אפשרות שהשניים היו אמורים להמשיך את הזוגיות שלהם גם ב"אובוי", אך בסוף זוזובסקי לא הוזמנה לאודישן בעקבות הפרידה. מי שכן כיכבה בסדרה היא אליאנה תדהר וככל שהתקדמו הצילומים, השניים מצאו את עצמם מתאהבים. הסיטואציה הפכה לקצת לא נעימה משום שגם תדהר וזוזובסקי היו חברות, היו מתאמנות יחד אצל ליקי והייתה להן את אותה קבוצת חברות וחברים. מעט אחרי חשיפת הזוגיות החדשה של בירן, זוזובסקי החליטה להסיר עוקב לשניים ובראיון שקיימה באותה השנה סיפרה כי היא אכן לא הרגישה נעים עם הסיטואציה.

© צילום מאינסטגרם

טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן וג'ורדן וודס

נמשיך את הרשימה שלנו עם הדרמה הבלתי נשכחת של משפחת קרדשיאן בשנה שעברה - הבגידה של טריסטן תומפסון בבת זוגו לשעבר ובאם בתו, טרו קלואי. השוק הגדול היה כשהוא נצפה עם חברתה הטובה של קיילי אז, ג'ורדין וודס. ללא ספק עניין זה גרם לסערה גדולה, גם בריאליטי של האחיות וגם ברשת. בעקבות כך, דרכיהם של הזוג קלואי וטריסטן נפרדו וקיילי והבסטי ג'ורדין - כבר לא (בלשון המעטה).

ג’סטין ביבר, קנדל ג'נר, קורטני והיילי בולדווין 

משפחת קרדשיאן ממשיכה לככב ברשימה עם קנדל ג'נר וקורטני קרדשיאן, האחיות שחולקות אקס משותף, הכוכב ג'סטין ביבר. במשך שנים נטען כי קנדל וביבר ניהלו זוגיות, ואילו הוא וקורטני יצאו לתקופה קצרה לפני כארבע שנים. כידוע, קנדל היא גם ה-BFF של היילי בולדווין, אשתו של ביבר שגם הייתה השושבינה בחתונה של השניים.

יהודה לוי, אפרת בוימולד, נינט טייב ורן דנקר

הפעם מדובר במרובע הרומנטי. הרבה לפני שיהודה לוי ניהל מערכת יחסים ארוכה ומתוקשרת עם נינט טייב, לוי היה בזוגיות מתוקשרת אחרת - עם אפרת בוימולד ששיחקה לצד נינט ב"השיר שלנו". למרות הזוגיות היציבה שהייתה לכל אחת מהן, בוימולד עם לוי וטייב עם רן דנקר, הן מצאו את עצמן מתערבבות בחייהן הרומנטיים. מה קרה? נינט ויהודה כיכבו יחד במופע חנוכה "שיר נולד" ומצאו את עצמם מתאהבים זה בזו, בזמן שבני הזוג, רן ואפרת מככבים יחד במופע הפסטיגל שהתחרה בהם באותה השנה. יהודה ונינט החליטו להיפרד מהזוגיות הקודמת ולפצוח בזוגיות חדשה, בעוד גם לאקסים הטריים שלהם, על פי פרסומים (אותם הם מסרבים לאשר בפירוש עד היום), החל להתפתח רומן קצרצר.

© ענת מוסברג | באדיבות yes

שלומית מלכה, עומר דרור ויהודה לוי

אתם לא טועים, גם לוי מצא את עצמו מככב באייטם משולש נוסף. הדוגמנית הבינלאומית שלנו, שלומית מלכה, ניהלה די בתחילת דרכה המקצועית, זוגיות עם השחקן עומר דרור. השניים הגיעו יחד לאירועים, נראו צמודים במיוחד ואף צעדו יחד על המסלול, אך הזוגיות לא החזיקה מעמד והם החליטו להיפרד. מלכה הכירה את לוי שבהמשך כיכב על במת הפסטיגל עם דרור. אתרי הרכילות השונים דיווחו כי דרור ולוי נמנעים ממפגשים זה עם זה מאחורי הקלעים וכי כל אחד נמנע מאי נעימויות בגלל שלומית, אך דיווחים אלו הוכחשו מצידם של השניים שסיפרו כי הם דווקא בטוב. כיום דרור מנהל זוגיות מוצלחת עם הדוגמנית מיכל פרס ואילו מלכה ולוי התחתנו ונשואים באושר.

© אינסטגרם, ענת מוסברג

ריהאנה, דרייק וכריס בראון

הזמרת האהובה, ריהאנה יצאה בעבר עם כריס בראון תקופה די ארוכה וכזכור בטקס הגראמי בשנת 2009 התנהל ויכוח בין השניים והזמר הכה את רירי. לאחר נתק של כמה שנים, בשנת 2012 חזרו להיות יחד. בנוסף, רירי גם הייתה בזוגיות עם חברו הטוב של בראון, הראפר דרייק בשנת 2011, ונפרדו וחזרו להיות יחד בשנת 2014. השניים שוב נפרדו וחזרו למערכת יחסים בשנת 2016 ו...שוב נפרדו.

© אינסטגרם

שירן סנדל, דין מירושניקוב ואסף גורן

נסגור את הרשימה שלנו עם השחקנית שירן סנדל ובן הזוג לשעבר, דין מירושניקוב שהיו בזוגיות במשך כשלושה חודשים ולאחר מכן נפרדו. בשנה האחרונה, סנדל ניהלה מערכת יחסים יציבה שכללה גם השתתפות בקליפ של זוכה "האח הגדול VIP", אסף גורן, שהוא גם חבר טוב של דין. בנוסף, דין ואסף הם הזוכים בנינג'ה ישראל VIP. צירוף מקרים? בכל מקרה, השלושה נפגשו על סט צילומי "התחנה 3", בזמן שסנדל וגורן עוד היו יחד ואילו דין כבר היה האקס. בכל אופן, גם סנדל וגורן לא החזיקו מעמד ונפרדו. מעניין מי יהיה הנינג'ה הבא בחייה!

© אור גפן, אינסטגרם

 

תגובות